MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΡΙΤΗ
22
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΚΘΕΣΗΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΕΚΘΕΣΗ X
Abandoned Cartographies and Other Odd Hours: Ομαδική έκθεση στην Γκαλερί Can
Από 04/04/2025 έως 10/05/2025
Cycladic Blues: Η Marlene Dumas στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης
Από 05/06/2025 έως 03/11/2025
Dali Cybernetics: Μία εμπειρία εμβύθισης στο σύμπαν του σπουδαίου ζωγράφου στον «Ελληνικό Κόσμο»
Από 18/10/2024 έως 30/06/2025
Florilegium: Έκθεση της Στέλλας Βουλγαράκη στη Roma Gallery
Από 08/05/2025 έως 07/06/2025
Grand Tour: 17 έργα φιλελλήνων από την Κυβερνητική Συλλογή Τέχνης του Ηνωμένου Βασιλείου σε μια έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη
Από 05/07/2023 έως 01/06/2025
H Χλόη Ακριθάκη σε «Συναντήσεις» με εικαστικούς: Έκθεση φωτογραφίας στο Μουσείο Μπενάκη
Από 06/03/2025 έως 27/04/2025
Off Balance: Μια εγκατάσταση του Νίκου Παπαδημητρίου στην αίθουσα τέχνης έκφραση – Γιάννα Γραμματοπούλου
Από 27/03/2025 έως 26/04/2025
Oxygen: Έκθεση των Sober5083R και SIMEK στη ΔΛ Gallery
Από 29/03/2025 έως 28/06/2025
Surroundings: 13 έργα της Γερμανίδας εικαστικού Claudia Wieser ειδικά για την Εσπλανάδα του ΚΠΙΣΝ
Από 03/04/2025 έως 16/11/2025
What I see when the street walks over me: Έκθεση της Κικής Κολυμπάρη στην γκαλερί a.antonopoulou.art.
Από 03/04/2025 έως 17/05/2025
Why Look at Animals?: Η νέα διεθνής ομαδική έκθεση του ΕΜΣΤ ζητά δικαιοσύνη για τη μη ανθρώπινη ζωή
Από 15/05/2025 έως 15/02/2026
a Cabinet of Curiosities: 78 εικαστικοί καταλαμβάνουν τους χώρους του MOMus-Μουσείο Άλεξ Μυλωνά
Από 13/02/2025 έως 31/08/2025
«Αλγεινά σώματα»: Το ύστερο έργο της Βάσως Κατράκη στη γκαλερί Roma
Από 20/03/2025 έως 03/05/2025
«Αναζητώντας την εικόνα» του Λάκη Παπαστάθη στο Μουσείο Μπενάκη
Από 03/04/2025 έως 20/07/2025
«Η σονάτα του σεληνόφωτος»: Έκθεση του Απόστολου Φανακίδη στην Πινακοθήκη Δήμου Αθηναίων
Από 28/03/2025 έως 11/05/2025
«Πεδίον ανθίσματος» από τον Αλέκο Κυραρίνη στην Εθνική Βιβλιοθήκη
Από 18/03/2025 έως 20/06/2025
Έκθεση αφιερωμένη στην κεραμίστρια Μαίρη Χατζηνικολή στο «Λόφο» στην Κυψέλη
Από 28/03/2025 έως 07/05/2025
Ανατομία της Αρχιτεκτονικής: Έργα της Simone Leigh εκτίθενται στην Αγορά του ΚΠΙΣΝ
Από 28/04/2025 έως 31/10/2025
Από τον Όμηρο στο HoloLens: Αναπαραστάσεις της Σαμοθράκης σε μια έκθεση στην Αμερικανική Σχολή Κλασικών Σπουδών
