MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
14
ΜΑΡΤΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΚΘΕΣΗΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΕΚΘΕΣΗ X
16 Φωκίωνος Νέγρη: Έκθεση με έργα φοιτητών του Εργαστηρίου Χαρακτικής της Σχολής Ιωαννίνων
Από 14/02/2025 έως 15/03/2025
18 διάλογοι με το 2004: Έργα του εικαστικού Δημήτρη Κούκου "συνομιλούν" με εκθέματα του Ολυμπιακού Μουσείου Αθήνας
Από 16/01/2025 έως 29/03/2025
Bouche fermée: Ένα εικαστικό αλφαβητάριο της Έλενας Παπαδημητρίου για τη γυναικεία καταπίεση στην Πινακοθήκη Δήμου Αθηναίων
Από 21/02/2025 έως 23/03/2025
Chryssa - Selected Artworks: Μια έκθεση αφιερωμένη στο έργο της Ελληνίδας που "φώτισε" τη διεθνή εικαστική σκηνή
Από 12/03/2025 έως 12/04/2025
Color me Beautiful: Ένα φωτογραφικό οδοιπορικό από την Άνδρο στην Πινακοθήκη Λέφα
Από 13/03/2025 έως 06/04/2025
Cycladic Blues: Η Marlene Dumas στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης
Από 05/06/2025 έως 03/11/2025
Dali Cybernetics: Μία εμπειρία εμβύθισης στο σύμπαν του σπουδαίου ζωγράφου στον «Ελληνικό Κόσμο»
Από 18/10/2024 έως 31/03/2025
Goddess Vision: Έκθεση της Σοφίας Φωτιάδου στο NYX Esperia Palace Hotel Athens
Από 07/03/2025 έως 30/03/2025
Grand Tour: 17 έργα φιλελλήνων από την Κυβερνητική Συλλογή Τέχνης του Ηνωμένου Βασιλείου σε μια έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη
Από 05/07/2023 έως 01/06/2025
H Χλόη Ακριθάκη σε «Συναντήσεις» με εικαστικούς: Έκθεση φωτογραφίας στο Μουσείο Μπενάκη
Από 06/03/2025 έως 27/04/2025
Hide or Disguise: Έκθεση της Χρυσάνθης Κουμιανάκη στην γκαλερί CAN Christina Androulidaki
Από 12/02/2025 έως 15/03/2025
Mater Faber: Έκθεση της Αννίτας Αργυροηλιοπούλου στην αίθουσα τέχνης έκφραση – γιάννα γραμματοπούλου
Από 21/02/2025 έως 22/03/2025
That’s what she said: Η φεμινιστική εικονογραφία της Σοφίας Ροζάκη στην Γκαλερί Ζουμπουλάκη
Από 13/02/2025 έως 15/03/2025
To Θερμοκήπιο: Η Βιργινία Φιλιππούση ζωγραφίζει έναν κήπο ως αντίσταση στην κλιματική αλλαγή
Από 25/02/2025 έως 15/03/2025
Topographies in flux: Έκθεση του Χρίστου Μιχαηλίδη στην γκαλερί a.antonopoulou.art
Από 27/02/2025 έως 29/03/2025
a Cabinet of Curiosities: 78 εικαστικοί καταλαμβάνουν τους χώρους του MOMus-Μουσείο Άλεξ Μυλωνά
Από 13/02/2025 έως 31/08/2025
«Αστερίσκοι στο στόμα» από τη Μυρτώ Ξανθοπούλου στη Citronne
Από 27/02/2025 έως 29/03/2025
«Ουλαλούμ»: Τρεις νέοι εικαστικοί τιμούν τον Σκαρίμπα στον Λόφο
Από 15/02/2025 έως 14/03/2025
Ανατομία της Αρχιτεκτονικής: Έργα της Simone Leigh εκτίθενται στην Αγορά του ΚΠΙΣΝ
Από 28/04/2025 έως 31/10/2025
Από τον Όμηρο στο HoloLens: Αναπαραστάσεις της Σαμοθράκης σε μια έκθεση στην Αμερικανική Σχολή Κλασικών Σπουδών
Από 20/02/2025 έως 29/06/2025
Αυτοπροσδιορισμός: Αναδρομική έκθεση της Έφης Τσουλουχοπούλου στο Πολιτιστικό Κέντρο «Μελίνα»
Από 13/03/2025 έως 23/03/2025
Βάσος Καπάνταης: Σχέδια και γλυπτά του σπουδαίου καλλιτέχνη "συνομιλούν" σε μια έκθεση στην Εθνική Βιβλιοθήκη
Από 12/02/2025 έως 31/05/2025
Γεωμετρία μιας άυλης διαδρομής: Ζωγραφική έκθεση της Ελένης Ζούνη στην Αίθουσα Τέχνης Αθηνών
Από 06/03/2025 έως 03/05/2025
Γυναίκες των Κυκλάδων μέσα στον χρόνο: Μια έκθεση του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών
Από 07/10/2024 έως 31/05/2025
ΔΗΠΕΘΕ Κρήτης - 50 Χρόνια Θέατρο: Μια επετειακή έκθεση στη Δημοτική Πινακοθήκη Χανιών
Από 15/02/2025 έως 30/04/2025
Διαιρεμένες Μνήμες 1940-1950: Το αποτύπωμα μιας ταραγμένης δεκαετίας μέσα από μια ψηφιακή έκθεση
Από 15/11/2021 έως 31/12/2026
Ενσαρκώσεις: Οι νεκρές φύσεις της Αθηνάς Χατζή στην Genesis Gallery
