Χριστούγεννα στο θέατρο #3: Έργα Ελλήνων συγγραφέων
Κοινωνικά, δράματα, βιογραφίες, μονόλογοι. Εξασφαλίσαμε προσκλήσεις για τους αναγνώστες μας για τα σημαντικότερα έργα παλαιών και σύγχρονων Ελλήνων συγγραφέων που ανεβαίνουν αυτή τη στιγμή στο θέατρο.
Το «Blue Train», το νέο έργο του Γεράσιμου Ευαγγελάτου, σε σκηνοθεσία Γιώργου Σουλεϊμάν, ανεβαίνει στο Θέατρο Άλμα. Μια φαινομενικά συνηθισμένη Κυριακή, λίγες μέρες πριν τα τεσσαρακοστά πέμπτα του γενέθλια, ο Μιχάλης δέχεται τις διαδοχικές επισκέψεις τεσσάρων κομβικών προσώπων της ζωής του, οι οποίες καταλήγουν να γίνουν συναισθηματικές εισβολές που τον απογυμνώνουν. Η μητέρα του, η κολλητή του, ο πρώην σύντροφός του και ένα εικοσάχρονο αγόρι ως ραντεβού για ευκαιριακό σεξ, ξεδιπλώνουν όλη την βεντάλια των επιλογών που θα μπορούσε να έχει κανείς, ώστε να προλάβει το τρένο της ενηλικίωσης του. Το «Blue Train» είναι ένα σύγχρονο έργο πέντε προσώπων, το οποίο με χιούμορ, συγκίνηση και τρυφερότητα, αποτυπώνει την πρώιμη υπαρξιακή και ηλικιακή κρίση μιας χαμένης γενιάς που παλεύει να διατηρήσει την αθωότητα της, προσπαθώντας παράλληλα να συμβαδίσει με το χρόνο που κυλάει αμείλικτος. Τον συγκινητικό κόσμο του Blue Train ζωντανεύει επί σκηνής ένας θίασος αξιόλογων ηθοποιών της νέας γενιάς με τον Σπύρο Χατζηαγγελάκη, τον Γιώργο Μπένο, την Αναστασία Στυλιανίδη και τον Γιάννη Τσουμαράκη. Τον ρόλο της μητέρας Σοφίας, αναλαμβάνει η Λουκία Πιστιόλα.
Κερδίστε προσκλήσεις
Το «Frankenstein & Eliza», το έργο της Έρις Κύργια, εμπνευσμένο από το μυθιστόρημα της Mary Shelley και την ιστορία της AI, παρουσιάζεται, στο Θέατρο Πορεία, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου. Το έργο, που εμπνέεται από την τρομακτική και ρομαντική νουβέλα των αρχών του 19ου αιώνα και από την ιστορία της Τεχνητής Νοημοσύνης, ακολουθεί τον Βίκτορ Φράνκενσταϊν στην ιλιγγιώδη διανοητική και ψυχική πορεία του, τα ηθικά του διλήμματα, τις συγκρούσεις του με την ακαδημαϊκή κοινότητα, την κατάρρευση της προσωπικής ζωής του, την απώλεια της ταυτότητάς του, την καταστροφική αλληλεπίδραση με το άυλο δημιούργημά του. Ο Φράνκενσταϊν και οι πειραματισμοί του αποτελούν μια πρώτης τάξεως αφορμή για να στοχαστούμε πάνω σε μια σειρά ερωτημάτων που απασχολούν τον σημερινό άνθρωπο: ποιος είναι ο ρόλος της Τεχνητής Νοημοσύνης; Τι σκέφτονται οι σύγχρονοι εφευρέτες για τα δημιουργήματά τους; Ποια είναι η σχέση μας με τις ψηφιακές οντότητες που ζουν ανάμεσά μας και μας γνωρίζουν καλύτερα απ’ ό,τι εμείς οι ίδιοι; Τι θα γίνει αν οι μηχανές αποκτήσουν αισθήματα και συνείδηση, όπως φοβούνται ορισμένοι; Ποιος είναι ο ρόλος των επιστημόνων, των επιχειρηματιών, των κρατικών ρυθμιστικών αρχών, του καθενός από εμάς;
Κερδίστε προσκλήσεις
