MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΚΥΡΙΑΚΗ
08
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΚΘΕΣΗΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΕΚΘΕΣΗ X
Cindy Sherman at Cycladic: Πρώιμα έργα - ορόσημα της Αμερικανίδας φωτογράφου στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης
Από 30/05/2024 έως 04/11/2024
Donum Amicorom: Το εικαστικό κληροδότημα του Παύλου Σάμιου σε μια έκθεση στο Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο
Από 19/06/2024 έως 15/09/2024
Grand Tour: 17 έργα φιλελλήνων από την Κυβερνητική Συλλογή Τέχνης του Ηνωμένου Βασιλείου σε μια έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη
Από 05/07/2023 έως 01/06/2025
POP(?): Μια έκθεση αφιερωμένη στο έργο του κορυφαίου ζωγράφου Γιώργου Ιωάννου στην Γκαλερί Kalfayan
Από 04/07/2024 έως 21/09/2024
Robert McCabe: Φωτογραφικά στιγμιότυπα της μεταπολεμικής Ελλάδας στο Μουσείο Ακρόπολης
Από 28/05/2024 έως 08/09/2024
Shinrin-yoku: Μια νέα έκθεση σύγχρονης τέχνης του PCAI αλληλεπιδρά με τον Βοτανικό Κήπο Διομήδους
Από 21/06/2024 έως 20/09/2024
Stefanidou Tsoukala Gallery: Το παρόν και το παρελθόν της Αθήνας μέσα από τον φακό του Βρετανού φωτογράφου Nikolai von Bismarck
Από 11/06/2024 έως 12/09/2024
Water abandons itself. Gold takes life over: 'Εκθεση της Στεφανίας Στρούζα στη γκαλερί a.antonopoulou.art
Από 05/09/2024 έως 12/10/2024
space of togetherness: Μια έκθεση για τη συνύπαρξη και την πολυπολιτισμικότητα στο Σχολείον Ειρήνης Παπά
Από 09/09/2024 έως 20/10/2024
Άλεξ Μυλωνά: Μια υπαίθρια έκθεση στο ΚΠΙΣΝ που εκπληρώνει το όραμα της σπουδαίας γλύπτριας
Από 06/04/2024 έως 30/09/2024
Έκθεση στο Κέντρο Τεχνών του Δήμου: 1944 & 1974 - Η Αθήνα γιορτάζει
Από 23/07/2024 έως 28/10/2024
Ένα γλυκό ξημέρωμα - 14 ιστορίες για την Αθήνα της Κατοχής: Ομαδική έκθεση στην Τεχνόπολη
Από 05/09/2024 έως 17/09/2024
Έτος Γιάννη Σκαρίμπα: Έκθεση για τα 40 χρόνια από τον θάνατό του Έλληνα λογοτέχνη από τις εκδόσεις Νεφέλη
Από 19/09/2024 έως 03/10/2024
Ίδρυμα Γουλανδρή: Διπλό αφιέρωμα στο εμβληματικό ζευγάρι φωτογράφων Henri Cartier-Bresson και Martine Franck σε Άνδρο και Αθήνα
Από 03/07/2024 έως 27/10/2024
Αναθήματα-οδοδείκτες εικαστικής πορείας: Έκθεση του Γιώργου Κεβρεκίδη στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο
Από 07/09/2024 έως 05/10/2024
Ανδρέας Βουρλούμης - Γιάννης Παππάς 70 χρόνια Σχέσης: Αναδρομική έκθεση στη Δημοτική Πινακοθήκη Αίγινας
Από 31/08/2024 έως 31/10/2024
Γιάννης Παππάς στο «Φουγάρο»: Οι περιπέτειες ενός αγάλματος
Από 30/06/2024 έως 31/10/2024
Γυναικεία Ζητήματα: Γυναίκες «μιλούν» για τις γυναίκες σε μια έκθεση στην Πινακοθήκη Δήμου Αθηναίων
Από 06/06/2024 έως 22/09/2024
Δημοκρατία: Η τέχνη συνομιλεί με την πολιτική ιστορία της Νότιας Ευρώπης σε μια έκθεση στην Εθνική Πινακοθήκη
Από 11/07/2024 έως 02/02/2025
