Πρεμιέρες: My name is Wick… John Wick
Μέσα σε ένα βομβαρδισμό από νέες ταινίες, υπάρχουν δυο-τρεις που ξεχωρίζουν και λογικά θα κερδίσουν τη μάχη των εισιτηρίων. Πρώτη και καλύτερη, το τέταρτο μέρος ενός από τα πιο δημοφιλή franchiseτης τελευταίας δεκαετίας.
Το «Τζον Γουίκ: Κεφάλαιο 4» είναι ακόμη πιο χορταστικό, στυλιζαρισμένο, αιματοβαμμένο και ψαγμένο σε όλα τα επίπεδα σίκουελ της αρχικής ταινίας του 2014 που μας σύστησε για πρώτη φορά τον αποφασισμένο για εκδίκηση ήρωα του Κιάνου Ριβς.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Το ιρανικό δράμα «Η Λέιλα και τα αδέρφια της» είναι ένα οξυδερκές δράμα χαρακτήρων τοποθετημένο στην Τεχεράνη του σήμερα, το οποίο απέσπασε το βραβείο των κριτικών στο φεστιβάλ των Κανών.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Το κοινωνικό μελόδραμα του Ζακ Μπραφ, «Μια απροσδόκητη σχέση» με θέμα την διαχείριση του πένθους ποντάρει κυρίως στις ερμηνευτικές επιδόσεις των δύο πρωταγωνιστών Μόργκαν Φρίμαν και Φλόρενς Πιου.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Ενδιαφέρουσα η άποψη περί ρομαντισμού που συνδέεται με το ακανθώδες ζήτημα της τεχνητής νοημοσύνης στο «Ο άντρας των ονείρων μου» της Μαρία Σράντερ.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Με βραβείο από το φεστιβάλ του Σάντανς έρχεται το ανθρωποκεντρικό βολιβιανό δράμα «Utama, το σπίτι μας».
Κριτική και αίθουσες προβολής
Το υβρίδιο ντοκιμαντέρ – μυθοπλασίας του Θάνου Αναστόπουλου, «Φαντάσματα της επανάστασης» μας μεταφέρει μνήμες από την Τεργέστη του 1821 που όμως έχουν αντίκτυπο και στην Ευρώπη του σήμερα.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Το γερμανικό animation «Τα αυγά και τα πασχάλια» μας φέρνει πιο κοντά στη γιορτή του Πάσχα.
Αίθουσες προβολής
Η ελληνική κωμωδία του Στράτου Μαρκίδη, «Στο τέλος ξυρίζουν το γαμπρό» φέρνει στο νου μνήμες από το «I love Karditsa» που ήταν μεγάλη εμπορική επιτυχία το 2010.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Η επανέκδοση του «Σαλό, 120 μέρες στα Σόδομα», τελευταία ταινία που γύρισε ο Παζολίνι μεταφέρει το πνεύμα του Μαρκήσιου ντε Σαντ στη φασιστική Ιταλία του 1940.
Αίθουσες προβολής