«Ο τελευταίος Ασπροκόρακας» του σπουδαίου σκηνοθέτη, συγγραφέα και θεωρητικού του θεάτρου Αλέξη Σολομού, ανεβαίνει από το Εθνικό Θέατρο, σε σκηνοθεσία Έλενας Μαυρίδου, στο θέατρο Χώρος. Κωμωδία βαθιά σαρκαστική, ένα έργο-ορόσημο για την υποκρισία της μεγαλοαστικής τάξης αλλά και της ελληνικής «αγίας οικογένειας», ζωντανεύει στη σκηνή σε μια απολύτως ανατρεπτική εκδοχή. Οι περίοδοι κρίσης έρχονται και… δεν παρέρχονται. Εκεί που αναρωτιόμαστε αν έχουμε χάσει όλες μας τις βεβαιότητες, φαίνεται να απομένει κάτι σημαντικό: η αγάπη. Ή μήπως όχι; Ο Αλέξης Σολομός γράφει την κωμωδία αυτή το 1943, έπειτα από αίτημα του Κάρολου Κουν, που τη σκηνοθετεί έναν χρόνο αργότερα στο θέατρο Τέχνης. Βρισκόμαστε στο τέλος της Κατοχής, μία εποχή καταπίεσης και «ανθρωποφαγίας». Τι μας θυμίζουν άραγε όλα αυτά; 81 χρόνια μετά, Ο τελευταίος Ασπροκόρακας παίρνει σάρκα και οστά στο Εθνικό Θέατρο σε μια παράσταση αλληγορική, απολαυστικά χιουμοριστική και ταυτόχρονα εξόχως καυστική πάνω στην διαχρονική, αήττητη μέχρι τις μέρες μας «ανθρωποφαγία». Τι κι αν, όμως, η αγριότητα, η ωμότητα είναι παντού γύρω μας; Τι κι αν η αγάπη έχει εκλείψει; Όταν μέσα από το σκοτάδι φανεί μια αχτίδα φωτός, η ελπίδα δεν έχει επιλογή. Θα ξαναγεννηθεί.
Κερδίστε προσκλήσεις
Η Λένα Κιτσοπούλου καταπιάνεται με τρία έργα του Αυγούστου Στρίντμπεργκ, «Ο Χορός του Θανάτου», «Οι Δανειστές», «Η Πιο Δυνατή» και ανεβάζει τη δική της «Ορέστεια» στη σκηνή του Θεάτρου Άνεσις. Μαύρη κωμωδία και κυνισμός συνυπάρχουν αρμονικά σε αυτή την ιδιαίτερη σκηνική εμπειρία που πυρπολεί τα στερεότυπα που περιβάλλουν τη συμβίωση και το γάμο. Ο Σουηδός δραματουργός Στρίντμπεργκ εμβάθυνε σε ζητήματα κοινωνικής και ατομικής δικαιοσύνης, όπως και η αισχυλική Ορέστεια, που εστιάζει στη μετάβαση από την εκδίκηση στη δικαιοσύνη. Η Κιτσοπούλου προσεγγίζει τα κοινά αυτά στοιχεία με τη δική της σύγχρονη κριτική ματιά, αναδεικνύοντας την πάλη της ανθρώπινης φύσης ενάντια στη βία και τα τραγικά διλήμματα στις σχέσεις. Πρωταγωνιστούν οι Ευδοκία Ρουμελιώτη, Χρήστος Σαπουντζής, Χρήστος Μαλάκης και Μαρία Μοσχούρη.
Κερδίστε προσκλήσεις
Η παράσταση «Ήλιος με δόντια», βασισμένη στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Γιάννη Μακριδάκη, ανεβαίνει, στο Θέατρο Μπέλλος, σε σκηνοθεσία του Θανάση Ζερίτη. «Έχω ένα προαίσθημα πως σήμερα θα πάει η ιστορία ως το τέλος, ναι, ναι…» λέει και ξαναλέει ο απόκληρος Κωνσταντής· ή «Ιδιώνυμο» ή «η δεύτερη μεγάλη ντροπή του Φρουρίου», όπως τον ξέρανε στη γειτονιά, στη φτωχιά προκυμαία της Χίου. Σήμερα, ο Κωνσταντής θα κατορθώσει να βάλει τη ζωή του σε σειρά, φτάνοντας σ’ αυτή τη μαύρη μέρα που αλλάξανε όλα κι έχασε τον μόνο άνθρωπο που τον αποδέχτηκε, όπως είναι. Σήμερα, μέσα απ’ τις μνήμες του Κωνσταντή θα αναβιώσουν μερικές από τις σημαντικότερες σελίδες της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας. Σήμερα, θα ακουστεί για πρώτη φορά, η φωνή αυτού που αναγκάστηκε να σωπαίνει, για να μην προκαλεί τους «ευυπόληπτους και νοικοκυρεμένους». Η παράσταση αξιοποιεί τον φρενήρη ρυθμό των σκέψεων του Κωνσταντή για να μεταφέρει στη σκηνή, μέσω δύο ερμηνευτών, τη λησμονημένη ζωή ενός ανθρώπου που γεννήθηκε και έζησε στο περιθώριο της ιστορίας.