Δημοτική Πινακοθήκη Χανίων: Η Nelly’s μέσα από τη ματιά του συλλέκτη
Από 13/07/2024 έως 10/11/2024
Διαιρεμένες Μνήμες 1940-1950: Το αποτύπωμα μιας ταραγμένης δεκαετίας μέσα από μια ψηφιακή έκθεση
Από 15/11/2021 έως 31/12/2026
ΕΜΣΤ: Ένα μουσείο «κατειλημμένο» από γυναίκες εικαστικούς
Από 13/06/2024 έως 10/11/2024
ΕΜΣΤ: Μεγάλη αναδρομική έκθεση της φεμινίστριας εικαστικού Penny Siopis
Από 17/05/2024 έως 10/11/2024
Η 11η Biennale Νέων Ελλήνων Αρχιτεκτόνων ταξιδεύει στην Αθήνα
Από 05/09/2024 έως 27/09/2024
Η Ελλάδα της Nelly’s στα Χανιά
Από 13/07/2024 έως 10/11/2024
Η Ναύπακτος του μύθου και της ιστορίας από τον χρωστήρα του Χρήστου Παλλαντζά
Από 26/07/2024 έως 28/09/2024
Ο αισθησιακός μυστικισμός της γλυπτικής: Αναδρομική έκθεση του κορυφαίου Ιταλού γλύπτη Novello Finotti στο Ίδρυμα Θεοχαράκη
Από 04/06/2024 έως 11/11/2024
Προς τον Κήπο των Εσπερίδων: Επετειακοί οι φετινοί εικαστικοί 30οι Πλοές στην Άνδρο
Από 27/07/2024 έως 29/09/2024
Σμιλεύοντας τον Ερωτα: Έκθεση της Βένιας Δημητρακοπούλου στην γκαλερί Κουρντ
Από 24/05/2024 έως 28/09/2024
Τέχνες της θάλασσας: Η κυκλαδίτικη ναυτική παράδοση σε μια έκθεση στο Ινστιτούτο Γκαίτε
Από 04/07/2024 έως 21/09/2024
Τα «δέντρα» του ζωγράφου Αναστάση Ιωάννου σε έκθεση στην Αίγινα
Από 17/08/2024 έως 15/09/2024
Το δέντρο που ήθελε να γίνει ουράνιο τόξο: Έκθεση της Κατερίνας Σταθάτου στο Μουσείο της Πόλεως των Αθηνών
Από 26/06/2024 έως 15/09/2024
Φορώντας μύθους… και φουστάνια αδειανά: Έκθεση της Κυριακής Χριστακοπούλου στο Μουσείο Λαϊκής Τέχνης και Παράδοσης
Από 06/07/2024 έως 29/09/2024
ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΚΑΛΕΡΙ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΧΩΡΟ X A.Antonopoulou.Art Fougaro Art Center Gallery Kourd Kalfayan Galleries Online Stefanidou Tsoukala Gallery Ίδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β.& Μ.Θεοχαράκη Ίδρυμα Π. & Μ. Κυδωνιέως Βοτανικός Κήπος Ιουλίας και Αλέξανδρου Ν. Διομήδους Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο Δημοτική Πινακοθήκη Αίγινας Δημοτική Πινακοθήκη Χανίων Εθνική Πινακοθήκη - Μουσείο Αλεξάνδρου Σούτσου Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης (ΕΜΣΤ) Εκδόσεις Νεφέλη / Σ22 Ινστιτούτο Γκαίτε Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων Λαογραφικό Μουσείο Αίγινας Μουσείο Ακρόπολης Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης - Κεντρικό Κτίριο Μουσείο Λαϊκής Τέχνης και Παράδοσης Δήμου Αθηναίων «Αγγελική Χατζημιχάλη» Μουσείο Μπενάκη - Κτίριο Πινακοθήκης Χατζηκυριάκου - Γκίκα Μουσείο Μπενάκη - Μουσείο Ελληνικού Πολιτισμού Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Άνδρου Μουσείον της Πόλεως των Αθηνών – Ίδρυμα Βούρου-Ευταξία Πινακοθήκη Δήμου Αθηναίων Πολιτιστικό Κέντρο Μελίνα Μερκούρη Σχολείον της Αθήνας - Ειρήνη Παπά Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων Φετιχιέ Τζαμί Ναυπάκτου
Διάφορα

