Priscilla
Η κατά Σοφία Κόπολα άποψη για τη σχέση του Ελβις Πρίσλεϊ με την Πρισίλα έχει ελάχιστο κινηματογραφικό ενδιαφέρον.
Το 1959 στην Γερμανία ο 24χρονος φαντάρος Έλβις γνωρίζει την 14χρονη μαθήτρια Πρισίλα. Παρά τους δισταγμούς των γονιών του κοριτσιού, ανάμεσα τους δημιουργείται ένας γερός δεσμός που θα επισφραγιστεί με ένα γάμο μερικά χρόνια αργότερα.
Το παραμύθι που έγινε εφιάλτηςΆνευρη, επίπεδη και χωρίς καμιά κινηματογραφική αξία, η βιογραφία της Κόπολα για τον Έλβις πατάει στα απομνημονεύματα της Πρισίλα που κυκλοφόρησαν το 1985 με τίτλο «Elvis and me». Το πρόβλημα με το φιλμ έγκειται στο γεγονός που η γραφή της σκηνοθέτριας ακολουθεί τη λογική μιας ανούσιας σαπουνόπερας που διανθίζεται από βαρετές επαναλήψεις, που δεν έχουν καμιά δραματουργική βαρύτητα.
Το φιλμ μοιάζει με ένα αφελές ροζ παραμύθι που σταδιακά χάνει την χρυσόσκονη του, όσο η μεγαλομανία του Έλβις και η αυταρχική συμπεριφορά του επιβάλλονται στο αθώο κορίτσι. Οι κυριότερες στάσεις στη προβληματική σχέση της ερωτευμένης Πρισίλα και του «Βασιλιά» της, δίνονται με την οπτική του σήμερα (κατάπτυστη πέρα ως πέρα η σχέση της ανήλικης μαθήτριας με τον ενήλικα σταρ) και με σαφή κουτσομπολίστικη διάθεση.
Το βασικό σεναριακό σχήμα που αφορά στη μεταμόρφωση της νεαρής Πρισίλα σε δυναμική γυναίκα που τολμά την ενηλικίωση της, με μια πράξη επαναστατική – η εγκατάλειψη της χρυσής φυλακής Graceland – δεν γίνεται ούτε για μια στιγμή πειστικό. Ευθύνη για αυτό έχει και η άχρωμη ερμηνεία της Κάλι Σπένι, ενώ ο Τζέικομπ Ελόρντι στο ρόλο του ανώριμου και κυκλοθυμικού Έλβις είναι σαφώς πιο αποτελεσματικός.