Κερδίστε προσκλήσεις
ο Dr. Γιώργος Λάγιος παρουσιάζει μια διαδραστική εμπειρία ψυχολογίας στο θέατρο Αλίκη με τίτλο «Μέσα στο μυαλό σου». Μια «εξερευνητική περιπλάνηση» στο μυαλό ενός ζευγαριού που παίρνει σάρκα και οστά μέσα από μια θεατρική δράση με τη συμμετοχή δύο ηθοποιών. Ο Γιώργος Λάγιος απευθύνει με διάφορες μεθόδους αλληλεπίδρασης κρίσιμα ερωτήματα για τη ζωή και τη «λειτουργία» των ατόμων ως ζευγάρια, χρησιμοποιώντας μία δημιουργική ιδέα. Το κοινό παρακολουθεί ένα θεατρικό σκετς, ανταλλάσσει απόψεις και συμμετέχει ενεργά σε συζήτηση με ερωτήσεις και απαντήσεις. Το δρώμενο, που ζωντανεύουν οι ηθοποιοί Ελευθερία Κοντογιώργη και Μιχάλης Αρτεμισιάδης σε σκηνοθετική επιμέλεια του Γιώργου Παπαπαύλου, φέρνει τους θεατές αντιμέτωπους με απαντήσεις σε θέματα που δεν συζητάμε εύκολα ανοιχτά, όπως το αν είμαστε σκλάβοι των επιθυμιών ή των φόβων μας, το πόσο έχει διεισδύσει το micro-cheating στη ζωή μας, το γιατί δυσκολεύει η επικοινωνία όταν ερωτευόμαστε, τον τρόπο με τον οποίο το σεξ σχετίζεται με την επικοινωνία, το γιατί επιλέγουμε λάθος συντρόφους και το κατά πόσο ήρθε η ώρα να εξετάσουμε σοβαρά και να αποφασίσουμε αν οι ερωτικές μας επιλογές θα συνδράμουν στην ευτυχία μας ή στην καταστροφή μας. Οι θεματικές είναι διαφορετικές και αλλάζουν μετά από δύο ή τρεις συναντήσεις. Τα κινητά τηλέφωνα είναι απαραίτητα.
Κερδίστε προσκλήσεις
Ο καταιγιστικός μονόλογος Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α. της Λένας Κιτσοπούλου ανεβαίνει στο θέατρο Μικρό Χορν με τη Μαρία Σολωμού, την οποία σκηνοθετεί η Φρόσω Λύτρα. Τρεις γυναίκες συνεργάζονται και παρουσιάζουν τη σύγχρονη δική τους Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α., αυτή που ανήκει στο 2024, μέσα σε 90 λεπτά. Μία γυναίκα 37 ετών που μας ταξιδεύει -πάνω από το ανταριασμένο αρχιπέλαγος της Αθήνας- προς τη δική της Ιθάκη, με μια και μοναδική σωσίβια λέμβο: το καυστικό και ειρωνικό χιούμορ της. Ανοίγει την πόρτα του μπάνιου της στο κοινό και μοιράζεται μαζί του, μία απίστευτη εμπειρία ενσυναίσθησης και διαφυγής από την αμείλικτη καθημερινότητα. Στη λευκή μπουγάδα της απλώνει και τα άπλυτα της ανθρώπινης φυλής, τα πιάνει με μανταλάκια και περιμένει να στεγνώσουν για να τα μαζέψουμε όλοι μαζί. Ένας μονόλογος-ειρωνικός σχολιασμός των πνιγηρών κλισέ της ζωής μας, των ανυπόφορων συμβάσεων που υπονομεύουν την ελευθερία μας, των καταπιεστικών «πρέπει» και των ξεπερασμένων «δήθεν». Γέλιο, γάργαρο και πικρό από μία αναπάντεχη και ξεχωριστή γυναίκα όπως αυτή που μένει δίπλα μας…
Κερδίστε προσκλήσεις