Από 20/02/2025 έως 29/06/2025
Βάσος Καπάνταης: Σχέδια και γλυπτά του σπουδαίου καλλιτέχνη "συνομιλούν" σε μια έκθεση στην Εθνική Βιβλιοθήκη
Από 12/02/2025 έως 31/05/2025
Γεωμετρία μιας άυλης διαδρομής: Ζωγραφική έκθεση της Ελένης Ζούνη στην Αίθουσα Τέχνης Αθηνών
Από 06/03/2025 έως 03/05/2025
Γκαλερί Alma: Γιάννα Ανδρεάδη και Ιάσονας Καραΐνδρος δίνουν ένα «Ραντεβού στην Αθήνα» γεμάτο φως
Από 10/04/2025 έως 10/05/2025
Γυναίκες των Κυκλάδων μέσα στον χρόνο: Μια έκθεση του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών
Από 07/10/2024 έως 31/05/2025
ΔΗΠΕΘΕ Κρήτης - 50 Χρόνια Θέατρο: Μια επετειακή έκθεση στη Δημοτική Πινακοθήκη Χανιών
Από 15/02/2025 έως 30/04/2025
Διαιρεμένες Μνήμες 1940-1950: Το αποτύπωμα μιας ταραγμένης δεκαετίας μέσα από μια ψηφιακή έκθεση
Από 15/11/2021 έως 31/12/2026
Διαφημίζοντας την Ελλάδα: Ο ελληνικός τουρισμός των 60s μέσα από μάτια σπουδαίων καλλιτεχνών, στην Ύδρα
Από 25/03/2025 έως 31/10/2025
Η Βάνα Ξένου στην Ελευσίνα με το «Ανοιχτό Μουσείο»
Από 30/03/2025 έως 31/05/2025
Η Διαδρομή: Η γλύπτρια Εύα Παπαδοπούλου εξερευνά τη «φύση» και τον «νόστο» στη Sianti Gallery
Από 10/04/2025 έως 03/05/2025
Η Εμμονή του Βλέμματος: Μια έκθεση για τα 100 χρόνια από τη γέννηση του Παναγιώτη Τέτση στην Εθνική Πινακοθήκη
Από 10/04/2025 έως 31/10/2025
Η Τέχνη σε Χρυσό στο Μουσείο Μπενάκη
Από 13/11/2024 έως 27/04/2025
Η αίγλη των ζώων: Η τέχνη του κοσμήματος και της φωτογραφίας συναντιούνται σε μια έκθεση στην Γκαλερί Kourd
Από 26/02/2025 έως 03/05/2025
Η εκδρομή αυτή δεν έχει τέλος: Η φύση καταλαμβάνει τη φαντασία σε μια ομαδική έκθεση στην Γκαλερί «7»
Από 08/04/2025 έως 03/05/2025
Η μαγεία του παραδόξου: Ομαδική εικαστική έκθεση στην Πινακοθήκη Βογιατζόγλου
Από 17/03/2025 έως 24/05/2025
Θέσεις και Αντιθέσεις: Ζωγραφική έκθεση της Έφης Μάνου στην Γκαλερί Χρυσόθεμις
Από 04/04/2025 έως 03/05/2025
Θόδωρος - Αντί αναδρομικής: Μια έκθεση αφιερωμένη στο έργο του σπουδαίου γλύπτη στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης
Από 08/02/2025 έως 08/02/2026
Ιδέες και περιστατικά: Αναδρομική έκθεση του Μπάμπη Ρετζεπόπουλου στην Πινακοθήκη Δήμου Αθηναίων
Από 24/04/2025 έως 25/05/2025
Κυκλαδίτισσες - Άγνωστες ιστορίες γυναικών των Κυκλάδων: Μοναδικά έργα "ταξιδεύουν" στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης
Από 12/12/2024 έως 04/05/2025
Μουσείο Γ. Γουναρόπουλου: Τρεις Ελληνίδες εικαστικοί ιχνηλατούν τα «Μονοπάτια της Ιαπωνικής Αισθητικής»
