Την Αφροδίτη σε ρόλο influencer παρουσίασε η διαφημιστική καμπάνια της χώρας με σκοπό να προσελκύσει κοινό για τη νέα σεζόν που μόλις ξεκινά. Και ενώ η πανέμορφη και ρομαντική Αφροδίτη του Μποτιτσέλι θα μπορούσε να θεωρηθεί ως ιδανική επιλογή για ένα τέτοιο εγχείρημα- τελικά όλα πήγαν πολύ λάθος.
Και αυτό, γιατί αποδείχθηκε πως στο διαφημιστικό βίντεο, παρότι σκοπός είναι να προωθηθεί η ομορφιά της Ιταλίας, τελικά χρησιμοποιήθηκαν πλάνα από την γειτονική Σλοβενία.
Πιο αναλυτικά, η διαφημιστική καμπάνια με τίτλο «Open to Meraviglia» (Ανοιχτοί στο Θαύμα), παρουσιάζει σε βίντεο μια ψηφιοποιημένη «influencer» με τη μορφή της Αφροδίτης, σύμβολο της ιταλικής τέχνης, όπως αυτή απεικονίζεται στον πίνακα «Η Γέννηση της Αφροδίτης» του Σάντρο Μποτιτσέλι. Στο βίντεο βλέπουμε την «νέα ψηφιοποιημένη Αφροδίτη» να ζει την Ιταλική καθημερινότητα με πίτσα και κρασί, να επισκέπτεται αξιοθέατα όπως το Κολοσσαίο και άλλα μνημεία.
Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr.