Εμφύλιος πόλεμος
Η νέα ταινία του ξεχωριστού Άλεξ Γκάρλαντ («Από Μηχανής», «Αφανισμός») αφηγείται ένα εφιαλτικό σενάριο για τους αμερικανούς.
Στην Αμερική που μαστίζεται από εμφύλιο πόλεμο μια μικρή ομάδα φωτορεπόρτερ και δημοσιογράφων επιχειρεί να περάσει από την εμπόλεμη ζώνη και να φτάσει στην Ουάσιγκτον ώστε να πάρει μια ιστορική συνέντευξη από τον Αμερικανό Πρόεδρο.
Το τέλος της Αμερικής που γνωρίζουμεΠορείες με αίτημα τα βασικά αγαθά διαβίωσης, σκληρές συγκρούσεις αστυνομίας και διαδηλωτών, τρομοκρατικά χτυπήματα από πολίτες υπεράνω υποψίας (η ξανθιά νεαρή αμερικανίδα με την αστερόεσσα στο χέρι), αεροπορικές επιθέσεις πάνω από τις πόλεις της Καλιφόρνια και του Νιου Μέξικο που έχουν αποσχιστεί κ.α.
Εικόνες αποκάλυψης που χρησιμεύουν στον Γκάρλαντ για να αφηγηθεί μια διαφορετική Οδύσσεια στην Αμερική του μέλλοντος. Η πηγή του κακού βέβαια για την υπερδύναμη του πλανήτη, σύμφωνα με τον Γκάρλαντ εντοπίζεται στην σημερινή εποχή των ταξικών ανισοτήτων, του ρατσισμού και της οικονομικής εξαθλίωσης και του ελλείμματος της δημοκρατίας, με το πνεύμα τουΤραμπ (και της γενικότερης παγκόσμιας ανησυχίας που θα σηματοδοτήσει μια πιθανή επιστροφή του Τραμπ στον Λευκό Οίκο) να σκιάζει ακόμη πιο έντονα την ανησυχητική περιρρέουσα ατμόσφαιρα.
Ο Γκάρλαντ είναι αφηγητής που ξέρει πώς να κρατάει σε εγρήγορση το ενδιαφέρον του θεατή. Κοφτό μοντάζ, ατμόσφαιρα απειλής (το απρόσμενο επεισόδιο της χριστουγεννιάτικης αλληγορίας), μπηχτές για την αφασική αδράνεια ενός μεγάλου μέρους πληθυσμού της αμερικανικής ενδοχώρας είναι μερικά από τα όπλα που χρησιμοποιεί ο Γκάρλαντ στο δυστοπικό σύμπαν του της Νέου αμερικανικού εμφυλίου. Το αγωνιώδες και κατά διαστήματα συναρπαστικόroadmovie που κατασκευάζει, δυστυχώς χάνει μέρος της γοητείας του, στο φινάλε που ακολουθεί την εύκολη προβοκατόρικη λύση.