Από 08/04/2025 έως 21/06/2025
Ντάγκο: Η ιστορία των Ελλήνων μεταναστών της Αυστραλίας μέσα από μια ηχητική εγκατάσταση της Ναταλίας Καραγιάννη
Από 20/03/2025 έως 04/05/2025
Οδύσσεια: Η παραστατική δύναμη του ομηρικού έπους εμπνέει τα έργα του Μάρκου Καμπάνη στην Πινακοθήκη Γκίκα
Από 30/01/2025 έως 27/04/2025
Πνοή: Ο Βαγγέλης Ρήνας ζωγραφίζει τη μεταφυσική ενέργεια της γυναικείας φύσης στην Γκαλερί Σκουφά
Από 03/04/2025 έως 03/05/2025
Πορτραίτα σε προοπτική: Μια φωτογραφική εγκατάσταση αφηγείται ιστορίες της ελληνοϊταλικής κοινότητας
Από 03/04/2025 έως 30/05/2025
Προδανεισθείς Χρόνος: Ο κόπος του καλλιτέχνη μέσα απ’ το έργο του Γιάννη Παππά στο Μουσείο Μπενάκη
Από 20/02/2025 έως 27/07/2025
Σύγχυση: Έκθεση του Γιώργου Ξένου στο Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων
Από 23/04/2025 έως 01/06/2025
Τα "καπρίτσια" του Γκόγια στην Εθνική Πινακοθήκη
Από 22/01/2025 έως 30/09/2025
Το Μουσείο Μπενάκη μάς καλεί να δούμε και να ακούσουμε την Αφρική ανάμεσά μας
Από 13/02/2025 έως 25/05/2025
Χριστίνα Μήτρεντσε: Έργα από μύκητες και χαρτί
Από 02/04/2025 έως 31/05/2025
ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΚΑΛΕΡΙ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΧΩΡΟ X A.Antonopoulou.Art Alma- Contemporary Art Gallery CAN Christina Androulidaki Gallery Citronne Gallery Gallery Kourd Online Roma Gallery Sianti Gallery Έκφραση - Γιάννα Γραμματοπούλου Αίθουσα Τέχνης Αθηνών Αμερικανική Σχολή Κλασικών Σπουδών στην Αθήνα Αρχαιολογικός Χώρος Ελευσίνας Γκαλερί 7 Γκαλερί Σκουφά Γκαλερί Χρυσόθεμις ΔΛ Gallery Δημοτική Πινακοθήκη Χανίων Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος Εθνική Πινακοθήκη - Μουσείο Αλεξάνδρου Σούτσου Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης (ΕΜΣΤ) Εργοστάσιο «Ίρις» Ιταλικό Μορφωτικό Ινστιτούτο Αθηνών Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων Λόφος art project Μουσείο Άλεξ Μυλωνά - Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Μουσείο Γ. Γουναρόπουλου Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης - Κεντρικό Κτίριο Μουσείο Λαϊκής Τέχνης και Παράδοσης Δήμου Αθηναίων «Αγγελική Χατζημιχάλη» Μουσείο Μπενάκη - Κτήριο Οδού Πειραιώς Μουσείο Μπενάκη - Κτίριο Πινακοθήκης Χατζηκυριάκου - Γκίκα Μουσείο Μπενάκη - Μουσείο Ελληνικού Πολιτισμού Οικία Λαζάρου Κουντουριώτη Πινακοθήκη Γιώργου Βογιατζόγλου Πινακοθήκη Δήμου Αθηναίων
Ζωγραφική

