Από την εβδομάδα των Χριστουγέννων μέχρι την επόμενη δημοσίευση της Κιάρα Φεράνι στο Instagram μεσολάβησαν 18 ημέρες – ένα διάστημα που για τους influencers μοιάζει με αιωνιότητα.
Όταν η Ιταλίδα επικοινώνησε ξανά με τους περίπου 30 εκατομμύρια ακολούθους της, ανέβασε απλώς μία φωτογραφία στην ιστορία της – χωρίς πρόσωπο, επιδεικνύοντας τα βαμμένα μαύρα νύχια της, κρατώντας ένα φλιτζάνι και γράφοντας “Buongiorno” (“Καλημέρα”) με μία καρδιά. Ούτε λέξη για το σκάνδαλο παραπλανητικής διαφήμισης που συγκλόνισε τον περασμένο μήνα την ιταλική και διεθνή κοινότητα.
Τώρα με την αλλαγή του έτους θα ξεχαστούν όλα; Εάν η influencer ήλπιζε κάτι τέτοιο, τότε μάλλον θα απογοητευτεί. Ήδη έχουν αρχίσει να αποστασιοποιούνται οι πρώτοι χορηγοί, στους οποίους ουσιαστικά στηρίζεται ολόκληρη η επιχείρηση της εκατομμυριούχου. Η Coca-Cola ανακοίνωσε την ακύρωση ενός διαφημιστικού σποτ που επρόκειτο να προβληθεί στο Φεστιβάλ του Σαν Ρέμο στα τέλη Ιανουαρίου – για την Ιταλία αυτό είναι σαν κατά τη διάρκεια του ημιχρόνου του Super Bowl στις Η.Π.Α. να διωχνόταν η Ριάννα από τη σκηνή.
Η Φεράνι είναι μία προσωπικότητα που μπορεί κάλλιστα να ανταγωνιστεί σε δημοτικότητα ακόμη και τη δεξιά πρωθυπουργό Τζόρτζια Μελόνι. Η 36χρονη, μητέρα δύο παιδιών και σύζυγος του Ιταλού ράπερ Φέντεζ, είναι γνωστή και στη Γερμανία. Τα τελευταία χρόνια το όνομά της φιλοξενούταν συχνά στις κοσμικές στήλες, ενώ απέκτησε και το δικό της reality show στην τηλεόραση. Επιπλέον, η Φεράνι τοποθετούταν συχνά και επί κοινωνικών ζητημάτων.
Διαβάστε περισσότερα στο skai.gr.