
Monopoli Team
14.08.2023
A
A
Η βασιλική οικογένεια στον κόσμο της Barbie…
Το φαινόμενο Barbie που καταγράφει πρωτοφανή εισπρακτικά ρεκόρ, ιντριγκάρει και εμπνέει δημιουργούς που με τη σειρά τους παράγουν τα δικά τους έργα. Αυτή είναι και η περίπτωση μιας μεγάλης διαφημιστικής εταιρείας, όπου το δημιουργικό τμήμα της κατέφυγε στην Τεχνητή Νοημοσύνη (AI), για να προτείνει τις δικές του εκδοχές της βασιλικής οικογένειας στον κόσμο της Barbie.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑBarbie: Θα υπάρξουν άλλα σίκουελ; -Τι απαντάει η Greta Gerwig;12.09.2018
Το αποτέλεσμα είναι μια σειρά από ροζ και απολύτως πλαστικές εκδοχές των royals. Σε αυτές βλέπουμε τον βασιλιά Κάρολο και τη βασίλισσα Καμίλα ως Κεν και Μπάρμπι, σε μια «κολακευτική» εκδοχή και για τους δύο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΗ Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να φέρει τεράστιες αλλαγές και στο έγκλημα12.09.2018
Διάβασε περισσότερα στο skai.gr
A
A
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Home Cinema: Ποιες ταινίες θα δούμε αυτό το ΣΚ στην τηλεόραση
Brunch, φαγητό, ποτό: Βγαίνουμε σε αγαπημένα στέκια στη Γλυφάδα
Η έκθεση “Catch Me” του Nicholas Kontaxis φέρνει την ελπίδα στην εικαστική σκηνή της Αθήνας
Family Weekend: 10 προτάσεις δημιουργικής διασκέδασης με τα παιδιά
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Η ατζέντα του Σαββατοκύριακου 29-30 Μαρτίου 2025
Free City: Οι προτάσεις μας για δωρεάν διασκέδαση αυτό το ΣΚ (29-30/03)
Oxygen: Έκθεση των Sober5083R και SIMEK στη ΔΛ Gallery
O Apon επανέρχεται με το νέο του viral single «Καθρέφτης»
COSMOTE TV: Πρεμιέρα για τη σειρά «MobLand»
Adolescence: Τι αποκαλύπτουν οι σκηνές με την ψυχολόγο