Armonia Generosa: Έκθεση του Κωνσταντίνου Παπαργύρη στη Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά

Η έκθεση ζωγραφικής «Armonia Generosa», στη Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά, αναδεικνύει έργα του Κωνσταντίνου Παπαργύρη από το έτος 2021 και έπειτα. Μια νέα στροφή προς το φως, η οποία μας καλεί να δούμε την ολόκληρη πορεία μέσα από τρεις διαδοχικές, πρόσφατες και αλληλένδετες φάσεις της.

Monopoli Team

Η Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά παρουσιάζει, από τις 15 Απριλίου 2024, την ατομική έκθεση ζωγραφικής του Κωνσταντίνου Παπαργύρη, με τίτλο «Armonia Generosa».

Την ημέρα των εγκαινίων, ο Κωνσταντίνος Παπαργύρης θα αυτοσχεδιάσει μέσα από ένα πρωτότυπο δρώμενο, διαβάζοντας ποιήματα από τις τελευταίες του συλλογές σε μια δική του πρωτότυπη σχεδόν ατονική μουσική παιγμένη σε λαϊκές κλίμακες, με παραδοσιακά όργανα (τρίχορδο και τζουρά), ενώ θα απαγγείλει και η σοπράνο Ελένη Βουδουράκη.

Αποσπάσματα από τα πέντε βιβλία του Κωνσταντίνου Παπαργύρη: «Εβενουργός» εκδ. Περεισπωμένη, «Τα Δεικνύμενα» & «Κηφήνας» εκδ. Θράκα. Επιπλέον, σύντομα θα εκδοθούν και τα «Antoin Watteau » από τις εκδόσεις Περισπωμένη, το πρώτο του θεατρικό κωμειδύλιο, βασισμένο στον ομώνυμο ζωγράφο της περιόδου του Ροκοκό αλλά και ο «Κερματοδέκτης» από τις εκδόσεις Θράκα.

Armonia Generosa: Έκθεση του Κωνσταντίνου Παπαργύρη στη Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά

Η Επιμελήτρια Τέχνης Νιόβη Κρητικού γράφει για την έκθεση:

«Η παρούσα έκθεση αναδεικνύει έργα από το έτος 2021 και έπειτα του Κωνσταντίνου Παπαργύρη. Πρόκειται για μια νέα στροφή προς το φως στη δουλειά του, η οποία μας καλεί να δούμε την ολόκληρη πορεία μέσα από τρεις διαδοχικές, πρόσφατες και αλληλένδετες φάσεις της.

Σε αυτή την αναδρομή, ο Παπαργύρης προτρέπει τον θεατή να προσεγγίσει την τέχνη με μία σύγχρονη ματιά, όπου η οπτική αντίληψη δεν είναι πλέον γραμμική αλλά ενεργητική. Καλεί τον θεατή να αλληλοεπιδράσει, είτε ενσωματώνοντάς τον στη σύνθεση, είτε δημιουργώντας ενοποιητικά πεδία που αντανακλούν στην πρώτη του ενότητα το αναγεννησιακό υπόβαθρο. Στην δεύτερη ενότητα ανακαλούν μικρές λεπτομέρειες και παρατηρήσεις που ενώνονται στο βλέμμα του θεατή και στην τελευταία και πιο πρόσφατη, αναδεικνύουν την ανεπαίσθητη κίνηση που διατρέχει το έργο, τείνοντας να εξαφανιστεί μέσα σε ανεπαίσθητους χρωματικούς μετατονισμούς.

Εδώ, ένας ζωτικός διάλογος αναδύεται και αφορά στην αναζήτηση της ζωγραφικής ενέργειας και την αιχμαλώτισης του φωτός. Αυτή η σκέψη εκφράζεται μέσα από την περιγραφή του, με τον τρόπο που εκφράστηκε και στην κλασική αρχαιότητα. Την ίδια στιγμή, ο άνθρωπος και η σχέση του με το φυσικό του περιβάλλον, στο έργο του ζωγράφου, είναι ένα συνεχώς επαναλαμβανόμενο μοτίβο στην αφηγηματική που τον αφορά. Άλλοτε ο πρώτος εμφανίζεται αγέρωχος με σχεδιαστική δωρικότητα και απολυτότητα της φόρμας και άλλοτε συγχωνεύεται μέσα σε ένα μυστικιστικό τοπίο γεμάτο δραματικά κονστράστα. Αυτή η σχέση δημιουργεί αφηγηματικές προεκτάσεις που δημιουργούν ρητορικά ερωτήματα γύρω από τον επαναπροσδιορισμού του ανθρώπου με το φυσικό του περιβάλλον.

Μέσα από εσωτερικά άλματα που ταυτίζονται  τόσο με την κίνηση της ψυχής όσο και με στοιχεία μιας μεταρομαντικογοτθικής τέχνης, ο εικαστικός καταφέρνει να δημιουργήσει χώρο μέσα στον οποίο ο θεατής γίνεται ζωντανός πρωταγωνιστής στο έργο του ζωγράφου. Εξού και τα μεγάλα τοπία της ενότητας «Ρετσιτατίβο» λειτουργούν με διττό τρόπο, είτε ως μια ταπισερί που απλώνεται επ’ άπειρο στον χώρο δομημένη στην σκέψη που πρωτο-εισήγαγαν τα νούφαρο του Κλ. Μονέ, είτε ως ένα ουτοπικό τοπίο στο οποίο ο θεατής γίνεται ο ίδιος το κεντρικό πορτραίτο, μια σύγχρονη «Μόνα Λίζα» δηλαδή, στο έργο του Κωσταντίνου Παπαργύρη.

