Η βραβευμένη με το Κρατικό Βραβείο Συγγραφής Θεατρικού Έργου για το 2022*, Ζέτη Φίτσιου, παρουσιάζει ένα εκρηκτικό ολοκαίνουριο «Μίξερ» -το νέο της έργο σε πρωτότυπη μουσική σύνθεση του Θοδωρή Οικονόμου – από τις 16 Οκτωβρίου στο θέατρο Μικρό Γκλόρια.
Ο Κώστας Σιλβέστρος αναλαμβάνει τη σκηνοθεσία, ο Αλέξανδρος Σιάτρας και η Έλενα Χαραλαμπούδη (γνωστή και ως 5 minute mum) ερμηνεύουν τους δύο βασικούς πρωταγωνιστικούς ρόλους του έργου, με τον Κωνσταντίνο Τσιμπούκη να τους συνοδεύει μουσικά επί σκηνής.
Με όχημα τον δεκαπεντασύλλαβο στίχο και την ανατρεπτική μουσική, το αποτέλεσμα του «Μίξερ» είναι πραγματικά εκρηκτικό, καθώς καταστάσεις και συναισθήματα εναλλάσσονται με τρόπο χιουμοριστικό, γρήγορο και πρωτότυπο.
Λίγα λόγια για το «Μίξερ»Ένας νέος φέρελπις καλλιτέχνης θέλει διακαώς να ανεβάσει τον Άμλετ. Όμως, λόγω εξαιρετικά χαμηλού μπάτζετ, τελικά αλλάζει το όραμά του και αντί για τον Άμλετ παίζει τον Βαγγέλη, που αντί για τη Δανία, ζει κάπου στην Κυψέλη. Θα κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του για να καταφέρει να ανεβάσει την παράστασή του. Μαζί με μια ακόμη ηθοποιό πρόκειται να παίξουν όλους τους ρόλους του έργου.
Η παράσταση ξεκινά και μπροστά μας ξετυλίγεται η ιστορία του Βαγγέλη που από άσημος πορτιέρης, καταλήγει μέσα από μια σειρά παράδοξων γεγονότων να γίνει αρχηγός του κράτους. Ενός κράτους εντελώς διαλυμένου και ανοργάνωτου στο οποίο κυριαρχεί η διαφθορά, η λαμογιά και η τσαπατσουλιά. Σ’ αυτή την ξέφρενη πορεία «ανέλιξής» του, ο ήρωας θα συναντήσει στον δρόμο του χαρακτήρες που είτε θα του βάλουν εμπόδια είτε θα του αλλάξουν εντελώς τον τρόπο που βλέπει τα πράγματα.
«Μέσα σε έναν φρενήρη κόσμο αλλεπάλληλων και απροσδόκητων αναταράξεων, το αιχμηρό χιούμορ της Ζέτης Φίτσιου μας οδήγησε στο στήσιμο ενός ξέφρενου γλεντιού επί σκηνής. Η υπόθεση του «Μίξερ», γεμάτη ευτράπελες καταστάσεις, αγγίζει τα όρια του παραλόγου. Ο συνδυασμός της ξεκαρδιστικής δεκαπεντασύλλαβης γραφής και της ανατρεπτικής μουσικής του Θοδωρή Οικονόμου μας χαρίζουν ένα σύγχρονο μιούζικαλ τσέπης – ξόρκι για την εποχή που ζούμε. Στόχος όλων μας είναι η παράσταση αυτή να λειτουργήσει καθαρτικά και όσο το δυνατόν πιο εξιλεωτικά στα τραύματα που μας προκαλεί ο σαρωτικός, σύγχρονος κόσμος».