Simurgh Self-Help: Έκθεση της διεθνώς αναγνωρισμένης κολεκτίβας Slavs and Tatars στην Γκαλερί Kalfayan

To project «Simurgh Self-Help» της κολεκτίβας Slavs and Tatars, στην Γκαλερί Kalfayan, αντλεί έμπνευση από το «Musée d’Art Moderne – Département des Aigles» (1968-1972) του Marcel Broodthaers, ένα από τα πιο σημαντικά και επιδραστικά έργα τέχνης του 20ου αιώνα.

Monopoli Team

Οι Kalfayan Galleries παρουσιάζουν την ατομική έκθεση της διεθνώς αναγνωρισμένης κολεκτίβας Slavs and Tatars, με τίτλο «Simurgh Self-Help». Τα εγκαίνια της έκθεσης  θα πραγματοποιηθούν την Πέμπτη, 16 Μαίου 2024, 18.00 – 21.00.

Η ατομική έκθεση των Slavs and Tatars στην Kalfayan Galleries ( Χάρητος 11, Κολωνάκι) σηματοδοτεί την πρώτη παρουσίαση του νέου κύκλου έργων της καλλιτεχνικής κολεκτίβας -τον πρώτο μετά το Pickle Politics- με τίτλο «Simurgh Self-Help». Έργα από αυτόν τον νέο κύκλο θα παρουσιαστούν το 2025 σε μουσειακές εκθέσεις στη Γερμανία (Kunsthalle Baden Baden) και στη Γαλλία (Frac, Pays de la Loire).

«Simurgh Self-Help»: Λίγα λόγια για την έκθεση

Για την ατομική τους έκθεση στην γκαλερί Καλφαγιάν οι Slavs and Tatars δημιουργούν ένα πολυδιάστατο περιβάλλον που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων πλαστικά ανάγλυφα πάνελ (σειρά «Tranny Tease pour Marcel»), μάλλινο χαλί-πόρτα, επιτοίχια γλυπτά από μέταλλο και γυαλί και λάμπες από φυσητό γυαλί σε σχήμα πεπονιών.

To project «Simurgh Self-Help» αντλεί έμπνευση από το “Musée d’Art Moderne – Département des Aigles” (1968-1972) του Marcel Broodthaers, το οποίο συγκαταλέγεται στα πιο σημαντικά και επιδραστικά έργα τέχνης του 20ου αιώνα. Οι Slavs and Tatars επιχειρούν μία ευρηματική «μετάφραση» του αετού, μέσω του μυθικού πτηνού Σιμούργκ (Simurgh) το οποίο συναντάται σε διάφορες παραλλαγές στην Περσική μυθολογία, στη σουφική λογοτεχνία, σε προφορικές και γραπτές παραδόσεις στον Καύκασο και την Κεντρική Ασία: ένα φτερωτό πλάσμα, θηλυκό (κυρίως ) ή αρσενικό, που συχνά απεικονίζεται με το σώμα παγωνιού και το κεφάλι σκύλου.

