«Η φωνή της ψωρίασης»: Καμπάνια ενημέρωσης από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Ασθενών «Eπιδέρμια»
Πρόκειται για μία καινοτόμο πρωτοβουλία που προσεγγίζει σφαιρικά την ψωριασική νόσο, παρουσιάζοντας τις διαφορετικές πτυχές της εμπειρίας των ασθενών, των φροντιστών τους και των ειδικών επιστημόνων-ιατρών.
Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Ασθενών με Ψωρίαση και Ψωριασική Αρθρίτιδα «Eπιδέρμια» υλοποίησε καμπάνια ευαισθητοποίησης κοινού και υποστήριξης ασθενών, με τίτλο «Η φωνή της Ψωρίασης». Πρόκειται για μία καινοτόμο πρωτοβουλία που προσεγγίζει σφαιρικά την Ψωριασική Νόσο, παρουσιάζοντας τις διαφορετικές πτυχές της εμπειρίας των ασθενών, των φροντιστών τους και των ειδικών επιστημόνων-ιατρών. Η καμπάνια υλοποιήθηκε μέσα από 3 φάσεις στοχεύοντας στην αποτύπωση των εμπειριών των ασθενών μέσα από το γόνιμο διάλογο, καθώς και στην εξωτερίκευση των βιωμάτων των ασθενών με Ψωριασική Νόσο, με στόχο την ενδυνάμωση της φωνής των ασθενών καθώς και τη μείωση του στίγματος. Επιπλέον, η καμπάνια «Η φωνή της Ψωρίασης», συνέβαλε στην ορθή πληροφόρηση για τη νόσο και την καταπολέμηση των παρανοήσεων και των στερεοτύπων που την περιβάλλουν.
Ειδικότερα, στην πρώτη φάση, που είναι εμπνευσμένη από τον «Ψίθυρο», πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις ασθενών – μελών του Συλλόγου «Επιδέρμια» από όλη την Ελλάδα, τόσο δια ζώσης όσο και διαδικτυακά, οι οποίοι αφηγήθηκαν τις προσωπικές τους ιστορίες και μοιράστηκαν τις ανησυχίες τους και τις κοινές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν. Το μήνυμα αυτών των συναντήσεων ήταν ότι κανένας ασθενής δεν είναι μόνος και ότι η φωνή του καθενός μπορεί να δυναμώσει και να ακουστεί μέσα από την κοινότητα του Συλλόγου «Επιδέρμια». Αυτό ήταν και το σκεπτικό πίσω από τη δεύτερη φάση της καμπάνιας, με τίτλο «Ομιλία», όπου η φωνή των ασθενών ταξίδεψε στο διαδίκτυο με την ανάρτηση σύντομων προσωπικών ιστοριών ασθενών στα social media του Συλλόγου «Επιδέρμια».
Η φωνή έγινε «Κραυγή» κατά την τρίτη και τελευταία φάση της καμπάνιας, με την ανάρτηση πέντε επεισοδίων podcasts τα οποία είναι διαθέσιμα στο SPOTIFY στο σύνδεσμο: https://open.spotify.com/show/4CRulBOjIyM4hvNtE8e6Hr και στο Apple Podcasts στο σύνδεσμο https://podcasts.apple.com/us/podcast/epidermias-podcast/id1715822155 Επιπλέον, τα podcasts είναι διαθέσιμα στις πλατφόρμες Google Podcasts, PLAYER FM, Iheart, DEEZER, και Podomatic.
Χορηγοί της καμπάνιας «Η φωνή της Ψωρίασης» είναι οι φαρμακευτικές εταιρείες ΒΙΑΝΕΞ και UCB και Υποστηρικτές οι ΑbbVie, Amgen, Janssen και Leo Pharma.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- Από τον Μαγκρίτ έως τον Βαν Γκογκ: Αυτά είναι τα δέκα ακριβότερα έργα τέχνης που πουλήθηκαν σε δημοπρασίες το 2024
- Last Christmas Soul- Μέχρι να βγει η ψυχή σου: Μια σουρεαλιστική- χριστουγεννιάτικη κωμωδία στο Θέατρο της Ημέρας
- Πρεμιέρες: Η Νικόλ Κίντμαν γίνεται «Babygirl» στον πιο τολμηρό ρόλο της καριέρας της