MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΡΙΤΗ
05
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΚΘΕΣΗΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΕΚΘΕΣΗ X
2nd Nature: Έκθεση των Pieris.Architects στο Ωδείο Αθηνών
Από 08/11/2024 έως 16/11/2024
Dali Cybernetics: Μία εμπειρία εμβύθισης στο σύμπαν του σπουδαίου ζωγράφου στον «Ελληνικό Κόσμο»
Από 18/10/2024 έως 30/11/2024
Grand Tour: 17 έργα φιλελλήνων από την Κυβερνητική Συλλογή Τέχνης του Ηνωμένου Βασιλείου σε μια έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη
Από 05/07/2023 έως 01/06/2025
The First Harvest: Έκθεση του Λιβανέζου ζωγράφου Gilbert Halaby στο Ιστορικό Αρχείο – Μουσείο Ύδρας
Από 05/10/2024 έως 15/11/2024
«Wanderlust/All Passports»: Μια ομαδική έκθεση σύγχρονης τέχνης καταλαμβάνει τους χώρους του Μεγάρου Σλήμαν
Από 17/10/2024 έως 17/11/2024
Ένα εύθραυστο θαύμα: Φωτογραφική έκθεση του Χάρη Κακαρούχα στο Πολιτιστικό Κέντρο «Μελίνα»
Από 07/11/2024 έως 24/11/2024
Αρχαία Ελλάδα: Ένα εντυπωσιακό θεματικό πάρκο έρχεται στο Ολυμπιακό Κέντρο Γουδί
Από 05/10/2024 έως 15/12/2024
Δίχως αυτολογοκρισία: Ο Πέτρος Καραβέβας ζωγραφίζει την ανθρώπινη φύση στην γκαλερί Contemporary Athens
Από 07/11/2024 έως 30/11/2024
Δημοκρατία: Η τέχνη συνομιλεί με την πολιτική ιστορία της Νότιας Ευρώπης σε μια έκθεση στην Εθνική Πινακοθήκη
Από 11/07/2024 έως 02/02/2025
Δημοτική Πινακοθήκη Χανίων: Η Nelly’s μέσα από τη ματιά του συλλέκτη
Από 13/07/2024 έως 10/11/2024
Διαιρεμένες Μνήμες 1940-1950: Το αποτύπωμα μιας ταραγμένης δεκαετίας μέσα από μια ψηφιακή έκθεση
Από 15/11/2021 έως 31/12/2026
Δύο αφετηρίες. Παράλληλες διαδρομές: Έκθεση της Μαρίας Γρηγορίου και του Γιάννη Παπαδόπουλου στην γκαλερί Bernier/Eliades
Από 03/10/2024 έως 07/11/2024
ΕΜΣΤ: Ένα μουσείο «κατειλημμένο» από γυναίκες εικαστικούς
Από 13/06/2024 έως 10/11/2024
ΕΜΣΤ: Μεγάλη αναδρομική έκθεση της φεμινίστριας εικαστικού Penny Siopis
Από 17/05/2024 έως 10/11/2024
Η Ελλάδα της Nelly’s στα Χανιά
Από 13/07/2024 έως 10/11/2024
Κυκλαδίτισσες - Άγνωστες ιστορίες γυναικών των Κυκλάδων: Μοναδικά έργα "ταξιδεύουν" στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης
Από 12/12/2024 έως 04/05/2025
Κωνσταντίνος Κακανιάς: Συναντώντας την κυρία Τεπενδρή μέσα από μια "Θεϊκή Διαταραχή Προσωπικότητας"
Από 23/10/2024 έως 21/12/2024
Κόκκινο: Ομαδική έκθεση στον Ελληνογαλλικό Σύνδεσμο
Από 04/11/2024 έως 16/11/2024
Μηχανισμοί [δια]προσωπικών συνδέσεων: Έκθεση της Βάλλυς Νομίδου στην αίθουσα Τέχνης Έκφραση – Γιάννα Γραμματοπούλου
Από 31/10/2024 έως 30/11/2024
Νομίζω πως σ’ έφτιαξα στο μυαλό μου: Έκθεση της Νίνας Παπακωνσταντίνου στη Citronne Gallery
Από 31/10/2024 έως 07/12/2024
Ο αισθησιακός μυστικισμός της γλυπτικής: Αναδρομική έκθεση του κορυφαίου Ιταλού γλύπτη Novello Finotti στο Ίδρυμα Θεοχαράκη
Από 04/06/2024 έως 11/11/2024
Σκιές: Ένα εικαστικό αφιέρωμα στον John Cassavetes στην Ελληνοαμερικανική Ένωση
Από 21/10/2024 έως 09/11/2024
Φυσάει ο Χρόνος στα Όνειρα: Ζωγραφική έκθεση της Κάτιας Βαρβάκη στην γκαλερί Αστρολάβος-Δεξαμενή
Από 01/11/2024 έως 30/11/2024
Χθόνιο Φως. Πώς η κεραμική τέχνη συνομιλεί με το σήμερα, στο Λόφος art project
Από 01/11/2024 έως 31/12/2024
Διάφορα