Από 27/02/2025 έως 22/03/2025
Ζητήματα βάσης: Έκθεση του Κώστα Τζημούλη στο Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων
Από 06/03/2025 έως 13/04/2025
Η Τέχνη σε Χρυσό στο Μουσείο Μπενάκη
Από 13/11/2024 έως 27/04/2025
Η αίγλη των ζώων: Η τέχνη του κοσμήματος και της φωτογραφίας συναντιούνται σε μια έκθεση στην Γκαλερί Kourd
Από 26/02/2025 έως 26/04/2025
Η αισθητική της απελπισίας και της απόγνωσης: Έκθεση του Δημήτρη Μεράντζα στην Πινακοθήκη Δήμου Αθηναίων
Από 27/02/2025 έως 17/04/2025
Η πρώτη αναδρομική έκθεση του Μιχάλη Παπαδόπουλου στο Πολιτιστικό Κέντρο «Μελίνα»
Από 04/03/2025 έως 23/03/2025
Θόδωρος - Αντί αναδρομικής: Μια έκθεση αφιερωμένη στο έργο του σπουδαίου γλύπτη στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης
Από 08/02/2025 έως 08/02/2026
Κυκλαδίτισσες - Άγνωστες ιστορίες γυναικών των Κυκλάδων: Μοναδικά έργα "ταξιδεύουν" στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης
Από 12/12/2024 έως 04/05/2025
Μυστήριο 15 - Το Ανοιχτό Μουσείο: Το εικαστικό και ερευνητικό έργο της Βάνας Ξένου παρουσιάζεται στην Ελευσίνα
Από 09/02/2025 έως 13/04/2025
Ντάγκο: Η ιστορία των Ελλήνων μεταναστών της Αυστραλίας μέσα από μια ηχητική εγκατάσταση της Ναταλίας Καραγιάννη
Από 20/03/2025 έως 04/05/2025
Οδύσσεια: Η παραστατική δύναμη του ομηρικού έπους εμπνέει τα έργα του Μάρκου Καμπάνη στην Πινακοθήκη Γκίκα
Από 30/01/2025 έως 27/04/2025
Ονοματοποιία: Μια έκθεση αφιερωμένη στον διάσημο Ιάπωνα αρχιτέκτονα Kengo Kuma στο Πρώην Δημόσιο Καπνεργοστάσιο
Από 25/01/2025 έως 15/03/2025
Προδανεισθείς Χρόνος: Ο κόπος του καλλιτέχνη μέσα απ’ το έργο του Γιάννη Παππά στο Μουσείο Μπενάκη
Από 20/02/2025 έως 27/07/2025
Πυρ Άναπτε: Ομαδική έκθεση κεραμικής στο Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου
Από 01/03/2025 έως 23/03/2025
Τα "καπρίτσια" του Γκόγια στην Εθνική Πινακοθήκη
Από 22/01/2025 έως 30/09/2025
Της Λυγερής το φόρεμα, της νύφης το φουστάνι: Ο παραδοσιακός γάμος μέσα από μια έκθεση αφηγηματικού κεντήματος στο Μουσείο «Αγγελική Χατζημιχάλη»
Από 06/02/2025 έως 16/03/2025
Το Μουσείο Μπενάκη μάς καλεί να δούμε και να ακούσουμε την Αφρική ανάμεσά μας
Από 13/02/2025 έως 25/05/2025
Τοπία της Αθήνας: Η πόλης μέσα από την εικαστική ματιά του Παναγιώτη Μπελντέκου στην Γκαλερί Σκουφά
Από 11/03/2025 έως 30/03/2025
ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΚΑΛΕΡΙ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΧΩΡΟ X A.Antonopoulou.Art CAN Christina Androulidaki Gallery Citronne Gallery Gallery Genesis Gallery Kourd Imagine Visual Arts NYX Esperia Palace Hotel Athens Online Έκφραση - Γιάννα Γραμματοπούλου Αίθουσα Τέχνης Αθηνών Αμερικανική Σχολή Κλασικών Σπουδών στην Αθήνα Γκαλερί 7 Γκαλερί Ζουμπουλάκη Γκαλερί Σκουφά Δημοτική Πινακοθήκη Λέφα Δημοτική Πινακοθήκη Χανίων Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος Εθνική Πινακοθήκη - Μουσείο Αλεξάνδρου Σούτσου Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης (ΕΜΣΤ) Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων Λόφος art project Μουσείο Άλεξ Μυλωνά - Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης - Κεντρικό Κτίριο Μουσείο Λαϊκής Τέχνης και Παράδοσης Δήμου Αθηναίων «Αγγελική Χατζημιχάλη» Μουσείο Μπενάκη - Κτήριο Οδού Πειραιώς Μουσείο Μπενάκη - Κτίριο Πινακοθήκης Χατζηκυριάκου - Γκίκα Μουσείο Μπενάκη - Μουσείο Ελληνικού Πολιτισμού Ολυμπιακό Μουσείο Αθήνας Πινακοθήκη Δήμου Αθηναίων Πολιτιστικό Κέντρο Μελίνα Μερκούρη Πρώην Δημόσιο Καπνεργοστάσιο - Βιβλιοθήκη και Τυπογραφείο Βουλής Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων Φουγάρο ΙΡΙΣ Φωκίωνος Νέγρη 16
Γλυπτική

