Πρεμιέρες: Αστυνομικό θρίλερ ιδανικό για τον ψαγμένο θεατή
Λίγο πριν ανοίξουν τα πρώτα θερινά σινεμά, τα γραφεία διανομής μας παραδίδουν μια χούφτα νέων ταινιών από τις οποίες ξεχωρίζουμε ένα αστυνομικό θρίλερ με δυνατή αφήγηση.
Ο λόγος για το απρόσμενα ψυχαγωγικό «Στα ίχνη του δολοφόνου» του αργεντίνου σκηνοθέτη Νταμιάν Σιφρόνο οποίος μια δεκαετία σχεδόν μετά από τις απολαυστικές «Ιστορίες για αγρίους» μας ξαφνιάζει ευχάριστα με ένα θρίλερ παλιάς κοπής που θα σας φέρει στο νου κλασικά φιλμ του είδους σαν την «Σιωπή των αμνών» και το «Zodiac».
Κριτική και αίθουσες προβολής
Πολυαναμενόμενο και προορισμένο να διχάσει το κοινό το νέο πόνημα του Άρι Άστερ («Η διαδοχή») που τιτλοφορείται «Ο Μπο φοβάται» δυστυχώς θυσιάζει την άνεση του σκηνοθέτη στο μεταφυσικό τρόμο για χάρη ενός εγκεφαλικού και χαοτικού υπαρξιακού δράματος, στο οποίο παραδίδει μαθήματα υποκριτικής ο γκουρού Χοακίν Φίνιξ.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Η «Ευλογία» είναι το νέο βιογραφικό πρότζεκτ του σπεσιαλίστα Τέρενς Ντέιβις (δική του η ταινία για την Έμιλι Ντίκινσον «Ήρεμο πάθος») με θέμα τη ζωή του βρετανού ποιητή Ζίγκφριντ Σασούν.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Από το Μποτάν μας έρχεται το τρυφερό «Λουνάνα, ένα γιακ μέσα στην τάξη» που ήταν η έκπληξη στην κατηγορία του περσινού διεθνούς όσκαρ καθώς έφτασε ως την τελική πεντάδα αλλά έχασε το βραβείο από το «Drive my car».
Κριτική και αίθουσες προβολής
Το «Μάλιστα σεφ» είναι μια τυπική γαλλική γαστριμαργική κομεντί «μαγειρεμένη» με τα πλέον προβλέψιμα υλικά από τον Λουί Ζιλιάν Πετί.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Τέλος, το animation «Κάτσε στα αβγά σου» βγάζει… γλώσσα σε όσους απολαμβάνουν πανάκριβα και εξωτικά πιάτα φτιαγμένα από άπληστους σεφ που δεν έχουν ίχνος οικολογικής ευαισθησίας.
Κριτική και αίθουσες προβολής