Όσον αφορά στον πυρήνα της ζωγραφικής του, αναδεικνύεται μια εσωτερική δύναμη, την οποία ενσωματώνει μέσω της ίδιας της φυσικότητάς του στα έργα. Το αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας φαίνεται να συνδέεται με μια ζωγραφική που κινείται προς τη σιωπή. Ο Κ. Παπαργύρης εξερευνά τη μαγεία του φωτός, καταλήγοντας σε συνθέσεις που αντικατοπτρίζουν μια οπτική μέθεξη. Συναντά την ανάγκη να αφηγηθεί μια πλούσια ιστορία μέσα από τη σιωπή, αναδεικνύοντας συχνά κομμάτια μιας αφαιρετικής ομορφιάς της ζωγραφικής. Αξιοποιώντας τις εκλεκτικές συγγένειες των μεγάλων πατέρων της αναγέννησης, του Novecento Italiano και της ελληνικής και μοντέρνας ζωγραφικής, ο Παπαργύρης δημιουργεί έργα που συνδυάζουν εκλεπτυσμένες τεχνικές και χρωματικές παλέτες που αναδεικνύουν την κίνηση του φωτός και την ιδιαίτερη χρήση μοτίβων και ρυθμικότητας στα έργα του. Μέσα από την επανάληψη και την παραλλαγή στοιχείων, δημιουργεί μια αίσθηση κίνησης και ενότητας που καθοδηγεί το βλέμμα του θεατή.

Με φόρο τιμής στο ευχετήριο σημείωμα του μεγάλου εικαστικού Μόραλη προς τον ίδιο, ο Κωσταντίνος Παπαργύρης στην τελευταία του περίοδο, ενώνει τη ζωγραφική διαδικασία με ευφάνταστες πινελιές και χειρισμούς της φόρμας, δημιουργώντας μια αισθητική ολοκληρωμένη και συνάμα συγκινητική για τον θεατή. Σε αυτήν την ενότητα εκφράζεται και όλη η έννοια της οπτικής μέθεξης όπως εκφράστηκε στην φιλοσοφική σκέψη του Πλάτωνα, κατά την οποία οι ήπιοι, σχεδόν ανεπαίσθητοι μετατονισμοί και οι απαλές κινήσεις των απεικονιζόμενων θεμάτων του ζωγράφου, δημιουργούν έναν υποφώσκοντα νοηματικό ιστό με εσωτερικά σχήματα που ενεργοποιούν τέρψεις και κινήσεις, σαν απόρροια οπτικών λύσεων και οφθαλμαπάτης. Με αυτόν τον τρόπο, ο ζωγράφος υπερτονίζει τις υφές και την χρωματική παλέτα και ξεγελά το μάτι.

Έτσι, στο εύρος της δουλειάς του Κωσταντίνου Παπαργύρη διαφαίνεται μια εσωτερική ενέργεια που εντάσσει ο ίδιος στα έργα του. Αυτή η σωματικότητα που εισάγει ο ίδιος στην τέχνη αποτελεί κρίσιμο στοιχείο της δουλείας του. Μέσα από την εμπλοκή του ίδιου στα έργα, η τέχνη του αποκτά μια διάσταση που υπερβαίνει τα όρια του αισθητικού. Η παρουσία του καλλιτέχνη αντικατοπτρίζεται στη δράση της πινελιάς του, συνδέοντας τη δημιουργικότητά του με την ίδια την ύπαρξή του. Επινοώντας ευφάνταστες, σχεδόν χορευτικές πινελιές, σκαψίματα με το πινέλο, τραχιές επιφάνειες ή λείες σχεδόν σφουμάτες περιοχές και χειρισμούς της φόρμας με μοτίβα αλλά και την ευρηματική χρωματική παλέτα του, συγκινεί πρωτίστως τον ίδιο και έπειτα τον θεατή.

