Η νέα ταινία του μετρ των κινουμένων σχεδίων του Χαγιάο Μιγιαζάκι, “The Boy and the Heron”, έχει καταγράψει ρεκόρ εισιτηρίων στην Ιαπωνία παρ’ ότι δεν προηγήθηκε διαφημιστική προβολή της.
H ταινία, με αρχικό τίτλο “How Do You Live?” στα ιαπωνικά, δημιουργήθηκε για το Studio Ghibli, το παγκόσμιας φήμης στούντιο κινουμένων σχεδίων, συνιδρυτής του οποίου είναι ο Χαγιάο Μιγιαζάκι.
Ενόψει της κυκλοφορίας της ταινίας την περασμένη εβδομάδα δημοσιεύθηκε αφίσα ενώ οι λεπτομέρειες της πλοκής κρατήθηκαν κρυφές. Μέχρι σήμερα δεν έχει κοινοποιηθεί κανένα τρέιλερ για την ταινία, η οποία σύμφωνα με το THR είχε εισπράξεις 1,83 δισ. γιεν (13 εκατ. δολάρια) από την περασμένη Παρασκευή έως την Κυριακή.
Αναφερόμενος στην απόφαση παράκαμψης παραδοσιακής διαφημιστικής εκστρατείας πριν από την κυκλοφορία της ταινίας, ο παραγωγός του Studio Ghibli, Τόσιο Σουζούκι, είπε στο ιαπωνικό περιοδικό Bungei Shunji ότι η εταιρεία ήθελε να «κάνει κάτι διαφορετικό».