Τουλάχιστον 10% πιο ακριβά σε σχέση με πέρυσι είναι τα αναψυκτικά, τα παγωτά και οι μπύρες που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ και άλλα καταστήματα του λιανεμπορίου, με αποτέλεσμα οι συγκεκριμένες κατηγορίες να εμφανίζουν σημαντική ανάπτυξη σε όρους αξίας, αλλά μικρότερη αύξηση ή ακόμη και μείωση σε όρους όγκου. Ακόμη υψηλότερες είναι οι ανατιμήσεις στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία όπως αυξάνουν τα μερίδια αγοράς καθώς παραμένουν φθηνότερα από τα επώνυμα.
Τα στοιχεία του πρώτου πενταμήνου του 2023 από το οργανωμένο λιανεμπόριο, αν και δεν περιλαμβάνουν τους καλοκαιρινούς μήνες που η ζήτηση για παγωτά, αναψυκτικά και μπύρες εκτινάσσεται, είναι αποκαλυπτικά.
Αυξήσεις 11% στα αναψυκτικάΗ τιμή ανά μονάδα προϊόντος αναψυκτικού το διάστημα Ιανουαρίου – Μαΐου 2023 κατέγραψε αύξηση 11%, με αποτέλεσμα οι πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ το συγκεκριμένο διάστημα να αυξηθούν κατά 14,6% σε σχέση με πέρυσι ξεπερνώντας τα 77,7 εκατ. ευρώ. Ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 3,2% στο πεντάμηνο του 2023 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.
Διαβάστε περισσότερα στο insider.gr.