MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΣΑΒΒΑΤΟ
28
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
NEA

Ψυχολόγος εξηγεί γιατί το λογότυπο της McDonald’s είναι κόκκινο και κίτρινο

Μια ειδική σε θέματα χρωμάτων αναλύει τις συγκεκριμένες επιλογές πίσω από το λογότυπο των McDonald’s.

Photo by Carlos Macías on Unsplash
Photo by Carlos Macías on Unsplash
Monopoli Team

Είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα λογότυπα στον πλανήτη, και όμως πολλοί άνθρωποι μόλις τώρα μαθαίνουν τον συναρπαστικό λόγο για τον οποίο το λογότυπο των McDonald’s είναι κόκκινο και κίτρινο.

Οι πιθανότητες είναι ότι θα έχετε δει το στιγμιαίο λογότυπο των McDonald’s αμέτρητες φορές κατά τη διάρκεια της ζωής σας, είτε είστε οπαδός είτε όχι.

Ωστόσο, μπορεί να μην έχετε σκεφτεί πολύ το πώς επινοήθηκε το εμβληματικό σχέδιο ή τις έξυπνες ψυχολογικές τακτικές που χρησιμοποιήθηκαν για την επιλογή των φωτεινών κόκκινων και κίτρινων χρωμάτων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΠώς θεραπεύεται το υποβαθμισμένο ελληνικό χορευτικό τοπίο;12.09.2018

Η συγκεκριμένη επιλογή του κόκκινου και του κίτρινου δεν είναι μόνο για να κάνει την πινακίδα να ξεχωρίζει, σύμφωνα με την ψυχολόγο και κορυφαία ειδική σε θέματα χρωμάτων Karen Haller, και αυτές οι εντυπωσιακές αποχρώσεις θα μπορούσαν κάλλιστα να σας δελεάσουν να μπείτε χωρίς καν να το καταλάβετε.

Διαβάστε περισσότερα στο Gazzetta.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑEvrovizion: Μια έκθεση στα άκρα της Ευρώπης12.09.2018

Περισσότερα από Περίεργα