Ο θρίαμβος του ροζ: Πώς η ταινία «Barbie» έγινε το πολιτιστικό και εμπορικό φαινόμενο της χρονιάς
Οι απεργίες των ηθοποιών και των σεναριογράφων, όσο δίκαιες κι αν είναι, έχουν κάνει ζημιά στις πρεμιέρες των ταινιών. Η ταινία της Greta Gerwig είναι μια ανάσα φρέσκου αέρα για τους κινηματογράφους.
Το Χόλιγουντ είναι ροζ, αν και η σημερινή του κατάσταση δεν είναι ρόδινη. Οι απεργίες των ηθοποιών και των σεναριογράφων, όσο δίκαιες κι αν είναι, έχουν κάνει ζημιά στις πρεμιέρες των ταινιών.
Τα νούμερα των εισπράξεων από τις τελευταίες συνέχειες των ταινιών «Indiana Jones» και «Mission Impossible» έχουν κάνει τη βιομηχανία να τρέμει… Το Χόλιγουντ, ολόκληρο το Λος Άντζελες, είναι ροζ. Ροζ με τσιχλόφουσκες. Ροζ της «Barbie». Στα παγκάκια των στάσεων των λεωφορείων απεικονίζονται η Μπάρμπι και ο Κεν. Η διαφήμιση για την ταινία «Barbie» είναι παντού. Στο Walk of Fame, τρεις τεράστιες ροζ διαφημιστικές πινακίδες επικαλύπτουν η μία την άλλη, ακριβώς μπροστά από το κατάστημα Zara στη Hollywood Boulevard. Η Zara, η κύρια μάρκα του ομίλου Inditex, μόλις λάνσαρε μια σειρά εμπνευσμένη από τη Barbie και έχει μάλιστα στήσει δύο καταστήματα, στο Παρίσι και στη Νέα Υόρκη, στον κόσμο της Barbie.
Διαβάστε περισσότερα στο skai.gr