Μέσω της δημιουργικής αντιδιαστολής μεταξύ αετού και Σιμούργκ (Simurgh), οι Slavs and Tatars δημιουργούν στην έκθεση στην γκαλερί Kalfayan μία εναλλακτική αφήγηση, ένα alter-ego των σύγχρονων κοινωνιών που αντιμετωπίζουν καυτά διλήμματα σχετικά με την εθνική ταυτότητα και τον εθνικισμό. «Μεταφράζοντας» τον αετό σε Σιμούργκ (Simurgh), η κολεκτίβα επεκτείνει την περιορισμένη κοσμοθεωρία της αρχικής κριτικής του Broodthaers για να συμπεριλάβει μια συχνά παραμελημένη περιοχή (Κεντρική Ασία και Καύκασος) που βρίσκεται ανάμεσα σε ξεθωριασμένες, πρώην ή/και ρεβανσιστικές αυτοκρατορίες (Ρωσική, Οθωμανική, Περσική). Αν ο αετός λειτουργεί ως αυτοκρατορικό σύμβολο ή σύμβολο εθνικισμού – δηλαδή για τα πράγματα αυτού του κόσμου με τη γεωπολιτική έννοια (εγκόσμια) – το Σιμούργκ (Simurgh),  μας βοηθά να ξεκλειδώσουμε την αυτοκρατορία των αισθήσεων και την κυριαρχία μίας υπερκόσμιας συνθήκης. Από τη μία πλευρά στέκεται ο αετός, υποβιβασμένος στη σύγχρονη εποχή σε ένα κοσμικό σύμβολο του εθνικισμού, μία ξεπερασμένη συντομογραφία της τοξικής αρρενωπότητας. Από την άλλη πλευρά, το Σιμούργκ (Simurgh),  είναι ένα μεταφυσικό πλάσμα, μία αλληγορία για την πνευματική ανύψωση και την αυτογνωσία, και συχνά απεικονίζεται ως φλεγόμενο, αν όχι εντελώς διεμφυλικό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΔέκα εικαστικοί διερευνούν την έννοια της νεανικότητας στην έκθεση «Youths»12.09.2018

Με την ικανότητα να πετούν, να ταξιδεύουν, να τραγουδούν, τα πουλιά γοήτευαν από παλιά τους ανθρώπους ως σύμβολα απελευθέρωσης, από τις «Όρνιθες» του Αριστοφάνη, μέχρι το «Συνέδριο των Πουλιών» του Farid ud-Din Attar. Το αριστούργημα του 12ου αιώνα του Attar αφηγείται με εξαίρετο τρόπο ένα επικό ταξίδι πλήθους πουλιών σε αναζήτηση του Simurgh. Στο σουφικό αυτό ποίημα περικλείεται η ουσία της δημοκρατίας ως ένα σύστημα που τιμά την ατομικότητα, ενώ τονίζει παράλληλα τη σημασία της συλλογικής λήψης αποφάσεων, του μοιράσματος και της συλλογικής δράσης.

Έργα στην Έκθεση

Tranny Tease pour Marcel
(2024, πλαστικές ανάγλυφες πινακίδες, ed. of 3)

Τα νέα έργα των Slavs and Tatars από τη σειρά «Tranny Tease pour Marcel» διερευνούν τον τρόπο με τον οποίο το μυθικό Σιμούργκ (Simurgh) έχει υιοθετηθεί από διάφορους πολιτισμούς. Η εμβληματική σειρά «Tranny Tease pour Marcel» η οποία ξεκίνησε το 2009 και είναι μια από τις σπάνιες περιπτώσεις σειρών έργων των Slavs and Tatars που συνεχίζεται στα 15+ χρόνια δράσης της κολεκτίβας, εξερευνά τις εκάστοτε πολιτικές σχετικά με το αλφάβητο μέσα από το φαινόμενο της μεταγραφής, ένα φαινόμενο ιδιαίτερα οδυνηρό σε μια γεωγραφική περιοχή όπου εκατομμύρια κάτοικοι έχουν βιώσει τουλάχιστον δύο -αν όχι τρεις- ξεχωριστές αλλαγές στη γραφή τον περασμένο αιώνα. Αυτά τα νέα ανάγλυφα πλαστικά πάνελ ή πινακίδες παραπέμπουν στα Poèmes Industriels του Broodthaers, στα οποία ο καλλιτέχνης συμπύκνωσε την ασταθή σχέση μεταξύ κειμένου και εικόνας και κυρίως το δικό του υπόβαθρο ως ποιητής που έγινε καλλιτέχνης.

