Monopoli Team
14.08.2023
Η βασιλική οικογένεια στον κόσμο της Barbie…
Το φαινόμενο Barbie που καταγράφει πρωτοφανή εισπρακτικά ρεκόρ, ιντριγκάρει και εμπνέει δημιουργούς που με τη σειρά τους παράγουν τα δικά τους έργα. Αυτή είναι και η περίπτωση μιας μεγάλης διαφημιστικής εταιρείας, όπου το δημιουργικό τμήμα της κατέφυγε στην Τεχνητή Νοημοσύνη (AI), για να προτείνει τις δικές του εκδοχές της βασιλικής οικογένειας στον κόσμο της Barbie.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑBarbie: Θα υπάρξουν άλλα σίκουελ; -Τι απαντάει η Greta Gerwig;12.09.2018
Το αποτέλεσμα είναι μια σειρά από ροζ και απολύτως πλαστικές εκδοχές των royals. Σε αυτές βλέπουμε τον βασιλιά Κάρολο και τη βασίλισσα Καμίλα ως Κεν και Μπάρμπι, σε μια «κολακευτική» εκδοχή και για τους δύο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΗ Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να φέρει τεράστιες αλλαγές και στο έγκλημα12.09.2018
Διάβασε περισσότερα στο skai.gr
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Έρευνα: Αυτή είναι η ιδανική άσκηση για πρόληψη και αντιμετώπιση της οστεοπόρωσης
Η αξία του θεάτρου που σε κάνει να δακρύζεις
Ο Bobby Broom συναντά τον Γιώργο Κοντραφούρη στο Half Note Jazz Club
Έφυγε από τη ζωή ο ηθοποιός Γιάννης Λαμπρόπουλος
Dreams, Fame and the Savage: Έκθεση των Kalup Linzy και James Franco στην γκαλερί The Breeder
Περιμέναμε 10 χρόνια τον «Λυκάνθρωπο» – αλλά άξιζε τον κόπο
Όταν έκλαψε ο Νίτσε, σε σκηνοθεσία Ακύλλα Καραζήση και Νίκου Χατζόπουλου στο Θέατρο Οδού Κυκλάδων
Η Ποιητική της Ευαλωτότητας: Η εικαστικός Penny Siopis σε μια συζήτηση με την Κατερίνα Γρέγου στο ΕΜΣΤ
Η πόλη ή πώς να κοιμηθείτε ήσυχα, του Παναγιώτη Γκιζώτη στο Θέατρο 104
Ερωτικό Μανιφέστο, του Ιωάννη Μακρόπουλου στο Θέατρο Φούρνος