Πρεμιέρες: Φεστιβαλική λάμψη από ένα «Τυχερό αστέρι»
Οι ταινίες που κάνουν πρεμιέρα στις αίθουσες την Πέμπτη 16 Μαρτίου
Από τις νέες ταινίες της εβδομάδας ξεχωρίζει το βραβευμένο με δύο νίκες στο φεστιβάλ των Καννών 2022 «Τυχερό αστέρι» του γιαπωνέζου Χιροκάζου Κόρε-Εντα, δημιουργού του ιδιαίτερα δημοφιλούς και στη χώρα μας «Κλέφτες καταστημάτων». Και στη τελευταία ταινία του ο Κόρε-Εντα αφηγείται μια ακόμη τρυφερή ουμανιστική ιστορία με πρωταγωνιστές κάποιους μικροκομπιναδόρους που ασχολούνται με τις παράνομες υιοθεσίες βρεφών.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Ένας από τους πιο ανασφαλείς και χιουμορίστες υπερήρωες είναι ο Shazam της DC και στη νέα του περιπέτεια «Shazam! Η οργή των θεών» πασχίζει να βρει ένα σκοπό στην «ανούσια και βαρετή» ζωή του.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Στο ψυχολογικό δράμα της Αλίς Βινοκούρ «Παρίσι ξανά» η Βιρζινί Εφιρά επιβιώνει ενός τρομοκρατικού χτυπήματος σε παριζιάνικο μπιστρό, σε μια ιστορία που είναι εμπνευσμένη από τα τραγικά γεγονότα στο Μπατακλάν το φθινόπωρο του 2015.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Η περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας «65» οδηγεί τον Άνταμ Ντράιβερ στη Γη του πολύ μακρινού παρελθόντος- 65 εκατομμύρια χρόνια πριν- και αφηγείται μια καλοφτιαγμένη ιστορία επιβίωσης με σκηνικό τρόμου τα δόντια των σαρκοφάγων δεινόσαυρων.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Το νέο φιλμ του Πιέτρο Μαρτσέλο (“Μάρτιν Ίντεν”) τιτλοφορείται «Σκάρλετ» κι είναι ένα ρομάντζο εποχής που εκτυλίσσεται στην αγροτική βόρεια Γαλλία λίγα χρόνια μετά από το τέλος του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Το ντοκιμαντέρ “Ξεριζωμένοι” της Ελένης Αλεξανδράκη («Η νοσταλγός», «Κωστής Παπαγιώργης: Ο πιο γλυκός μισάνθρωπος») καταγράφει μαρτυρίες ανθρώπων που όταν ήταν παιδιά, ξεριζώθηκαν από το φυσικό τους περιβάλλον. Οι εξομολογήσεις τους συνθέτουν ένα ταξίδι στο χώρο και στο χρόνο που ξεκινά από το 1940 και φτάνει μέχρι σήμερα.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Η «Εξορία» του Βασίλη Μαζωμένου είναι το δεύτερο μέρος της τριλογίας που περιλαμβάνει ακόμη τις «Γραμμές» (2016) και το «Καθαρτήριο» (2022).
Αίθουσες προβολής