Για 4η συνεχή χρονιά, το βραβευμένο θεατρικό έργο του Γιάννη Τσίρου, «Αξύριστα Πηγούνια», παρουσιάζεται στο θέατρο Μικρό Χορν, σε σκηνοθεσία Γιώργου Παλούμπη. Τρεις άντρες, υπάλληλοι ενός νοσοκομείου, εργάζονται καθημερινά στην υπηρεσία τους στην υπόγεια πτέρυγα. Από τους πάνω ορόφους δέχονται και στη συνέχεια ταξινομούν, φροντίζουν και φυλάνε προσωρινά ανθρώπους που δεν κατάφεραν να επιζήσουν. Ακολουθούν μια ρουτίνα με τυπικές διαδικασίες. Απόψε όμως «έρχεται» μια γυναίκα να ταράξει τη νεκρή τους πραγματικότητα. Τα μυστικά, οι αποκαλύψεις και οι συγκρούσεις θα φέρουν στο φως τις αδυναμίες και τα ταπεινά τους ένστικτα. Ακολουθεί το έγκλημα, η εκδίκηση, η ενοχή και όταν φτάσει το πρωί δε θα είναι τίποτα ίδιο… Μέσα από το χιούμορ και το έντονο σασπένς παρακολουθούμε χαρακτήρες «αληθινούς» και οικείους μας, με τις αδυναμίες, τις ενοχές, τη γοητεία, τη γελοιότητα, την τρυφερότητα καθώς και τη σκληρότητα τους. Το σημαντικό αυτό θεατρικό κείμενο, 17 χρόνια μετά το πρώτο του ανέβασμα και πάνω από 27 μετά την πρώτη του γραφή, αποδεικνύεται πιο σύγχρονο και πιο επίκαιρο από ποτέ. Η ανθρώπινη εκμετάλλευση, η κατάσταση των μεταναστών, η σεξιστική αντιμετώπιση της γυναίκας, η οικονομική ανισότητα και οι σχέσεις εξουσίας – τα ζητήματα που θίγει το έργο – έχουν μάλλον διογκωθεί στις μέρες μας, παρά αμβλυνθεί.
Κερδίστε προσκλήσεις
Ο περίφημος «Μάκης» του Βασίλη Κατσικονούρη, έχει επιστρέψει για δεύτερη χρονιά. Μαζί του ασφαλώς, ο εμβληματικός ερμηνευτής του, ο Ερρίκος Λίτσης που ανεβαίνει στη σκηνή του θεάτρου Αποθήκη και μάς μιλά γι’ αυτά που έγιναν και που πια δεν γίνονται, αλλά και πάλι, ποτέ δεν ξέρεις… Ο παππούς είναι στο σπίτι. Τα παιδιά του έχουν πάει διακοπές. Έχει απομείνει μόνος του στην Αθήνα μέσα στον καύσωνα, με τις εμμονές του, τη ματαίωση και τον φόβο του. Δεν νοσταλγεί τίποτα από τα περασμένα, ούτε πενθεί -παρά μόνον ποθεί: Για λίγο ακόμα. Έστω κι αν όλοι και όλα γύρω του τον έχουν προγραμμένο… Στο άδειο σπίτι, μόνος του, χλευάζει τους πάντες και τα πάντα και πάνω απ’ όλα τον ίδιο του τον εαυτό. Ένα πρόσωπο με έντονο το στοιχείο του τραγικού και του κωμικού μαζί, που εναλλάσσονται διαρκώς μέχρι την τελική, τρυφερή τους ένωση…
Κερδίστε προσκλήσεις
Το νέο έργο του Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη, «Λύκαινες» παρουσιάζεται, σε σκηνοθεσία Νικαίτης Κοντούρη, στο θέατρο Εμπορικόν. Πέντε γυναίκες, με αφορμή την αγοραπωλησία ενός διαμερίσματος, συναντιούνται, γνωρίζονται, συγκρούονται, αγαπιούνται. Κάθε μία τους, από τη μικρότερη μέχρι τη γηραιότερη, έχει τις δικές της επιδιώξεις, τον δικό της ηθικό κώδικα, αλλά και τα δικά της φαντάσματα. Οι δρόμοι τους θα διασταυρωθούν κι έτσι, θα ζήσουν μαζί μία ιστορία από αυτές που αφήνουν αιώνιο αποτύπωμα. Στη σκηνή οι Ράνια Οικονομίδου, Αγλαΐα Παππά, Βίκυ Βολιώτη, Νικολέττα Καρρά και Ισιδώρα Δωροπούλου.
