Μικρά πρόστυχα γράμματα
Η μαύρη κωμωδία εποχής της ΤέαΣάροκ βασίζεται σε αυθεντικά γεγονότα που σόκαραν την Αγγλία του 1920.
Η ησυχία ενός μικρού βρετανικού χωριού αναστατώνεται όταν η ευυπόληπτη γεροντοκόρη Ίντιθ Σουάν λαμβάνει ανώνυμα γράμματα με αισχρό περιεχόμενο. Οι υποψίες πέφτουν στην νεαρή ιρλανδή Ρόουζ Γκούντινγκ που έχει πρόσφατα μετακομίσει στο χωριό.
Το γράμμα είχε τη δική του ιστορίαΌχι μία, ούτε δύο αλλά τρεις (τουλάχιστον) ιστορίες γυναικών συναντώνται σε αυτή την μπριόζικη σάτιρα βραδυφλεγούς βρετανικού χιούμορ. Δεν είναι μόνο οι Έντιτ και Ρόουζ που βρίσκονται στο μάτι του κυκλώνα λόγω των υβριστικών γραμμάτων και η νεαρή αρχιφύλακας ινδικής καταγωγής, που είναι και η μόνη από το σύνολο των άχρηστων συναδέλφων της που υποψιάζεται ότι η Ρόουζ μάλλον είναι αθώα.
Οι στόχοι της Τέα Σάροκ είναι προφανείς και εύκολοι. Η φαλλοκρατία, ο συντηρητισμός, η υποκρισία και, κυρίως, η βλακεία κυριαρχούν στο ειδυλλιακό παραθαλάσσιο χωριό- καθρέφτη της πατριαρχίας μιας ολόκληρης εποχής που ευτυχώς διάγει τις ύστατες μέρες της.
Σε ένα πλαίσιο αστυνομικού μυστηρίου λοιπόν οι συμπεριφορές των βασικών χαρακτήρων, προκαλούν συμπάθεια που μετατρέπεται σε γέλιο όταν εκστομίζονται στην αμήχανη ατμόσφαιρα φράσεις όπως «αγαπητή Ίντιθ είσαι μια τσαχπίνα και σιτεμένη τσούλα» που περιλαμβάνει στα γράμματα του ο ανώνυμος αποστολέας.
Κεφάτη κωμωδία που κυλάει ευχάριστα και διασκεδαστικά, παρότι η βασική ιδέα (που οφείλεται σε ένα πραγματικό γεγονός από το 1920) δεν αξιοποιείται όσο θα έπρεπε καθώς από τη μέση του φιλμ η αφήγηση μπαίνει στον αυτόματο και τα κλισέ αποκτούν πρωταγωνιστικό ρόλο. Είναι όμως απόλαυση να βλέπεις τις Ολίβια Κόλμαν και Τζέσι Μπάκλεϊ να δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους στην κωμική κόντρα τους.
Όταν η Edith και οι άλλοι κάτοικοι αρχίζουν να λαμβάνουν πονηρές επιστολές γεμάτες άθελα ξεκαρδιστικές βωμολοχίες, η Roseμε το ‘βρώμικο’ στόμα της, κατηγορείται για το έγκλημα. Οι ανώνυμες επιστολές προκαλούν εθνικό σάλο και ακολουθεί μια δίκη. Ωστόσο, καθώς οι γυναίκες της πόλης – με επικεφαλής την αστυνομικό Gladys Moss (Anjana Vasan) – αρχίζουν να ερευνούν οι ίδιες το έγκλημα, υποψιαζόμενες ότι κάτι δεν πάει καλά και η Rose μπορεί να μην είναι τελικά η ένοχη.