Πρεμιέρες: Ζοζεφίν και Ναπολέων
Η πειραγμένη βιογραφία του Ρίντλεϊ Σκοτ για τον «Ναπολέοντα» είναι το βαρύ πυροβολικό της τρέχουσας κινηματογραφικής βδομάδας.
Αν μη τι άλλο ο βετεράνος σκηνοθέτης του «Μπλέιντ Ράνερ» και του «Άλιεν» ρισκάρει αρκετά με το λοξό biopic του «Ναπολέων» που μοιράζει σε δύο ίσα – όχι όμως και ίδιου βάρους- μέρη: το στρατιωτικό σκέλος έχει μεν εγγυημένο το θέαμα αλλά το πραγματικό ψαχνό βρίσκεται στη σχέση του Βοναπάρτη με την Ιωσηφίνα.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Ο «Κόκκινος ουρανός» του γερμανού Κρίστιαν Πέτζολντ είναι γεμάτος από συμβολισμούς (ψυχολογικούς, κοινωνικούς, οικολογικούς κ.α.) που κρύβονται πίσω από την εικόνα ενός ανάλαφρου ρομάντζου.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Τα συνταρακτικά «Μάτια της Νταλβά» αποτελούν ένα πέρα ως πέρα πετυχημένο σκηνοθετικό ντεμπούτο που έχει το ατού της αφοπλιστικής πιτσιρίκας η οποία κρατά το ρόλο της Νταλβά.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Το νέο animation της Disney είναι η «Ευχή» που ακολουθεί πιστά την αλάνθαστη συνταγή επιτυχίας της εταιρείας αν και το παρακάνει κάπως με τις αυτοαναφορές σε παλιούς ήρωες του χολιγουντιανού στούντιο.
Κριτική και αίθουσες προβολής
Ο βασισμένος στο μυθιστόρημα του Μάικλ Φάρις Σμιθ «Δρόμος της εξιλέωσης» της Ναντίν Κρόκερ αφηγείται μια ιστορία τιμωρίας και απολύτρωσης στην οποία ο ΜελΓκίμπσον κρατά ένα μικρό αλλά επιδραστικό ρόλο.
Αίθουσες προβολής
Το «Πράσινα Σύνορα» είναι η νέα ταινία της Ανιέσκα Χόλαντ που έχει ως θέμα το προσφυγικό και διακρίθηκε στο 80ό Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας.
Αίθουσες προβολής
Τέλος, ο «Πυρετός του Πετρόφ» του Κιρίλ Σερεμπρένικοφ που συμμετείχε στο επίσημο τμήμα του Φεστιβάλ Καννών αποτελεί μια καυστική ματιά στη σύγχρονη Ρωσία.
Αίθουσες προβολής