Το «Αλαφροΐσκιωτο βάδισμα» του Γιώργου Λάππα στη γκαλερί Citronne

Έχοντας στο επίκεντρό της ένα ημιτελές έργο, που ο καλλιτέχνης ξεκίνησε ένα χρόνο πριν τον θάνατό του, καθώς και έργα της τελευταίας δημιουργικής περιόδου της ζωής του, η έκθεση εγκαινιάζεται από την αθηναϊκή γκαλερί την Τρίτη 24 Οκτωβρίου.

Φωτογραφία Εγκατάστασης
Φωτογραφία Εγκατάστασης
Monopoli Team

Έχοντας στο επίκεντρό της ένα έργο σε εξέλιξη που ο Γιώργος Λάππας ξεκίνησε ένα χρόνο πριν τον θάνατό του, την «Ανδρική φιγούρα» (2015), η γκαλερί Citronne φιλοξενεί στην αίθουσά της στην Αθήνα την τέταρτη έκθεση έργων του Γιώργου Λάππα (1950-2016), κάτω από τον γενικό τίτλο «Αλαφροΐσκιωτο βάδισμα» («Eerie Walk»), προκειμένου να δώσει την ευκαιρία στους επισκέπτες να εισδύσουν στο εργαστήριο των ιδεών του, που μεταγράφονται σ’ έναν ιδιαίτερο τρόπο δουλειάς και σ’ ένα έργο συνεκτικό, πλούσιο σε νοητικά και αισθητηριακά ερεθίσματα. Την έκθεση, που επιμελήθηκαν η εικαστικός Αφροδίτη Λίτη, η ιστορικός τέχνης Τατιάνα Σπινάρη-Πολλάλη και ο καθηγητής Αρχιτεκτονικής Γιώργος Τζιρτζιλάκης, εγκαινιάζεται την Τρίτη 24 Οκτωβρίου (19.00-22.00).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑPlatforms Project: Ένα τετραήμερο για την ανεξάρτητη εικαστική σκηνή στην Τεχνόπολη12.09.2018

