Ο Έλληνας μαέστρος Βασίλης Χριστόπουλος ξεκίνησε πριν λίγους μήνες τη θητεία του ως κύριος αρχιμουσικός στην Όπερα και τη Φιλαρμονική Ορχήστρα του Γκρατς, αναλαμβάνοντας έτσι τα ηνία ενός από τα ιστορικά λυρικά θέατρα της Ευρώπης.
Το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου υποδέχεται τον μαέστρο και την ορχήστρα «του» μαζί με την πιανίστρια Αλεξία Μουζά.
Τα έργα του προγράμματος αναφέρονται, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, στη μουσική παράδοση της Βιέννης: την Εισαγωγή από τη Νυχτερίδα του Γιόχαν Στράους διαδέχεται ένα από τα έργα του Μότσαρτ, το Κοντσέρτο αρ. 23 σε λα μείζονα για πιάνο και ορχήστρα. Το δεύτερο μέρος είναι αφιερωμένο σε ένα έργο-ορόσημο του ύστερου μουσικού ρομαντισμού, τη Συμφωνία αρ. 1 του Μάλερ.
Γιόχαν Στράους (1825–1899)
Εισαγωγή από την οπερέτα Η νυχτερίδα
Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ (1756–1791)
Κοντσέρτο αρ. 23 σε ντο μείζονα για πιάνο και ορχήστρα, KV 488
Γκούσταφ Μάλερ (1860–1911)
Συμφωνία αρ. 1 σε ρε μείζονα
I. Langsam. Schleppend
II. Kräftig, bewegt,
doch nicht zu schnell
III. Feierlich und gemessen,
ohne zu schleppen
IV. Stürmisch bewegt