Καλεσμένη στην εκπομπή, Καλύτερα Αργά, βρέθηκε η σκηνοθέτρια της Φόνισσας, Εύα Νάθενα, για να μιλήσει για τη μεγάλη επιτυχία που γνώρισε η ταινία, για τη σημασία που είχε για εκείνη η ιστορία του Παπαδιαμάντη, αλλά και για τα επόμενά της σχέδια.
«Έχει κόψει 430 χιλιάδες εισιτήρια. Είναι η πρώτη ταινία στο box office στην Ελλάδα, εφόσον ξεπέρασε το Poor Things, το Οπενχάιμερ, κοντεύει να φτάσει την Barbie και μετά θα κάνουμε την απόλυτη επιτυχία. Διστάζω να το λέω, γιατί δεν ήταν προορισμένη να γίνει τεράστια επιτυχία. Έλεγα στην εταιρία παραγωγής ότι δεν θα είναι μια ταινία που θα δει ο κόσμος
Από το 2009 δημιουργήσει έναν φάκελο στο λάπτοπ και τον είχα ονομάσει “Ταινία”. Στην πραγματικότητα άφηνα το κείμενο να με διαβάσει. Κι αυτό γιατί ερήμην μου έλυνε το διαγενεακό τραύμα της μητέρας μου και δη το δικό μου. Αν είμαι για κάτι υπερήφανη δεν ειναι τα εισιτήρια, είναι γιατί τεκμηριώθηκε μετά από 120 χρόνια αυτό το βιβλίο σε κάθε χιλιοστό της γραφής του, ιστορικά, κοινωνιολογικά, ψυχιατρικά, από όλες τις μελέτες και τις διατριβές.
Εγώ ένα αυθόρμητο τηλέφωνο την Κατερίνα Μπέη και της είπα να ξεκινήσει το σενάριο. Έγραψε μια εξαιρετική μεταφορά, αλλά εστίασε σε αυτό που φαίνεται στην επιφάνεια. Ότι οι άντρες άσκησαν βία στις γυναίκες. Της είπα ότι αυτό το έχουν πει κι άλλες ταινίες και είναι δεδομένο, δες πιο κάτω τι λέει. Λέει ότι τελικά τη χειρότερη βία εκείνης της εποχής την έδωσαν οι γυναίκες προς τις γυναίκες που ήταν αναγκασμένες να δώσουν κακοποιητικά αντισώματα στις κόρες τους, ώστε να τις κάνουν να αντέξουν την πραγματικότητα που τις περίμενε».