MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΚΥΡΙΑΚΗ
22
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Backstage Stories – Generation Z meets Fashion (video)

Πέντε ταλαντούχα κορίτσια που εκπροσωπούν τη νέα γενιά του ελληνικού θεάτρου, ήταν οι καλεσμένες του νέου Art Meets Fashion, για μία ιδιαίτερη φωτογράφιση σε έναν ακόμη πιο ιδιαίτερο χώρο.

Αυτή η συνάντηση γι’ αυτό το πολύ δημιουργικό project της ομάδας του Monopoli, στάθηκε η τέλεια αφορμή για ένα ιδιαίτερο πάντρεμα της Τέχνης με τη Μόδα – με τα πέντε κορίτσια να μας συστήνονται φορώντας η καθεμία ξεχωριστές δημιουργίες νέων Ελλήνων σχεδιαστών.

Έτσι, μέσα στον industrial χώρο της BlueCycle, ενός πρότυπου κέντρου που έρχεται από το μέλλον, βρήκε «στέγη» αυτό το δημιουργικό πάντρεμα και δεν θα μπορούσε να βρεθεί πιο ιδανικό σκηνικό για να ζωντανέψει η ελπίδα, η αρετή που θα φέρει πάντα στο πρόσωπό της η νεότερη γενιά.

Παρασκευή Δουρουκλάκη, Αδελαΐδα Κατσίδε, Ευγενία Ξυγκόρου, Αικατερίνη Παπαγεωργίου και Ντένια Ψυλλιά. Η φρεσκάδα της νιότης, η ομορφιά, το ταλέντο, τα όνειρα και οι φιλοδοξίες, είναι μερικά από αυτά που τις ενώνουν. Την ίδια στιγμή τόσο διαφορετικές και ξεχωριστές υποστήριξαν η καθεμία επάξια το ιδιαίτερο κομμάτι πέντε διαφορετικών και νέων Ελλήνων σχεδιαστών που ξεχωρίζουν και αξίζει να γνωρίζουμε τα ονόματα αλλά και τα ίδια τα brands τους.

Η Παρασκευή Δουρουκλάκη με 2plus1equals2

Η Στέλλα Παναγοπούλου και η Βαλίσια Γκότση είναι οι δύο γυναίκες πίσω από το brand 2plus1equals2. Ξεκίνησαν το 2017, δίνοντας στο brand τους αυτό το αινιγματικό όνομα, με στόχο να γίνει η βιώσιμη μόδα «trend», μέσα από μια πιο καλλιτεχνική προσέγγιση. Έννοιες όπως το sustainability και η κυκλική οικονομία αποτελούν τη βάση της δημιουργίας του 2plus1equals2 – οπότε και το ιδιαίτερο κομμάτι της Παρασκευής δεν θα μπορούσε να αναδειχθεί καλύτερα μέσα στον χώρο της BlueCycle, εκεί όπου γίνεται πράξη η κυκλική οικονομία και αντιμετωπίζεται ολιστικά το πρόβλημα των πλαστικών απορριμμάτων που καταλήγουν στη θάλασσα.

Το λουκ που αποπνέει έναν πολυδιάστατο χαρακτήρα και μια φρέσκια, minimal αισθητική συμπληρώνουν μποτάκια Converse και γυαλιά Prime Optics.

Το μακιγιάζ επιμελήθηκε η Ελένη Κρασούλη, make up artist της Mon Rêve, η οποία επέλεξε να χρησιμοποιήσει το Infiny Dip Liner, το αδιάβροχο και μεγάλης διάρκειας eyeliner της εταιρείας για ένα πιο… παιχνιδιάρικο eye-look, ενώ τα χείλη της Παρασκευής τονίστηκαν στο χρώμα της υγείας, με το matte lips υγρό κραγιόν στην απόχρωση 09, που αφήνει ένα μοναδικό αποτέλεσμα.

Το μακιγιάζ της φωτογράφισης έγινε με προϊόντα Mon Rêve.

Η Αδελαΐδα Κατσίδε με ChrisP

Ο Chris P. Mylonas είναι ο σχεδιαστής πίσω από το ομώνυμο brand και την μπουτίκ στα Ματογιάννια της Μυκόνου, που έχει ντύσει πολλά διάσημα ονόματα της ελληνικής και μη showbiz. Μεγαλωμένος στον χώρο της μόδας, αφού η οικογένειά του ασχολείται εδώ και περισσότερα από 30 χρόνια με τον σχεδιασμό πουκαμίσων και επηρεασμένος από σχεδιαστές όπως οι Rick Owens, Damir Doma και Balmain, ο Chris έκανε τα πρώτα του βήματα το 2012 με στόχο να δημιουργήσει ρούχα που έχουν «προσωπικότητα». Τα ρούχα του αγαπούν τη διαχρονικότητα, είναι άνετα, ενώ ξεχωρίζουν για τα edgy στοιχεία τους, τις έντονες αντιθέσεις και τους συνδυασμούς των υλικών.

