MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΕΤΑΡΤΗ
13
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΘΕΑΤΡΟ

Η μητέρα του σκύλου, με την Υρώ Μανέ στο θέατρο Ακροπόλ

«Η μητέρα του σκύλου», βασισμένη στο βιβλίο του Παύλου Μάτεσι ανεβαίνει στο θέατρο ΑΚΡΟΠΟΛ στις αρχές Φεβρουαρίου 2025 με την Υρώ Μανέ να ερμηνεύει την εμβληματική ηρωίδα.

Monopoli Team

Η ιστορία

Η Ραραού, μια ψυχή τραυματισμένη με ένα τραύμα που αδυνατεί να επουλώσει, μια γυναίκα, με λόγο παραληρηματικό σχεδόν, αφηγείται την Οδύσσεια της ζωής της ακροβατώντας μεταξύ φαντασίας και πραγματικότητας. Η Ραραού, η θεατρίνα, ανεβαίνει στο πάλκο επιδιώκοντας ναλάμψει για μια φορά στη ζωή της σαν πραγματική πρωταγωνίστρια. Ιστορεί τη ζωή της και μέσα από το παραμορφωτικό της φίλτρο η κατοχή, ο εμφύλιος σπαραγμός, η χούντα και η μεταπολίτευση μετατρέπονται σε ένα μαγικό γαϊτανάκι ευτράπελων στιγμών, ανάτασης, χιούμορ, ελαφράδας και συγκίνησης.

Τη σκηνοθεσία της παράστασης ανέλαβε ο Κώστας Γάκης ενώ τη μουσική ο Σταμάτης Κραουνάκης. 

Σχετικά με το βιβλίο

Η μητέρα του σκύλου είναι βραβευμένο και πολυμεταφρασμένο μυθιστόρημα του Παύλου Μάτεσι. Πρώτη φορά εκδόθηκε το 1990 από τις Εκδόσεις Καστανιώτη και από τότε έχει επανεκδοθεί δεκάδες φορές. Μεταφράστηκε αρχικά στα γαλλικά το 1993 από τον Ζακ Μπουσάρ (Jacques Bouchard) και σε άλλες γλώσσες. Βραβεύτηκε με το βραβείο της κοινότητας Ελληνοφώνων της Νότιας Ιταλίας το 1998, με το μεγάλο βραβείο των κριτικών το 2000 και το βραβείο Acerbi (Premio letterario Giuseppe Acerbi) στην Ιταλία το 2002).

Το βιβλίο είναι, κατά το μεγαλύτερο μέρος του, ένας μονόλογος από την Ραραού, μια συνταξιούχο ηθοποιό. Η Ραραού (το πραγματικό της όνομα, όπως λέει η ίδια, ήταν Ρουμπίνη Μέσκαρη) μιλά κυρίως για τα παιδικά και εφηβικά της χρόνια, λίγο πριν τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο και την Κατοχή σε ένα επαρχιακό χωριό. Μετά την απελευθέρωση ήρθε με την μητέρα της, που είχε νωρίτερα διαπομπευτεί σαν ερωμένη Ιταλού αξιωματικού, στην Αθήνα όπου και έζησαν μαζί μέσα σε δύσκολες συνθήκες. Διάσπαρτες είναι ακόμα οι αναφορές της αφηγήτριας στην επαγγελματική της ζωή.

Περισσότερα από Θεατρικά Νέα