Πρεμιέρες: Μετά τους «Δολοφόνους» του Σκορσέζε έρχεται ο «Killer» του Φίντσερ
Σε φουλ ρυθμούς νέων ταινιών, που αναμένεται να εντατικοποιηθούν τις ερχόμενες βδομάδες κι ενώ οι «Δολοφόνοι του ανθισμένου φεγγαριού» σκίζουν στις αίθουσες, υπάρχουν 2-3 φιλμ που αξίζουν την προσοχή μας.
Πρώτο από όλα το στυλάτο και ατμοσφαιρικό «The killer» του Ντέιβιντ Φίντσερ με τον Μάικλ Φασμπέντερ στο ρόλο ενός εμμονικού επαγγελματία δολοφόνο που δρα βάσει οργανωμένου σχεδίου και με τη μουσική των Smiths να έχει κολλήσει μόνιμα στην playlist του πριν πατήσει τη φονική σκανδάλη.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Το «Ένα καινούργιο αύριο» είναι η νέα και πιο προσωπική δημιουργία του Νάνι Μορέτι, ένα ιδιότυπο «8μιση» στο οποίο ο 70χρονος πλέον δημιουργός εξομολογείται εκ βαθέων τη σχέση του με το σινεμά και την Αριστερά.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Το σουηδικό δράμα «Αντίπαλος» στηρίζει μεγάλο μέρος της αξίας του στην στιβαρή ερμηνεία του ιρανού ηθοποιού Πέιμαν Μαάντι, τον οποίο είχαμε ξεχωρίσει για πρώτη φορά στο αριστούργημα του Ασγκάρ Φαραντί «Ένας Χωρισμός».
Κριτική και αίθουσες προβολής
Από τα καλύτερα ντοκιμαντέρ της χρονιάς είναι αναμφισβήτητα το «Πορεία προς τη Ρώμη» του Μαρκ Κάζινς που ανιχνεύει τις ρίζες του ιταλικού φασισμού με όχημα την ιστορική πορεία του Μπενίτο Μουσολίνι από τη Νάπολη προς τη Ρώμη το 1922.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Το φιλμ τρόμου «Πέντε Νύχτες στου Φρέντι» της Εμα Τάμι που βασίζεται στο ομότιτλο videogame και κάνει θραύση στις νεαρές ηλικίες, έχει τις δυνατές κι ανατριχιαστικές στιγμές του.
Κριτική και αίθουσες προβολής
To ντοκιμαντέρ «Arcadia 1900, Champagne d’ Orient» του Κώστα Σπυρόπουλου που είχε προβληθεί στο 24ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης αφηγείται την αληθινή ιστορία των οραματιστών αδελφών Παπανικολάου και του ξεχωριστού κρασιού τους.
Αίθουσες προβολής
Στην κωμωδία «Άκου ποιος μιλάει» του Θοδωρή Νιάρχου ένας ψυχαναλυτής βρίσκεται σε βαθιά υπαρξιακή κρίση.
Αίθουσες προβολής
Το animation «Μπάντι ο Ροκ Σταρ 3» του Αντονι Μπελ κυκλοφορεί μεταγλωττισμένο στα ελληνικά.
Αίθουσες προβολής
Τέλος, η επανέκδοση της εβδομάδας είναι η κορυφαία κατά πολλούς αμερικανική ταινία όλων των εποχών: Ο “Νovός” του Κόπολα αξίζει όλα τα αστεράκια της κριτικής.
Αίθουσες προβολής
[relart 2]