MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
27
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
NEA

«Το είδα στο TikTok»: Πώς η πλατφόρμα έχει γίνει ο αγαπημένος «ταξιδιωτικός πράκτορας» της Gen Z

Η φράση «το είδα στο TikTok» φαίνεται πως κερδίζει ολοένα και περισσότερους οπαδούς παγκοσμίως.

Photo by Solen Feyissa on Unsplash
Photo by Solen Feyissa on Unsplash
Monopoli Team

Σχεδιάζεις κάποια ανοιξιάτικη ή καλοκαιρινή απόδραση; Σκοπεύεις να επισκεφτείς κάποια χώρα του εξωτερικού τους επόμενους μήνες; Μήπως αυτή η απόφαση προήλθε μετά από ένα βίντεο που είδες στο TikTok;

Τα παραπάνω ερωτήματα δεν είναι τυχαία. Βλέπεις, το Tripit, ένα από τα πιο γνωστά τουριστικά πρακτορεία παγκοσμίως, διεξήγαγε πρόσφατα μια έρευνα στην οποία συμμετείχαν 1000 Αμερικανοί όλων των ηλικιών και διαπίστωσε ότι η συντριπτική πλειοψηφία των νέων ταξιδιωτών αντλούν έμπνεψυση και tips από το TikTok και το Instagram.

Πιο συγκεκριμένα, το 69% των ερωτηθέντων που ανήκαν στην Gen-Z και στη γενιά των Millennials δήλωσαν ότι αποφασίζουν να ταξιδέψουν κάπου, επηρρεασμένοι από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Από αυτούς, το 44% δήλωσε ότι χρησιμοποιεί αποκλειστικά το TikTok.

Η έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι οι ταξιδιώτες είναι πλέον δύο φορές πιο πιθανό να προγραμματίσουν ένα ταξίδι σε προορισμούς γύρω από την ποπ κουλτούρα (πχ. στην Κροατία για το Game of Thrones ή στο Παρίσι για το Emily in Paris), έχοντας επηρρεαστεί από βίντεο που παρακολούθησαν στην πλατφόρμα του TikTok.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΣε αυτό το αεροδρόμιο χάνονται οι περισσότερες βαλίτσες στην Ευρώπη12.09.2018

Διαβάστε περισσότερα στο gazzetta.gr

Περισσότερα από The Art of Life