Χειμώνες και έρωτες: Συναυλία της Φιλαρμόνιας Ορχήστρας Αθηνών στο Ωδείο Αθηνών
Η Φιλαρμόνια Ορχήστρα Αθηνών, στο πλαίσιο του κύκλου συναυλιών «Συμφωνικές βραδιές», υποδέχεται, στο Ωδείο Αθηνών, τον μαέστρο Πέτρο Στυλιανού και τον σολίστ βιολιού Γιάννη Μαγειρόπουλο, για μια βραδιά με έργα των Μπετόβεν, Τσαϊκόφσκι και Άλκη Μπαλτά.
Την Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2023 συνεχίζεται ο Κύκλος «Συμφωνικές βραδιές» της Φιλαρμόνιας Ορχήστρας Αθηνών, στο νέο Αμφιθέατρο «Ιωάννης Δεσποτόπουλος» του Ωδείου Αθηνών, με τη συναυλία «Χειμώνες και έρωτες».
Προσκεκλημένοι της ορχήστρας είναι δύο διακεκριμένοι νέοι καλλιτέχνες: Ο εξαιρετικός νέος Κύπριος μαέστρος Πέτρος Στυλιανού και ο μόλις 17χρονος σολίστ του βιολιού Γιάννης Μαγειρόπουλος. Θα αναμετρηθούν με δύο απαιτητικά έργα του διεθνούς ρεπερτορίου.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει το εξαιρετικό και εμβληματικό «Κοντσέρτο για βιολί και ορχήστρα σε Ρε μείζονα» του Μπετόβεν, το πρώτο έργο στο ρεπερτόριο του κοντσέρτου για βιολί που αποτέλεσε πρότυπο για τα περισσότερα κοντσέρτα του 19ου αιώνα, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί ένα έργο-δοκιμασία για τις δεξιοτεχνικές και ερμηνευτικές ικανότητες κάθε σολίστ.
Ο Κύπριος μαέστρος, Πέτρος Στυλιανού, επέλεξε να ερμηνεύσει την ιδιαίτερη πρώτη συμφωνία του μεγάλου Ρώσου συνθέτη Πιοτρ Ιλίτς Τσαϊκόφσκι, με τίτλο «Χειμωνιάτικα όνειρα», ενώ στην αρχή του προγράμματος θα μας μεταφέρει στην παραδοσιακή μουσική του νησιού του, της Κύπρου, με το έργο του Έλληνα συνθέτη Άλκη Μπαλτά «Αροδαφνούσα», βασισμένο σε ένα παραδοσιακό τραγούδι με θέμα τον έρωτα και τον θάνατο.
Το υπερσύγχρονο και ξεχωριστής αισθητικής Αμφιθέατρο «Ιωάννης Δεσποτόπουλος», χωρητικότητας 600 θέσεων, τέθηκε σε λειτουργία τον Οκτώβριο του 2022. Πήρε το όνομά του από τον κορυφαίο αρχιτέκτονα, που σχεδίασε το κτίριο του Ωδείου Αθηνών, και βασικό εκπρόσωπο του κινήματος του Bauhaus και του μοντερνισμού στην Ελλάδα.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- Από τον Μαγκρίτ έως τον Βαν Γκογκ: Αυτά είναι τα δέκα ακριβότερα έργα τέχνης που πουλήθηκαν σε δημοπρασίες το 2024
- Last Christmas Soul- Μέχρι να βγει η ψυχή σου: Μια σουρεαλιστική- χριστουγεννιάτικη κωμωδία στο Θέατρο της Ημέρας
- Πρεμιέρες: Η Νικόλ Κίντμαν γίνεται «Babygirl» στον πιο τολμηρό ρόλο της καριέρας της