Η ημιτελής «Ανδρική φιγούρα» αποτελείται, κυρίως, από ένα σκελετό μεταλλικών ράβδων ύψους σχεδόν δυόμισι μέτρων. Το έργο που δεσπόζει σαν ένα τρισδιάστατο σχέδιο στο χώρο, σαν μια μονοκοντυλιά και ζωγραφική χειρονομία, σκληρό και «εύθραυστο» ταυτόχρονα, αποκαλύπτει την εσωτερική δομή του γλυπτού. Αποτελείται από κομμάτια παλαιότερων έργων που ο καλλιτέχνης αποσυναρμολόγησε για να τα ανασυνθέσει σε καινούρια σύνολα.

Γιώργος Λάππας, Ακροβάτης, 2015

Αποδιάρθρωση και επαναδιάταξη

Η αποδιάρθρωση και η επαναδιάταξη αποτελούσε συχνή τακτική στο έργο του Γιώργου Λάππα και αποτυπώνεται στον αρθρωτό χαρακτήρα της συναρμολόγησης που έχουν πολλά από τα γλυπτά του. Εξάλλου, σε πολλά έργα του, η δομή, αυτό που φαίνεται ως το εσωτερικό ενός περιβλήματος, είναι μέρος του τελειωμένου έργου. Κάποια από τα μέρη που συνθέτουν το κεντρικό έργο της έκθεσης, την «Ανδρική Φιγούρα» ανήκαν σε προγενέστερο γλυπτό που διαλύθηκε. Η μεγάλη μπλε φωτιζόμενη «Τσουγκράνα» (2012), επίσης στην έκθεση, είναι ένα αυτοτελές κομμάτι που έχει απομείνει. Η τοποθέτησή της σε κάποια απόσταση από την «Ανδρική φιγούρα» εκφράζει εμμέσως την απόσπαση και αρμόζει στο θραυσματικό χαρακτήρα του μεγάλου γλυπτού, στο οποίο το κεφάλι, τα δύο παπούτσια και τα χέρια είναι τα μόνα ολοκληρωμένα κομμάτια.

Επίσης, μια ομάδα μικρών γλυπτών εκτίθεται ακριβώς όπως βρέθηκε στο εργαστήριο του καλλιτέχνη. Η παρουσίαση στην ίδια έκθεση του μεγάλου έργου με τα γλυπτικά σπαράγματα υπαινίσσεται επίσης τον χαρακτηριστικό σε πολλά έργα και ενίοτε σουρεαλιστικό συνδυασμό της μεγάλης με τη μικρή κλίμακα –όπως στο γλυπτό «Ζευγάρι» (2013)– πρακτική που τάραζε την συμβατική αίσθηση του «μέτρου». Ο Γιώργος Λάππας αναφερόταν σε αυτή την «παράδοξη» αλλά φυσική, κατά τον ίδιο, ανάμειξη του μεγάλου με το μικρό σε σχέση με την αρχαία αιγυπτιακή τέχνη και έκανε λόγο για τις παραστάσεις που είχε ως παιδί, των στοιβαγμένων έργων διαφορετικών μεγεθών στις προθήκες του Μουσείο Αιγυπτιακών Αρχαιοτήτων του Καΐρου.

Γιώργος Λάππας, Χαρούμενος Άνθρωπος, 2010

Αναμέτρηση με τα όρια της γλυπτικής

Το έργο του Γιώργου Λάππα αναμετριέται διαρκώς με τα όρια της γλυπτικής. Το στοιχείο αυτό αναδεικνύει η έκθεση, υπογραμμίζοντας και τη σημασία, μεταφορική και πραγματική, του φωτός και της σκιάς, δηλαδή του άυλου στοιχείου στο έργο του ή αυτού που δεν είναι άμεσα αντιληπτό, όπως η δομή.

