Κονκλάβιο
Θεωρίες συνωμοσίας στο Βατικανό από τον Έντουαρντ Μπέργκερ σκηνοθέτη του «Ουδέν νεώτερον από το Δυτικό μέτωπο» και με οσκαρικές ερμηνείες από τους Φάινς, Τούτσι, Ροσελίνι.
Ύστερα από το θάνατο του Πάπα, οι καρδινάλιοι κλείνονται στο κονκλάβιο για να αναδείξουν τον νέο ηγέτη της καθολικής εκκλησίας. Οι μέρες περνούν χωρίς να ξεχωρίζει ο εκλεκτός που θα συγκεντρώσει την πλειοψηφία, ώσπου ο πρωτοπρεσβύτερος καρδινάλιος Λόρενς αναλαμβάνει δράση.
Έχουμε ΠάπαΚλειστοφοβικό θρίλερ, με πυκνό μυστήριο και σκοτεινούς χαρακτήρες που ξέρουν να κρύβουν καλά τα μυστικά τους. Ο ικανότατος σκηνοθέτης του οσκαρικού«Ουδέν νεώτερον από το Δυτικό μέτωπο» γνωρίζει την αποτελεσματική χρήση του σασπένς στοάρτιοκατασκεύασμα του, που έχει θέμα όχι μόνο τις ανίερες συμμαχίες του Βατικανού ή τις προσπάθειες συγκάλυψης των σκανδάλων (πολιτικών, σεξουαλικών, οικονομικών) στα οποία εμπλέκονται οι «άγιοι πατέρες» της καθολικής εκκλησίας αλλά και τον αγώνα που δίνεται για τον εκμοντερνισμό της καθολικής εκκλησίας.
Το σενάριο βασίζεται στο ομότιτλο μυθιστόρημα του Ρόμπερτ Χάρις, το επίκεντρο της πλοκής εστιάζει στην αντιπαράθεση φωτός και σκοταδιού (ακόμη κι από την αξιοποίηση των εσωτερικών χώρων του Βατικανού), η ατμόσφαιρα εντείνει το κλίμα αγωνίας. Και πάνω από όλα υπάρχει ένας θαυμάσιος Ρέιφ Φάινς να ηγείται ιδανικά της υποκριτικής παράστασης όλου σχεδόν του καστ, όπου ξεχωρίζει επίσης η αγέρωχη φιγούρα της θαυμάσιας Ιζαμπέλα Ροσελίνι στο ρόλο της αδελφής Άγκνες. Η τελευταία αν και είναι «αόρατη» στα μάτια των καρδιναλίων (ένα ευφυές εύρημα για τη θέση της γυναίκας στην ανδροκρατούμενη Εκκλησία) καταφέρνει να δώσει την λύση όταν η κατάσταση δείχνει να βρίσκεται σε αδιέξοδο.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- Αθήνα
- Πειραιάς
- Θεσσαλονίκη