15’ Kneading: Ομαδική έκθεση στο Snehta Residency

Ο τίτλος της έκθεσης «15’ Kneading», στο Snehta Residency, έχει επιλεγεί ως μια αλληγορία της καλλιτεχνικής έρευνας που έχουν πραγματοποιήσει οι φιλοξενούμενοι καλλιτέχνες Sara Garcia και Small but Dangers κατά τους τρεις πρώτους μήνες του προγράμματος SAIR.

Monopoli Team

Το Snehta Residency οργανώνει την oμαδική έκθεση «15’ Kneading», όπου θα παρουσιαστούν τα έργα που δημιούργησαν οι καλλιτέχνες: Sara Garcia (Ισπανία) και Small but Dangers (Mateja Rojc, Simon Hudolin, Σλοβενία) κατά τη διάρκεια της φιλοξενίας τους στην Αθήνα, που συμπίπτει με την πρώτη φάση του διετούς προγράμματος ανταλλαγής καλλιτεχνών SAIR (Sustainability is in the Air). Τα εγκαίνια θα πραγματοποιηθούν την Τρίτη, 26 Μαρτίου 2024, στις 19:00.

H διαδικασία παραγωγής ενός νόστιμου, καλοψημένου ψωμιού απαιτεί συγκεκριμένα βήματα, το πρώτο εκ των οποίων είναι το αποτελεσματικό ζύμωμα για 15 λεπτά. Ο τίτλος της έκθεσης «15’ Kneading» έχει επιλεγεί ως μια αλληγορία της καλλιτεχνικής έρευνας που έχουν πραγματοποιήσει οι φιλοξενούμενοι καλλιτέχνες Sara Garcia και Small but Dangers κατά τους τρεις πρώτους μήνες του προγράμματος SAIR.

Το διετές πρόγραμμα SAIR (https://www.s-air.eu)  – συν  χρηματοδοτούμενο από την Ε.Ε. – έχει στόχο, μέσα από τις στρατηγικές φιλοξενίας καλλιτεχνών τεσσάρων οργανισμών: στην Ljubljana (MGLC), τη Μαδρίτη (Matadero), την Πράγα (MeetFactory) και την Αθήνα (Snehta), να προωθήσει βιώσιμες καλλιτεχνικές πρακτικές αναδεικνύοντας ταυτόχρονα τη δημιουργική ανταλλαγή μεταξύ καλλιτεχνών με διαφορετικό πολιτισμικό και κοινωνικοπολιτικό υπόβαθρο.

Ως εκ τούτου, κάθε ένας από τους επιλεγμένους καλλιτέχνες του προγράμματος (από την Ljubljana, τη Μαδρίτη, την Πράγα και την Αθήνα) θα δουλέψει για δύο χρόνια πάνω σε μία συγκεκριμένη ιδέα, η οποία θα λάβει την τελική της μορφή κατόπιν της φιλοξενίας του στους τέσσερις προαναφερθέντες οργανισμούς και θα παρουσιαστεί ως ολοκληρωμένο έργο με το πέρας του προγράμματος SAIR, το 2026.

