Καλεσμένη στην εκπομπή “Στούντιο 4” της ΕΡΤ, βρέθηκε η Φωτεινή Αθερίδου, με αφορμή την νέα παράσταση που ανεβάζει, με τίτλο “Μπα-Μπαμπα” στο Θέατρο Ήβη.
“Είναι ένα σύγχρονο μιούζικαλ, αλλά όχι δεν είναι ακριβώς οικογενειακή παράσταση” απάντησε γελώντας η ηθοποιός και συγγραφέας του έργου. “Η αλήθεια είναι οτι αρέσει πολύ, σε παιδάκια 12 και ανω. Έχει κάποιες βωμολοχίες, οπότε αυτό πρέπει να το ξέρει ένας γονιός. Αλλά εγώ τον γιο μου τον έφερα για παράδειγμα. Πιστεύω οτι δεν έχουν τόσο σημασία αυτά, σημασία έχει πώς μεγαλώνεις το παιδί σου. Επίσης έχει σημασία πώς διατυπώνεται μια λέξη. Θεωρώ οτι χρησιμοποιούμε τη βωμολοχία, αλλά έχει ένα βάθος” πρόσθεσε.
Για τον χαρακτηρισμό «η κόρη του Αθερίδη», η Φωτεινή Αθερίδου λέει χαρακτηριστικά: «Στην Ελλάδα το έχουμε πολύ αυτό. Δεν είναι μόνο η “κόρη του Αθερίδη”, είναι κάθε ιδιότητα: “ο φίλος του τάδε”, “ο άντρας του τάδε”. Πάντα, γιατί κάπως θέλουν να νιώσουν ότι αυτός είναι για κάποιο λόγο σε μία θέση. Δεν είμαστε large λαός. Την έχω δώσει αυτή τη μάχη μέσα μου όμως κι έχω απελευθερωθεί. Αυτός είναι ένας τίτλος που δεν αφορά εμένα. Δεν είναι η ταυτότητά μου η κόρη του Αθερίδη. Η ταυτότητά μου είναι αυτό που είμαι σαν άνθρωπος, αυτό που σκέφτομαι, κλπ. Το «η κόρη του Αθερίδη» είναι μια ιδιότητα που έχω ερήμην μου, χωρίς να την διαλέξω, είμαι πολύ περήφανη γι’ αυτή γιατί έχω δύο υπέροχους γονείς και αυτό το πράγμα ρέει παράλληλα με εμένα χωρίς να φταίω γι’ αυτό. Οπότε δεν μπορώ να κάνω κάτι γι’ αυτό»
Όσο για το αν της δόθηκαν περισσότερες ευκαιρίες λόγω του επιθέτου της, απάντησε: “Το αντίθετο. Δεν θεωρώ ότι οι άνθρωποι ήταν πιο open, μπορώ να πω ότι ήταν πιο επικριτικοί”.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- Primordial: Η βραβευμένη ποιητική ταινία της Νάνας Παπαδάκη και του Γιώργου Ζορμπά στον Κινηματογράφο «Μικρόκοσμος»
- H αισθηματική αγωγή· ερευνώντας ένα αρχείο ρωγμών: Ο Παντελής Φλατσούσης φέρνει στο Μέγαρο το μυθιστόρημα του Γκυστάβ Φλωμπέρ
- Καταραμένος Κόσμος: Ο Βασίλης Μαυρογεωργίου επανέρχεται στο Θέατρο Τέχνης με ένα νέο θρίλερ