Το έργο This Not That παραπέμπει με χιούμορ στο Ceci n’est Pas του Broodthaers, το οποίο με τη σειρά του παρέπεμπε στην περίφημη σουρεαλιστική φράση του Magritte. Αντί για την αναμμένη πίπα εικονίζεται ένας ναργιλές με σύννεφο καπνού. Το «Ceci» γράφεται με Περσο-αραβικά ως “سہ سئ” που σημαίνει 3-30, μια αναφορά στα 30 πουλιά που καταφέρνουν να βρουν το Σιμούργκ (Simurgh) στο τέλος του ταξιδιού. Αντί για ένα μπουκάλι κρασί/νερό, το Samovar απεικονίζει την παραδοσιακή συσκευή παρασκευής τσαγιού που συναντάται στην ευρύτερη περιοχή της Ευρασίας, η οποία σχηματίζεται από τη σιλουέτα δύο πουλιών.

Astaneh
(2024, μέταλλο, γυαλί, 105 x 75 cm έκαστο)

Η σειρά Astaneh παραπέμπει στη χρήση παραθύρων και πυλών από χάλυβα και σφυρήλατο σίδερο που συναντώνται συχνά σε πρώην σοσιαλιστικές χώρες. Παραπέμποντας στην τελική σκηνή του «The Conference of the Birds», όπου τα 30 πουλιά στο τέλος του επικού ταξιδιού τους περνούν το κατώφλι μίας οχύρωσης για να συναντήσουν τελικά το Σιμούργκ (Simurgh), οι ατσάλινες πύλες των Slavs and Tatars φέρουν διαφορετική (λανθασμένη) ορθογραφία του Simurgh στα Αγγλικά, Περσικά, Αρμενικά και Ουκρανικά. Τόσο το Astaneh (Αγγλικά) όσο και το Astaneh (Περσικά) αντικαθιστούν το τελευταίο γράμμα Simurgh με ένα ق αντί του αρχικού غ καθώς το γράμμα ق είναι επίσης το όνομα για το μυστικιστικό βουνό όπου κατοικεί το μυθικό πουλί, το αντίστοιχο του Νιρβάνα στον σουφισμό.

Soffice Power
(μαλλί, 280 x 175.5 εκ.)

Το έργο Soffice Power αντικαθιστά το σκληρό κατώφλι μιας πόρτας και την ίδια την πόρτα με ένα μαλακό, μάλλινο χαλί. Τα χαλιά στην περιοχή των Slavs and Tatars κοσμούν δάπεδα, αλλά εξίσου τοίχους και πόρτες, ως είσοδοι σε τζαμιά ή πύλες σε κοινόχρηστους χώρους, όπως κουζίνες ή βεράντες. Εδώ το χαλί βασίζεται σε μια παραδοσιακή πόρτα που συναντάται στις μουσουλμανικές χώρες, με ξεχωριστό μηχανισμό κρούσης πόρτας για γυναίκες και άνδρες.

Dark Yelblow
(2023, φυσητό γυαλί, ηλεκτρικό καλώδιο)

Η σειρά Dark Yelblow παραπέμπει σε μία ποικιλία πεπονιών που συναντώνται στην Κεντρική Ασία, και συγκεκριμένα στο Ουζμπεκιστάν και το Xinjiang, ως σύμβολα αποθήκευσης της γνώσης, ως φορείς γραφής, καθώς και ως φορείς εξόρυξης πόρων. Θεωρούμενο ως σπάνια λιχουδιά, το χειμωνιάτικο πεπόνι αποθηκεύεται προσεκτικά σε αποθήκες (ковунхане) για να ωριμάσει αργά, μεταξύ των τελευταίων φρούτων που ωριμάζουν καθώς φτάνουν οι πρώτοι παγετοί. Το πεπόνι είναι περιζήτητο σε όλη την Ευρασία ως ένα εξαιρετικό, σχεδόν θαυματουργό προϊόν της φύσης: μια λαχταριστή σοδειά εν μέσω μίας κατά τ’ άλλα άγονης περιόδου. Κάθε λάμπα-πεπόνι είναι φτιαγμένη από φυσητό γυαλί: η σλαβική ετυμολογία για το πεπόνι–диня στα Ουκρανικά, дыня στα Ρωσικά– προέρχεται από το ρήμα дыть ή «φυσάω».

Love Me Love Me Not
(2024, ακρυλικό, καθρέφτης, μεταλλική κορνίζα, 85 × 60 εκ.)