Αντί της μάζας και του όγκου, ο Γιώργος Λάππας έπλαθε τον χώρο και με το φως, το οποίο αποκτά χαρακτηριστικά μάζας και ταυτόχρονα ρευστοποιεί τη μάζα. Χρησιμοποιεί το φως για πρώτη φορά στη σειρά «Ποταμοφόδια», στα τέλη της δεκαετίας του 1980, ως φωτεινά ποτάμια (κατόψεις ποταμών που ο καλλιτέχνης έφτιαξε από χάρτες) ανάμεσα σε αντίσκηνα.

Τα γλυπτά του, που πολλές φορές φωτίζονται όχι μόνο εσωτερικά αλλά και εξωτερικά με προβολείς, αποκτούν μια παλλόμενη παρουσία που προσομοιάζει μ’ ένα ενεργειακό πεδίο. Τα έργα εκπέμπουν, επικοινωνούν, συναντούν το βλέμμα του θεατή, δεν είναι μόνο αντικείμενο αλλά και υποκείμενο θέασης, υπερβαίνουν τη σωματικότητα δια της σωματικότητας.

Γιώργος Λάππας, Ζευγάρι, 2013

Αναδεικνύοντας την κίνηση και τη μεταβλητότητα

Η κίνηση και η μεταβλητότητα, η ισορροπία και το νοητό πέρασμα από μια χρονική στιγμή στην άλλη, οι διαφορετικές στιγμές σ’ ένα στιγμιότυπο, ο προσδιορισμός του χώρου με σημεία όπου συναντήθηκαν διαφορετικές μορφές είναι παράμετροι που αναδεικνύει η έκθεση. Το γλυπτό «Χαρούμενος άνθρωπος» (2010), που ισορροπεί σε στάση δρασκελισμού, αποτελεί μια εκδοχή του Ισορροπιστή ή του «Ακροβάτη» (2013), αρχετυπικές μορφές και ψυχικές καταστάσεις που ο Γιώργος Λάππας ταύτιζε με τον καλλιτέχνη. Οι μορφές αυτές βρίσκονται σε μια μετέωρη συνθήκη ανάμεσα στην κίνηση και την αγκύλωση, την αιώρηση και την πτώση, τη σταθερότητα και την αστάθεια, τον κάθετο και τον οριζόντιο άξονα, σηματοδοτούν δηλαδή μια ενδιάμεση, αμήχανη κατάσταση, ένα μεταίχμιο.

Την κίνηση, τη μετακίνηση και τη μεταβλητότητα εκφράζει και ο «Ταξιδιώτης» (2014) μια άλλη διακριτή μορφή, τόσο με αυτοβιογραφική χροιά όσο με διαπολιτισμικές αναφορές. Τη στατική, εσωτερική κίνηση με την έννοια της διανοητικής  εγρήγορσης που υπάρχει στην παρατήρηση και τη συγκέντρωση (όπως συμβαίνει και με το φως), εκφράζει η «Μπλε ξαπλωτή φιγούρα» (2008), ένας χαρακτήρας-μοτίβο που επανέρχεται στη δουλειά του καλλιτέχνη και παραπέμπει, μεταξύ άλλων, στις ξαπλωτές, νωχελικές φιγούρες των Αιγυπτίων που ο καλλιτέχνης συναντούσε στη γενέτειρα πόλη του. Ένα άλλος χαρακτήρας, ο «Κηπουρός» (2011), κρατά αντί για τσουγκράνα μια ράβδο που καταλήγει σε φωτεινό κυκλικό σχήμα, που υποδηλώνει την καλλιέργεια και μεταφορικά τη δημιουργία.

Φωτογραφία Εγκατάστασης

Άσαρκες ανθρώπινες φιγούρες

Τα γλυπτά της έκθεσης έχουν ως κοινό την ανθρώπινη φιγούρα, που όμως μοιάζει εν μέρει άσαρκη – κάποτε ακραία, όπως στην «Ανδρική φιγούρα». Ακόμα όμως και σε πολλές από τις ντυμένες, «ολοκληρωμένες» φιγούρες, οι πτυχώσεις των ρούχων ή και το φως που μοιάζει να βγαίνει από μέσα στρέφουν την περιέργεια και στο εσωτερικό του γλυπτού, έτσι ώστε δομή και περίβλημα να μη διαχωρίζονται.

