Πρεμιέρες: Το απολαυστικό animation σύμπαν του Spider-man
Οι ταινίες και οι επανεκδόσεις που προβάλλονται στις αίθουσες και τα θερινά σινεμά από την Πέμπτη 1η Ιουνίου με μια ματιά!
Το «Spider-Man: Ακροβατώντας στο Αραχνο-Σύμπαν» δεν είναι μόνο μια σπουδαία συνέχεια του προ 5ετίας βραβευμένου με όσκαρanimationαλλά και μια οπτική και συναισθηματική εμπειρία που θέτει νέους κανόνες στην νέα φάση των υπερηρώων της Marvel.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Ο Φρανσουά Οζόν συνεχίζει το κρεσέντο των τελευταίων του επιτυχιών με μια ντελικάτη, παλιομοδίτικη αστυνομική κωμωδία που τιτλοφορείται «Το έγκλημα μου» και αποτελεί διασκευή ενός θεατρικού έργου των Ζορζ Μπερ και Λουί Βερνέιγ.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Συμπαθητική και η επιστροφή του Σεκάρ Καπούρ στα κινηματογραφικά πράγματα. Ο δημιουργός του «Ελίζαμπεθ» δίνει τα διαπιστευτήρια του στο είδος της ρομαντικής κομεντί με το «Ευτυχισμένοι μαζί» που αξίζει να δείτε και μόνο για τις ερμηνείες των Λίλι Τζέιμς και Έμα Τόμσον.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Θετικό πρόσημο και για το θρίλερ «Μπαμπούλας» του Ρομπ Σάβατζ που βασίζεται σε ένα διήγημα του Στίβεν Κινγκ.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Στο οικογενειακό δράμα του Αρνό Ντεπλεσάν «Αγάπη και μίσος» το μίσος που κρατά χωρισμένα τα αδέλφια των Μαριόν Κοτιγιάρ και Μελβίν Πουπό μοιάζει να μην δικαιολογείται απόλυτα.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Το «Πρόσκληση σε φόνο» του Στίβεν Σίμεκ είναι βγαλμένο από τις πιο διάσημες ιστορίες μυστηρίου της Άγκαθα Κρίστι.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Οι κωμικοί «Επίδοξοι κληρονόμοι» του Ντιν Κρεγκ έχουν σπουδαίο καστ (Κολέτ, Ντουκόβνι, Τέρνερ) αλλά άστοχο και συζητήσιμο χιούμορ.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Ο «Μεγαλόδοντας» του Έιντριαν Γκρούνμπεργκ δεν εκπληρώνει ούτε κατά διάνοια τις γερές δόσεις τρόμου που υπόσχεται.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Το «Αγόρι» του Ναγκίσα Όσιμα παραγωγής 1969 είναι ένα εξαίσιο δείγμα μοντερνισμού στην πορεία του ιαπωνικού σινεμά που θα σας φέρει στο νου τους «Κλέφτες καταστημάτων» του συμπατριώτη του Όσιμα, Χιροκάζου Κόρε Έντα.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Τέλος ο «Μελισσοκόμος» του Θόδωρου Αγγελόπουλου είναι μια μεταφυσική σχεδόν ματιά πάνω στο ανοιχτό τραύμα του ελληνικού εμφυλίου, εμπλουτισμένο από την ευαίσθητη ερμηνεία του Μαρτσέλο Μαστρογιάνι.
Κριτική και αίθουσες προβολής