MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
22
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Πώς ένας καταναλωτής κέρδισε χιλιάδες ευρώ κάνοντας παράπονα σε επιχειρήσεις;

Ένας ειδικός στα παράπονα εκπαιδεύει καταναλωτές για να διεκδικούν τα χρήματά τους.

Monopoli Team

Κάθε φορά που κάνουμε μία online παραγγελία, στην ουσία διακινδυνεύουμε τα χρήματά μας, καθώς ελλοχεύει ο κίνδυνος να χαθεί η αποστολή μας, ακόμα και να πέσουμε θύματα απάτης.

Γι’ αυτό ένας ειδικός στα δικαιώματα των καταναλωτών από τη Βρετανία, μίλησε στη Sun για τις συμβουλές που δίνει στο αγοραστικό κοινό, για το πώς να διεκδικούν τα αυτονόητα και τα χρήματά τους από τις επιχειρήσεις και τις ταχυδρομικές.

Πώς να κάνετε στενό «μαρκάρισμα» στις επιχειρήσεις

Όπως είπε ο ειδικός, αν η αποστολή σας καθυστερεί ή δεν έφτασε ποτέ, πρέπει να ζητήσετε πρώτα τον λόγο από τον αποστολέα. Όμως, ο πωλητής λιανικής ίσως σας παραπέμψει την υπηρεσία ταχυμεταφορών.

Ωστόσο, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι το συμβόλαιό σας είναι με τον πωλητή και όχι με την εταιρεία courier, οπότε είναι ευθύνη του πρώτου να διασφαλίσει ότι τα αγαθά παραδίδονται με ασφάλεια σε εσάς.

Η μόνη εξαίρεση είναι εάν έχετε δώσει εντολή στην εταιρεία ταχυμεταφορών να αφήσει τα εμπορεύματα σε συγκεκριμένο μέρος, και ενώ έχουν ακολουθήσει τις οδηγίες σας αυτά χάθηκαν η εκλάπησαν.

Διαβάστε περισσότερα στο Reader.gr

Περισσότερα από Περίεργα