Το ιδιαίτερο φόρεμα που φοράει η Αδελαΐδα σε ασημί τόνους, έρχονται να συμπληρώσουν πέδιλα Pedro Garci και γυαλιά Prime Optics. Στο μακιγιάζ, δόθηκε έμφαση στα μάτια με το Infiny Dip Liner, το αδιάβροχο και μεγάλης διάρκειας eyeliner της Mon Rêve, στην απόχρωση 07 Blanco.

Τα γυαλιά της φωτογράφισης είναι της εταιρίας PRIME OPTICS

H Ευγενία Ξυγκόρου με SOMF και Melissanthi Spei

Με σπουδές στο Central St Martin’s και προϋπηρεσία στον Christopher Kane, η σχεδιάστρια Μαρία Φλώρα Lehec είναι η γυναίκα πίσω από το brand SOMF. Με ιδιαίτερη αγάπη στο street style και στα ιδιαίτερα σχέδια, δημιουργεί διαχρονικά ρούχα λαμβάνοντας έμπνευση από τη μουσική, τη γυναικεία ενδυνάμωση και το πνεύμα της… rock & roll.

Για την Ευγενία επιλέχθηκε μία ολόσωμη φόρμα SOMF, η οποία συνδυάστηκε αρμονικά με ένα γιλέκο από το brand Melissanthi Spei. Η Μελισσάνθη Σπέη αντλεί έμπνευση από την ελληνική λαϊκή παράδοση αλλά και άλλους πολιτισμούς και κουλτούρες από όλον τον κόσμο και δημιουργεί καινοτόμα items με ιδιαίτερα μοτίβα, που την έχουν αναδείξει ως μία γνήσια εκπρόσωπο της ελληνικής avant garde, με πολλές σημαντικές διακρίσεις και συνεργασίες στον χώρο της μόδας της διεθνώς. Μποτάκια Converse και γυαλιά Prime Optics ολοκλήρωσαν το λουκ της Ευγενίας.

Για το μακιγιάζ της και το έντονο βλέμμα με eyeliner χρησιμοποιήθηκε το Infiniliner Eye Gel Pencil στην απόχρωση 01 black από την Mon Rêve.

Η Αικατερίνη Παπαγεωργίου με Mia Papa

Η Μία Παπαευθυμίου είναι η Ελληνίδα αρχιτέκτονας και δημιουργός πίσω από το βιώσιμο luxury lifestyle brand Mia Papa, μέσα από τις συλλογές του οποίου η ίδια εκφράζει την φιλοσοφία της πάνω στην αειφορία και τις ηθικές παραγωγικές διαδικασίες στον χώρο της μόδας. Στόχος της είναι η δημιουργία κομματιών που υπακούουν στην conscious seasonless φιλοσοφία, αντανακλώντας μία ανεπιτήδευτη πολυτέλεια, μέσα από σοφιστικέ συλλογές από πολύτιμο μετάξι και αποδεικνύοντας πως μόδα και περιβάλλον μπορούν να συνυπάρχουν αρμονικά και βιώσιμα.

Η Αικατερίνη φοράει μεταξωτό πουκάμισο και παντελόνι σε ασπρόμαυρο συνδυασμό που  αποπνέει θηλυκότητα και δυναμισμό. Τα ιδιαίτερα παπούτσια είναι Kurt Geiger και τα γυαλιά Prime Optics.

Για το μακιγιάζ επιλέχθηκαν τα Infiny Dip Liner στην απόχρωση 01 black, καθώς και η Pro palette vol 02 για να δημιουργηθεί η απαραίτητη ένταση στα μάτια, ενώ για τα χείλη επιλέχθηκε η απόχρωση 12 από τα Inky lips από την Mon Rêve.

Η Ντένια Ψυλλιά με Melissanthi Spei

Η σχεδιάστρια Μελισσάνθη Σπέη συνεχώς αναζητά την ιδανική και όλο και πιο σύγχρονη προσέγγιση για το φολκλόρ, υπηρετώντας ταυτόχρονα της ανάγκες του σήμερα, με ρούχα που θυμίζουν περισσότερο εικαστικές δημιουργίες.

Το τούλινο, σε απαλούς ροζ τόνους, φόρεμα από το ομώνυμο brand της εκπροσώπου της ελληνικής avant garde, αποδείχθηκε ιδανική επιλογή για τη Ντένια που το υποστήριξε μοναδικά με το χτένισμα, το μακιγιάζ, τα μποτάκια Converse και τα γυαλιά Prime Optics.

Για το μακιγιάζ της Ντένιας χρησιμοποιήθηκε μαύρο μολύβι στην απόχρωση 1, από τα Irrestible Lips το 03, ενώ για τις βλεφαρίδες με τέλειο όγκο που καθηλώνει και αξεπέραστο διαχωρισμό, χρησιμοποιήθηκε η Vortex Mascara από την Mon Rêve.

Ομάδα παραγωγής

Production Director: Μάρη Τιγκαράκη
Hair Styling: Στέλλα Μαυροδή
Assistant Photographer/ video editor: Πέτρος Μακρής
Image Processing: Busy Bee
Commercial team: Unique Era Agency

Το μακιγιάζ της φωτογράφισης έγινε με προϊόντα της εταιρίας Mon Reve
Ευχαριστούμε θερμά το BlueCycle, για τη φιλοξενία της φωτογράφησης

Περισσότερα από Longreads