Βιωματικό και υποβλητικό αλλά και με το χιούμορ του αλλόκοτου, το έργο του Γιώργου Λάππα μπολιάζει το προσωπικό με την ιστορία και τη μνήμη, αντλεί και μετασχηματίζει στοιχεία από την ιστορία της τέχνης και τους μύθους, στέκεται στη διασταύρωση των πολιτισμών, πλάθει μια εικόνα της ανθρωπότητας και δοκιμάζει διαρκώς και ποικιλοτρόπως τα όρια του καλλιτεχνικού μέσου και της εικόνας, της θέασης του έργου τέχνης και του χώρου.

Γιώργος Λάππας, Μπλε ξαπλωτή φιγούρα, 2008

Πολίτης του κόσμου και εμπνευσμένος δάσκαλος

Βαθιά στοχαστικός, πολίτης του κόσμου και πολυταξιδεμένος, με λόγο ποιητικό και αινιγματικό, έχοντας σπουδάσει κλινική ψυχολογία στις ΗΠΑ (στο Κολλέγιο Reed, στο Πόρτλαντ του Όρεγκον)  και έχοντας παρακολουθήσει μαθήματα αρχιτεκτονικής στο Λονδίνο (Architectural Association School of Architecture), για να μεταπηδήσει στη γλυπτική μέσα από τις σπουδές του στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών (1976-1981), με καθηγητές τον Γιάννη Παππά και τον Γιώργο Νικολαΐδη, ο Γιώργος Λάππας αποτελεί μια ξεχωριστή και σε μεγάλο βαθμό ανεξερεύνητη περίπτωση στην σύγχρονη ελληνική τέχνη. Η έκθεση αποτελεί μια πρό(σ)κληση για μελέτη του ανεξάντλητου έργου του, θέτοντας στο επίκεντρο κεντρικές του έννοιες και ανοίγοντας μια θέα στον τρόπο δουλειάς του, μια απόλυτα σύγχρονη δουλειά που, μεταξύ άλλων, δείχνει ότι η πιο δυνατή παρουσία εμπεριέχει την απουσία, ή αλλιώς, αυτό που δεν φαίνεται.

Ο Γιώργος Λάππας (1950-2016) υπήρξε εξάλλου εμπνευσμένος δάσκαλος και μνημονεύεται για την εναλλακτική, ευφάνταστη μέθοδο διδασκαλίας που εφάρμοσε ως καθηγητής στην ΑΣΚΤ (1992-2016). Το έργο του σύνθετο, διακειμενικό και σύγχρονο, καθώς δεν σταματά να αιφνιδιάζει τον θεατή, παρουσιάστηκε διεθνώς σε μεγάλες εκθέσεις και διοργανώσεις. Μεταξύ τους η έκθεση «Metropolis» στο Martin Gropius Bau το 1991, διάφορες Μπιενάλε, όπως της Βενετίας όπου ο καλλιτέχνης εκπροσώπησε την Ελλάδα το 1990 (μαζί με την Γιάννη Μπουτέα), της Αλεξάνδρειας, όπου απέσπασε το πρώτο βραβείο το 1984, και του Σάο Πάολο το 1987. Την ίδια χρονιά ο καλλιτέχνης δημιούργησε την εμβληματική εγκατάσταση «Mappemonde» («Χάρτης του Κόσμου»), ένα πεδίο μνήμης που αναβίωσε η Citronne Gallery στην έκθεση του καλλιτέχνη το 2018.

Την έκθεση συνοδεύει κατάλογος με φωτογραφικό υλικό και κείμενα των επιμελητών. Στην έκθεση προβάλλονται αποσπάσματα από την εκπομπή της Κατερίνας Ζαχαροπούλου «ArtΦιλ», με την νυχτερινή περιφορά στους δρόμους της Αθήνας του γλυπτού του καλλιτέχνη «Μαντεία με συκώτι» (1998).

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Χώρος: Citronne Gallery, Πατρ. Ιωακείμ 19 (4ος όρ.), Αθήνα. Τηλ.: 210-7235.226
Διάρκεια Έκθεσης: 24 Οκτωβρίου - 9 Δεκεμβρίου 2023
Είσοδος: Ελεύθερη
Περισσότερα από ΕΚΘΕΣΕΙΣ