Ο Κωσταντίνος αγκαλιά με το προσωπικό του ημερολόγιο της αέναης διαδικασίας εύρεσης της ιδανικής χρωματικής παλέτας του, ανακαλύπτει τους συνδυασμούς χρωμάτων που παράγουν φως είτε με τις αντιθέσεις των χρωμάτων, είτε με τις αντιθέσεις της οπτικής αντίληψης. Με περίσσια αγάπη για το payne’s gray  μας φέρνει κοντά σε έναν διάλογο με στοιχεία της παλέτας του Πικάσο, ενώ με το blue violet και το λευκό δημιουργεί επιφάνειες που μοιάζουν με καθρέφτη και έχουν σκοπό να ανακλάσουν την ζωγραφική σαν μια αυτόφωτη διαδικασία. Με πρίμιτιβ, μεταβυζαντινή, αναγεννησιακή αλλά και μοντέρνα διάθεση χτίζει ένα σύγχρονο εικονοποιητικό αποτέλεσμα που χαρακτηρίζει το δικό του προσωπικό ιδίωμα. Άλλωστε, το εναρμονισμένο αποτέλεσμα που μας προσφέρει απλόχερα και γενναιόδωρα όπως σημειώνει και ο ίδιος στον τίτλο της έκθεσης «Armonia Generosa» είναι το βασικό μέλημα της ζωγραφικής του διαδικασίας και αιχμαλωτίζεται την ίδια την στιγμή της ύστατης δημιουργίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΜυστήριο 199 Βαγγέλης Τσάκος – Θάνος Τσίγκος: Μια έκθεση – αφιέρωμα σε δύο σπουδαίους καλλιτέχνες της Ελευσίνας12.09.2018

Θα λέγαμε λοιπόν, ότι πρόκειται για «Μια ζωγραφική της σιωπής»  όπως αναφέρει ο ίδιος όταν σκέφτεται ,σχεδόν αναδρομικά, την τελευταία του δουλειά και τα μάτια του γεμίσουν χρώματα γης. Αυτός ο μυστικισμός που εκφράζεται τόσο έντονα  μέσα στα ονειρικά τοπία – ταπισερί της ενότητα «Ρετσιτατίβο» ή στην ενότητα «Ο βασιλιάς είναι γυμνός» όπου σοφά σημειώνει και η επιμελήτρια Βαλεντίνη Μαργαριτοπούλου «Ο ποιητής υπάρχει μέσα από την αφαιρετική ομορφιά της ζωγραφικής και έρχεται να μας υπενθυμίσει ότι η σιωπή, όπως και ο ποιητής, μπορεί να αφηγηθεί μια πλούσια ιστορία, χωρίς να χρειάζεται λέξεις.», έρχεται να απογειωθεί με  τα έργα που προαναγγέλλουν την ενότητα «Armonia Generosa». Τέλος, αξίζει να αναφερθεί εδώ, ότι το οπτικό φαινόμενο που οργανώνει την φόρμα του και που εισήγαγε ο Σπ. Παπαλουκάς γύρω από την αναπαράσταση του φωτός, συνδέεται άρρηκτα με τη δημιουργική διαδικασία του Κ. Παπαργύρη. Όλο το εύρος της δουλειάς του αφορά το φως, το οποίο γίνεται κινητήρια δύναμη που διαμορφώνει την επιφάνεια του καμβά, δημιουργώντας ατμόσφαιρες και ενισχύοντας την αφηγηματική δομή του έργου. Με αυτές τις παραμέτρους, ο Παπαργύρης αναδεικνύει έναν εντυπωσιακό διάλογο μεταξύ της τέχνης και της ανθρώπινης εμπειρίας, προσκαλώντας τον θεατή σε ένα ταξίδι ενδοσκοπικής αναζήτησης και ανακάλυψης». 

Νιόβη Κρητικού
Επιμελήτρια Τέχνης | Εικαστικός

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Κωνσταντίνος Παπαργύρης
Χώρος: Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά, Φίλωνος 29, Πειραιάς και Νοταρά 28.
Διάρκεια Έκθεσης: Από 15 έως 21 Απριλίου 2024
Πληροφορίες Χώρου: Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά, Φίλωνος 29, Πειραιάς και Νοταρά 28. Τηλέφωνο: 2144090158
Περισσότερα από ΕΚΘΕΣΕΙΣ