Ο Μανώλης Φάμελλος επιστρέφει με τα βαρέα κι ανθυγιεινά τραγούδια του, τις ακατάληπτες αφηγήσεις που τα συνοδεύουν, τις κιθάρες του και όλα τα παρελκόμενα για τρία διαδοχικά “τυφλά ραντεβού” στη σκηνή του Ορφέα, στην Κυψέλη.
Λίγα λόγια για την παράσταση“Κι ενώ ο κόσμος χάνεται, ο Μανώλης Φάμελλος συνεχίζει να ελπίζει πως αυτός με κάποιον μαγικό τρόπο, μέσω της μουσικής θα την γλυτώσει…
Τις ελπίδες του για την επιτυχία που κάποτε επιτέλους θα ‘ρθει, στηρίζει στο γεγονός πως στην ουσία σήμερα περισσότερο από ποτέ, ακόμα και το πλέον πολιτισμένο κοινό ευφραίνεται και από μέσα του γελά με τα παθήματα του άλλου, ιδιαίτερα αν αυτός φέρει τον (έτσι κι αλλιώς πια ξεχειλωμένο όσο δεν πάει) τίτλο του καλλιτέχνη. Εκεί που απέτυχε λοιπόν να συγκινήσει, τώρα με τα ίδια μέσα αποπειράται να διασκεδάσει.
Επί σκηνής θα σπεύσουν προσπαθώντας ματαίως να τον συνεφέρουν τρεις καλοπροαίρετοι συνάδελφοι του, ο Νίκος Ζιώγαλας στις 28 Ιανουαρίου, ο Γιώργος Ανδρέου στις 4 Φεβρουαρίου και ο Φίλιππος Πλιάτσικας στις 11 Φεβρουαρίου.
Αν όλα πάνε καλά (κάτι που ευτυχώς δεν συμβαίνει συχνά) η εύθραυστη χημεία μεταξύ τους αναμένεται να οδηγήσει σε ένα ξεκάθαρα φλου απολιτίκ, προεκλογικό πάνελ που δεν θα ενοχλήσει κανέναν πολιτικά ορθά σκεπτόμενο θαμώνα. Συνιστούμε πάντως σε όλους να είναι καλού κακού προετοιμασμένοι για το χειρότερο!
Όπως και να έχει, τώρα πια που τα τζιτζίκια επιτέλους σώπασαν, οι μάσκες έπεσαν και ο τελευταίος δίσκος «Η ζωή ήταν σήμερα» επανακυκλοφορεί δριμύτερος σε βινύλιο, ήρθε ο καιρός να μιλήσουμε πρόσωπο με πρόσωπο υπό το φως των κεριών”.
Από 28 Ιανουαρίου και για τρεις μόνο παραστάσεις, ο Μανώλης Φάμελλος θα παρουσιάζει στον Ορφεά την stand-up tragedy μουσική παράστασή του. Στο πιάνο, το ακορντεόν και το σιγόντο ο Στέφανος Δανιηλίδης.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- Από τον Μαγκρίτ έως τον Βαν Γκογκ: Αυτά είναι τα δέκα ακριβότερα έργα τέχνης που πουλήθηκαν σε δημοπρασίες το 2024
- Last Christmas Soul- Μέχρι να βγει η ψυχή σου: Μια σουρεαλιστική- χριστουγεννιάτικη κωμωδία στο Θέατρο της Ημέρας
- Πρεμιέρες: Η Νικόλ Κίντμαν γίνεται «Babygirl» στον πιο τολμηρό ρόλο της καριέρας της