Πρεμιέρες: Σύγχρονη Μήδεια στη Γαλλία
Οι ταινίες που βγαίνουν στις αίθουσες την Πέμπτη 20 Απριλίου με μια ματιά.
Το πέρασμα της ντοκιμαντερίστα Αλίς Ντιόπ στις ταινίες μυθοπλασίας με το δυνατό δράμα για την μητρότητα «Σεντ Ομέρ» στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία όπως μαρτυρά και η βράβευση του στο τελευταίο φεστιβάλ Βενετίας.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Αντίστοιχα ο Γκάι Ρίτσι επιχείρησε τη δική του στροφή (από την κωμική περιπέτεια προς το αμιγώς πολεμικό δράμα) αλλά παρά την τεχνική του αρτιότητα το φιλμ «Άρρηκτος δεσμός» δεν προσφέρει κάποιο νέο στοιχείο στο είδος.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Η ίδια αίσθηση συναντάται και στο ιρανικό μελόδραμα «Πέρα από τον τοίχο» του Βαίντ Τζαλβιβάντ που ήταν η επίσημη πρόταση της χώρας του για το διεθνές Όσκαρ παρότι είναι μια ξεκάθαρη παραβολή κατά του ιρανικού καθεστώτος.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Άλλη μια ταινία που κινείται στο χώρο της χρυσής μετριότητας είναι και το γαλλικό μπλοκμπάστερ «Οι τρεις σωματοφύλακες: Ντ’ Αρτανιάν» που παρότι έχει μοντέρνες ιδέες πάνω στο ξαναδιάβασμα του κλασικού μυθιστορήματος του Δουμά, υπονομεύεται από τον ανεπαρκή βασικό πρωταγωνιστή του.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Η γλυκόπικρη κομεντί από το Ισραήλ «Καραόκε» μεταδίδει το κέφι για τραγούδι, χορό και ζωή του θαυμάσιου πρωταγωνιστικού ζευγαριού.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Το σκληρό σπλάτερ «Evil dead rise»του Λι Κρόνιν ποντάρει στη λαχτάρα για αίμα των φαν του θρυλικού φρανσάιζ που γέννησε η οργιώδης φαντασία του Σαμ Ράιμι.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Η ιστορία του μπουζουκιού μέσα από ξεχωριστούς μουσικούς αλλά και διακεκριμένους επιστήμονες είναι το θέμα του ντοκιμαντέρ «Σπασμένος ήχος» που υπογράφει ο Φοίβος Κοντογιάννης.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Η επανέκδοση της εβδομάδας είναι μια από τις πιο προκλητικές ταινίες που έγιναν ποτέ. Ο λόγος για το ερωτικό δράμα «Τελευταίο τανγκό στο Παρίσι» του Μπερνάρντο Μπερτολούτσι.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Τέλος, ο «Γάμος στο Αφρίν» του Θωμά Σιδέρη είναι το δεύτερο μέρος της τριλογίας του δημιουργού για τον πόλεμο στη Συρία.
Κριτική και αίθουσες προβολής