Κάθε έργο αποτυπώνει μια ταξινόμηση του ονόματος μιας συγκεκριμένης πόλης: μέσα από τις διάφορες επαναλήψεις, τις αλλαγές ονομάτων, τα διαφορετικά αλφάβητα κ.λπ. παρατηρεί κανείς στοιχεία για τη γενεαλογία ενός τόπου, τα αποτελέσματα της ανόδου ή της πτώσης αυτοκρατοριών, κρατών ή/και πληθυσμών. Στην περίπτωση ορισμένων πόλεων αποκαλύπτεται μια καθοριστική Ασιατική κληρονομιά, Εβραϊκή ή Μουσουλμανική, η οποία είναι πολύ συχνά ξεχασμένη ως αποτέλεσμα της επιδίωξης να παγιωθεί, με κάθε κόστος, μία Ευρωπαϊκή, Χριστιανική ταυτότητα. Άλλες πόλεις παγιδεύονται αμφιταλαντευόμενες σχεδόν οδυνηρά, άλλες με μουδιασμένη επανάληψη, σαν παιδιά που παγιδεύονται σε μια ατέρμονη μοχθηρή μάχη για την επιμέλεια.

Βιογραφικό

Η καλλιτεχνική κολεκτίβα των Slavs and Tatars συγκροτήθηκε το 2006 και είναι αφιερωμένη σε μια περιοχή ανατολικά του πρώην Τείχους του Βερολίνου και δυτικά του Σινικού Τείχους της Κίνας, γνωστή ως Ευρασία. Η πρακτική τους επικεντρώνεται σε τρεις δραστηριότητες: εκδόσεις, εκθέσεις και διαλέξεις. Παράλληλα με το πρόγραμμα residency και καθοδήγησης για νέους επαγγελματίες από την περιοχή τους, οι Slavs and Tatars λειτουργούν το Pickle Bar, έναν σλαβικό χώρο aperitivo bar-πρότζεκτ στο Βερολίνο (Moabit), καθώς και ένα ηλεκτρονικό κατάστημα: MERCZbau. Η δουλειά τους έχει παρουσιαστεί διεθνώς όπως μεταξύ άλλων: MoMA, Νέα Υόρκη, Vienna Secession, Albertinum Dresden, and Kunsthalle Zurich, among others. Μελλοντικές εκθέσεις περιλαμβάνουν: Kunsthalle Baden Baden (Φεβρουάριος – Μάιος 2025) and FRAC Pays de la Loire, Nantes (Μάιος-Σεπτέμβριος 2025).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΤο Σύμπαν του Tass: Το έργο του πολυδιάστατου δημιουργού Γιώργου Τασιούλα σε μια έκθεση στην Τεχνόπολη12.09.2018

Τα έργα των Slavs and Tatars βρίσκονται σε μεγάλες δημόσιες συλλογές στις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Μέση Ανατολή και την Ευρώπη, μεταξύ των οποίων: MHKA, Αμβέρσα; Fondazione Re: Rebaudengo, Τορίνο; Dallas Museum of Art; Tate Modern; MoMA; Sharjah Art Foundation κ.α.  Έχουν εκδώσει πάνω από δώδεκα βιβλία, όπως τα Лук Бук (or Look Book) (Distanz Verlag, 2022) και The Contest of the Fruits (MIT Press, 2021) καθώς και τη μετάφραση της θρυλικής Αζέρικης σάτιρας Molla Nasreddin, (IB Tauris, 2017).

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Slavs and Tatars
Χώρος: Kalfayan Galleries, Χάρητος 11, Κολωνάκι, Αθήνα.
Διάρκεια Έκθεσης: 16 Μαίου – 29 Ιουνίου 2024 | Εγκαίνια: Πέμπτη, 16 Μαίου, 18.00 – 21.00
Πληροφορίες Χώρου: Kalfayan Galleries, Χάρητος 11, Κολωνάκι, Αθήνα. Tηλ: +30 2310 225523, +30 2310 231187. Email: [email protected] | http://www.kalfayangalleries.com/
Περισσότερα από ΕΚΘΕΣΕΙΣ