Madame Web
Η νέα ηρωίδα της Marvel έχει μαντικές ικανότητες και τη μορφή της Ντακότα Τζόνσον.
Η Κασάνδρα Γουέμπ είναι μια διασώστρια που έχει το ταλέντο να βλέπει σκηνές από το μέλλον. Όταν ένας μασκοφόρος δολοφόνος βάζει στο μάτι τρεις νεαρές κοπέλες, η Κασάνδρα αποφασίζει να δράσει παρά την πάγια τακτική της να μην χρησιμοποιεί τις δυνάμεις της.
Με το βλέμμα στο μέλλονΣτη δεινή θέση που συνδυάζεται με μια σειρά πρόσφατων εισπρακτικών απογοητεύσεων («Marvels», «Eternals» κ.α.) η Marvel ψάχνει να βρει τρόπο να βάλει φρένο στην κατηφόρα της. Η περισσότερο ανθρώπινη και δραματική Κασάνδρα Γουέμπ ως ένα βαθμό πετυχαίνει να είναι ένα ενδιαφέρον πρότζεκτ που διαθέτει τα φόντα για να προσφέρει κάτι διαφορετικό στους φαν της σειράς.
Δυστυχώς όμως παρά το γεγονός ότι η σκηνοθέτρια εκπληρώνει σκηνοθετικά μεγάλο κομμάτι της αποστολής που της ανατέθηκε (υπάρχουν 2-3 σκηνές απολαυστικής δράσης), πέφτει θύμα ενός ανεπαρκούς σεναρίου που δεν ρισκάρει ούτε στιγμή για να διατυπώσει μια δυνατή θέση γύρω από την ιστορία της όχι και τόσο διάσημης υπερηρωίδας της Marvel.
Τη μάντισσα Κασάνδρα πρωτογνωρίσαμε τον Νοέμβριο του 1980 στο τεύχος 210 του «The Amazing Spider-Man» από τον δημιουργό Ντένις Ο’ Νιλ και τον σχεδιαστή Τζον Ρομίτα Τζούνιορ. Η ταινία πιάνει την ιστορία της ηρωίδας από την αρχή, όταν ως σχεδόν κοινή θνητή ψάχνει να βρει την ιστορία της και κυρίως τον λόγο που η μητέρα της, η οποία πέθανε στη γέννα της, δεν ενδιαφέρθηκε ποτέ να προστατέψει το παιδί που θα έφερνε στη ζωή, παίρνοντας μέρος σε μια επικίνδυνη αποστολή στη ζούγκλα του Αμαζονίου.
Το σενάριο όμως όπως προείπαμε είναι η αδυναμία του φιλμ καθώς δεν ενδιαφέρεται ούτε να δώσει τις πειστικές απαντήσεις για τη σχέση των τριών κοριτσιών με τον κακό του φιλμ, ούτε να χτίσει μια υποτυπώδη πλοκή για να ξεδιπλωθεί το καλοφτιαγμένο θέαμα που υπογράφει η Κλάρκσον.
Πρόβλημα υπάρχει και στις ερμηνείες με τον ηθοποιό κλάσης Ταχάρ Ραχίμ στο ρόλο του κακού να βρίσκεται ολοφάνερα έξω από τα νερά του και την Ντακότα Τζόνσον να αδυνατεί να σηκώσει το βάρος της μαρβελικήςυπερηρωίδας.