Pop, mainstream και ethnic, αλλά πάντα σύγχρονη και διαχρονική, η Μαρίνα Σάττι, αφού περιόδευσε το καλοκαίρι στην Ελλάδα και το εξωτερικό ξεσηκώνοντας το κοινό, επιστρέφει με φόρα στην Αθήνα και την Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου καταλαμβάνει τη σκηνή του Gagarin 205 για ένα μουσικό σόου με τη σφραγίδα της μοναδικής αισθητικής της.
Τρυφερή και εκρηκτική, μελωδική και αισθησιακή, αλλά και άκρως ανανεωμένη δημιουργικά, μιας καλλιτέχνης που δεν σταματάει ποτέ να εκπλήσσει, μας καλεί σε ένα συναυλιακό γεγονός που, μέσα από ανατρεπτικές προσεγγίσεις και απρόσμενους πειραματισμούς με pop και urban στοιχεία, αναδομεί με απαράμιλλη φρεσκάδα όλο το εύρος από την παραδοσιακή μουσική των Βαλκανίων ως την trap.
Από τη Μάντισσα ως τη YENNA της κι από τις μουσικές δονήσεις της ελληνικής υπαίθρου που μας σύστησε μέσα από το πρόσφατο μικρομηκάδικο ντοκιμαντέρ της FLABOURO ως το viral του καλοκαιριού TUCUTUM, η Μαρίνα Σάττι έρχεται με μια σπουδαία μπάντα να μας μεταφέρει στο εθιστικό καλλιτεχνικό σύμπαν της, σε μια αξέχαστη βραδιά που θα χορέψουμε μέχρι τελικής πτώσης.
Ζουρνάς, νταούλι και 808, πολυφωνικές αλχημείες, γκάιντα και beats, trap και αισθησιασμός – την Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου η Μαρίνα Σάττι βάζει Σπίρτο και Βενζίνη στο Gagarin 205.
Πτυχιούχος κλασικού πιάνου και ανώτερων θεωρητικών στη μουσική, διπλωματούχος κλασικού τραγουδιού και υποκριτικής, αλλά και υπότροφος του διεθνούς φήμης Berklee College of Music, όπου σπούδασε ενορχήστρωση, παραγωγή και jazz μουσική δίπλα στους Danilo Perez και Jamie Haddad ανάμεσα σε άλλους, η Μαρίνα Σάττι ανέπτυξε έναν προσωπικό ήχο που συνδυάζει τις διαφορετικές μουσικές παραδόσεις με τις οποίες μεγάλωσε, όπως την ελληνική, την αραβική αλλά και τη βαλκανική. Έχοντας εκπροσωπήσει την Ελλάδα στη European Jazz Orchestra (EBU) με έργα του Peter Herbolzheimer, ενώ τραγούδησε στο John F. Kennedy Center στην Ουάσιγκτον με το World Jazz Nonet και συμμετείχε στο a cappella φωνητικό σχήμα The Singing Tribe σε συνεργασία με τον Bobby McFerrin, είναι μια δημιουργός και performer που είναι δύσκολο να καταταχθεί καλλιτεχνικά. Από το Μέγαρο Μουσικής και τη Λυρική Σκηνή σε πανηγύρια στα υψίπεδα της Κρήτης, μπορεί να είναι ταυτόχρονα και pop και ethnic και mainstream, όπως μπορεί με την ίδια άνεση να είναι και λυρική και urban και παραδοσιακή. Τα ευρωπαϊκά Μέσα την παρουσιάζουν ως πρέσβειρα της ελληνικής και βαλκανικής σκηνής, μιας ιδιαίτερης διαδρομής που παντρεύει την παραδοσιακή μουσική με την pop, τόσο κλασική όσο και σύγχρονη. Το 2017 κατέκτησε την κορυφή των charts με το single «Μάντισσα», ενώ λίγο αργότερα το κοινό υποδέχτηκε το «Πόνος Κρυφός», που έκανε πρεμιέρα στο γερμανικό “COLORS” (πρώτη φορά για Έλληνα καλλιτέχνη) παίρνοντας ακόμα μία πρωτιά στην πλατφόρμα NOWNESS, που παρουσίασε πρώτο το εξαιρετικό της video clip για το παραδοσιακό κομμάτι «Γιατί Πουλί μ’». Το 2017 ίδρυσε επίσης τις CHÓRES [ˈkɔɾɛs], ένα αμιγώς γυναικείο χορωδιακό σύνολο, αποτελούμενο από περισσότερες από 150 γυναίκες 15-60 χρονών, του οποίου διατηρεί την καλλιτεχνική διεύθυνση – ένα φυτώριο καλλιτεχνών που αποσκοπεί στη διάσωση, επεξεργασία και προώθηση του πλούτου της ελληνικής παράδοσης και στη δημιουργία πρωτότυπου μουσικού ρεπερτορίου και παραστασιακών δράσεων, ενώ αναβιώνει, με μοναδικό τρόπο, τα παραδοσιακά τραγούδια του χθες με τον ήχο και την αισθητική του σήμερα. Τον Μάιο του 2022 κυκλοφόρησε το πρώτο ολοκληρωμένο προσωπικό της άλμπουμ “YENNA”, ενώ το 2023 πειραματίστηκε παραδίδοντας το μικρομηκάδικο ντοκιμαντέρ της FLABOURO αλλά και το TUCUTUM, ένα τραγούδι-σχόλιο πάνω στη βαλκανική trap, που αναδείχτηκε στο viral του καλοκαιριού.