Η έκθεση «15’ kneading» αποκαλύπτει στους θεατές μια πρώτη εικόνα της πρακτικής των καλλιτεχνών Sara Garcia και Small but Dangers, στο πλαίσιο της έρευνάς τους για το πρόγραμμα SAIR, και κυρίως μετά την επαφή τους με το αθηναϊκό αστικό τοπίο, την ιστορία και την κουλτούρα της πόλης που αντανακλώνται στα έργα που θα εκτεθούν στο Snehta.

Artists’ Statements:

Sara Garcia “molding mourning mouths

«Η δουλειά που παρουσιάζεται στο Snehta αποτελεί το αρχικό στάδιο μιας εν εξελίξει διαδικασίας του project “molding mourning mouths”, που διερευνά τις διατροφικές συνήθειες, καθώς και την κατανάλωση και σύνδεση διαφορετικών συστατικών στη χρήση του ψωμιού και του προζυμιού.

Το γεγονός ότι η διατροφή μας αποτελείται από διαφορετικές ουσίες και συστατικά αποκαλύπτει τη σύνδεσή μας με άλλες μορφές ζωής. Τόσο η γεωργία όσο και η διατροφή μας συνδέουν  με οικοσυστήματα από τα οποία το ανθρώπινο είδος, αλλά και άλλα είδη τρέφονται. Έχουν βρεθεί υπολείμματα από ψωμί που χρονολογούνται 14.000 χρόνια πίσω, όταν ακόμη δεν υπήρχε η γεωργία. Απ’ ό,τι φαίνεται αυτό το συγκεκριμένο είδος ψωμιού κατασκευαζόταν από ακαλλιέργητο σιτάρι και επικρατεί η πεποίθηση ότι το χρησιμοποιούσαν σε τελετουργικά, κάποια από τα οποία συνεχίζουν να λαμβάνουν χώρα με το πέρας του χρόνου. Ορισμένες από τις θεότητες που συνιστούσαν μέρος του φαντασιακού που διαμόρφωσε τη Δυτική σκέψη, όπως η Δήμητρα και η Περσεφόνη ή η Ίσις και ο Όσιρις, σχετίζονται με τα δημητριακά και/ή τον θάνατο. Οι τελετουργίες γύρω από αυτά συνοδεύονταν από την προσφορά σπόρων ή ψωμιού, ως σύμβολα θανάτου και αναγέννησης. Επανεξετάζοντας αυτές τις ιδέες, το “molding mourning mouths” αποτελείται από μια σειρά τελετουργιών στις οποίες ψωμί προσφέρεται στη Γη, στους επισκέπτες, καθώς και σε έμβια όντα πέραν του ανθρώπινου είδους».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ«Φύση πάσχουσα» στη Δημοτική Πινακοθήκη: Η τέχνη απέναντι στην κλιματική κρίση12.09.2018

Small but Dangers «The Europe Archipelago»

«Φάση 1: Tο νησί των Αθηνών

  1. a) Μπορεί ένα κενό κομμάτι χαρτιού, διπλωμένο σαν αντικείμενο να παραμείνει κενό; Mπορεί μια εικόνα σε μία φωτογραφία να γίνει τρισδιάστατη εάν τσαλακωθεί και γίνει ένα αντικείμενο;

β) Κάθε αντικείμενο είναι εν δυνάμει σκουπίδι. Ακόμη και όταν μετατρέπεται σε αντικείμενο τέχνης.

γ) Η τέχνη δεν είναι αιώνια! …παρόλο που είναι νεκρή». 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Χώρος: Snehta Residency, Ι. Δροσοπούλου 47, Κυψέλη.
Διάρκεια Έκθεσης: 26 - 29 Μαρτίου 2024 | Εγκαίνια: Τρίτη, 26 Μαρτίου 2024, 19:00
Πληροφορίες Χώρου: Snehta Residency, Ι. Δροσοπούλου 47, Κυψέλη. Τηλέφωνο: 21 3040 2918.
Περισσότερα από ΕΚΘΕΣΕΙΣ