Πρεμιέρες: Το μεγαλείο του «Tar» και της Μπλάνσετ
Αρκετές είναι οι ταινίες που κάνουν πρεμιέρα στις αίθουσες την Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου με το Tar και την Κέιτ Μπλάνσετ να κλέβει τις εντυπώσεις!
Δεν είναι η ταινία με τις περισσότερες οσκαρικές υποψηφιότητες (μόλις 6 έναντι 11 και 9 των ακλόνητων φαβορί «Τα πάντα όλα» και τα «Πνεύματα του Ινισέριν») αλλά για μας το τολμηρό, ιδιοφυές και ψαγμένο όσο λίγα φιλμ «Tar» του Τοντ Φιλντ, είναι η σημαντικότερη κινηματογραφική δουλειά της σεζόν. Με μπόνους την αποκαλυπτική ερμηνεία της Κέιτ Μπλάνσετ η οποία προβάρει ήδη το λόγο για το τρίτο της όσκαρ.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Από την άλλη το φιλόδοξο και πολυαναμενόμενο «Magic Mike: Ο τελευταίος του χορός» παρά τις εκρηκτική χημεία των Τσάνινγκ Τέιτουμ και Σάλμα Χάγιεκ Πινό (όπως λέγεται πλέον) δεν προσφέρει τις σωματικές συγκινήσεις που υπόσχεται.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με την τελευταία ταινία των αδερφών Νταρντέν «Τόρι και Λοκίτα» όπου ο πολιτικός ανθρωπισμός του σκηνοθετικού διδύμου εκφράζεται με γνωστές κι εύκολες δραματουργικές λύσεις βγαλμένες από το ένδοξο παρελθόν τους.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Καλύτερο του αναμενόμενου το ντοκιμαντέρ «1341 καρέ του έρωτα και του πολέμου» μας παρουσιάζει το έργο και τη ζωή του διασημότερου πολεμικού φωτορεπόρτερ του Ισραήλ μέσα από μια σειρά εκπληκτικών φωτογραφιών.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Ο Φρανσουά Οζόν τιμά τον Ράινερ Βέρνερ Φασμπίντερ στο «Peter von Kant» που αποτελεί μια ιδιόρρυθμη αλλά και τρυφερή ελεύθερη διασκευή του εμβληματικού φιλμ του δεύτερου «Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα φον Καντ».
Κριτική και αίθουσες προβολής
Η επετειακή επανακυκλοφορία του «Τιτανικού» (πέρασαν κιόλας 25 χρόνια»;) με το δακρύβρεχτο love story μεταξύ Λίο ντι Κάπριο και Κέιτ Γουίνσλετ συμπίπτει με την γιορτή του Βαλεντίνου που πλησιάζει.
Αίθουσες προβολής
Θόδωρος Αγγελόπουλος επί δύο. Αρχικά βγαίνει στις αίθουσες το ντοκιμαντέρ των Γιάννη Σολδάτου και Αντώνη Κόκκινου «Θόδωρος Αγγελόπουλος, Νίκος Παναγιωτόπουλος: ο καθένας και η μουσική του» με μια κινηματογραφημένη συζήτηση μεταξύ των δύο σημαντικών δημιουργών.
Αίθουσες προβολής
Επίσης, η επανακυκλοφορία του «Θίασου» που βραβεύτηκε στις Κάνες το 1975 κι έκανε διάσημο διεθνώς τον Θόδωρο Αγγελόπουλο, αρκεί για να κινητοποιήσει εκ νέου τους λάτρεις του κορυφαίου για αρκετούς θεωρητικούς του σινεμά φιλμ στην ιστορία του ελληνικού κινηματογράφου.
Αίθουσες προβολής
Τέλος, το «Μπλε φεγγάρι», ντεμπούτο της ρουμάνας Αλίνα Γκρίγκορε κέρδισε τον τίτλο του καλύτερου φιλμ στο φεστιβάλ του Σαν Σεμπαστιάν.
Κριτική και αίθουσες προβολής