Κερδίστε προσκλήσεις
«Γκιακ» στην αρβανίτικη διάλεκτο σημαίνει αίμα, συγγένεια εξ αίματος, έγκλημα αίματος, αντεκδίκηση, βεντέτα, φυλή. Ο πήλινος κόσμος του ανδρικού λόγου τιμής των διηγημάτων του Δημοσθένη Παπαμάρκου ζωντανεύει στη σκηνή του Θεάτρου Σταθμός – σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Ντέλλα – και αναμετριέται με τις έννοιες του ηρωισμού, του αρσενικού προσώπου της βίας, αλλά και με την μετατραυματική διάσταση του πολέμου. Οι ήρωες του «Γκιακ», βετεράνοι της Μικρασιατικής Εκστρατείας, συνυπάρχουν σκηνικά σε έναν απ’ τα κόκκαλα βγαλμένο σουρεαλιστικό κόσμο ακροβατώντας στα όρια ενός χωροχρονικού διηνεκούς, άλλοτε ως φιγούρες παλιότερων εποχών, άλλοτε ως σημερινές μορφές, ρημαγμένες από το βάρος της κανονιστικής εικόνας της αρρενωπότητας που διατρέχει τις γενιές ως τις μέρες μας. Δέσμιοι του ρόλου που τους δόθηκε ως φύλακες της πατρίδας, της θρησκείας και της οικογένειας, τα άλλοτε περήφανα ευζωνάκια της Μικρασιατικής Εκστρατείας επιβιώνουν ξεχασμένα, αφού επιτέλεσαν το έργο τους, προσπαθώντας να βρουν την ταυτότητά τους, να κατευνάσουν τις ορμές τους και να κρύψουν τις ρωγμές τους, ακόμα και μεταξύ τους. Το μόνο που τους τρέφει είναι οι αναμνήσεις μιας παιδικότητας εμποτισμένης με τα πρότυπα των παλαιών αρσενικών και η πεποίθηση ενός ηρωικού άλλοθι που παρασημοφορεί μαζικούς θανάτους και εγκλήματα πολέμου.
Κερδίστε προσκλήσεις
«Οι Γριές που μαζεύουν την τσουκνίδα», η sold – out παράσταση του Κωνσταντίνου Ντέλλα που ξεκίνησε από την Πειραματική Σκηνή του Θεσσαλικού Θεάτρου και περιόδευσε σε όλη την Ελλάδα, έχει επιστρέψει αυτή τη σεζόν στο Θέατρο Σταθμός. Το έργο αποτελεί μια σκηνική προσέγγιση της σύνδεσης της μαγείας με τη μαγειρική ως γυναικείο μυστικό κώδικα της περιοχής της Θεσσαλίας. Στη σκιά της ανδροκρατικής εξουσίας, οι γυναίκες παρέμειναν στο περιθώριο χωρίς να μπορούν να έχουν λόγο στις αποφάσεις που ήταν αποκλειστικά δικαίωμα των ανδρών. Τρεις νεαροί ηθοποιοί προσεγγίζουν σκηνικά το γυναικείο σώμα, όπως έχει καταγραφεί στο δικό τους σώμα, μέσα από τις αναφορές στις δικές τους γιαγιάδες. Με εκφραστικά εργαλεία τις πρώτες ύλες της τελετουργικής διαδικασίας, δηλαδή τη μάσκα και τον συντονισμό του λόγου και του σώματος, και έχοντας ως αφετηρία τα στάδια της παρασκευής της πίτας, αφηγούνται ιστορίες από τις Μεταμορφώσεις του Οβίδιου και τα Φαρσάλια του Λουκανού, αλλά και της σύγχρονης ελληνικής λογοτεχνίας και έρευνας, από παραδοσιακά τραγούδια και συνεντεύξεις γυναικών έως ιατροσοφικούς κώδικες του 19ου αιώνα.
Κερδίστε προσκλήσεις
«Το Γάλα», το σπουδαίο έργο του Βασίλη Κατσικονούρη παρουσιάζεται, στη σκηνή του Θεάτρου Σταθμός, για έναν δεύτερο κύκλο παραστάσεων, σε σκηνοθεσία Μάνου Καρατζογιάννη και Ερμίνας Κυριαζή. Μια μητέρα από την πρώην Σοβιετική ένωση και οι δυο της γιοι συνθέτουν μια συγκλονιστική οικογενειακή ιστορία όπου φωτίζεται δεξιοτεχνικά από τον συγγραφέα ο συναισθηματικός κόσμος των ηρώων και οι ανησυχίες τους, όπως αυτές πηγάζουν μέσα από το κοινωνικό τους περιβάλλον, αλλά κυρίως η αίσθηση που έχει κανείς πως όλα μέσα του μαλακώνουν και ζεσταίνονται, όταν σταματάει πια να κλαίει και να πονάει γιατί δέχεται την τροφή του. Αγαπιέται… Κι όταν αυτό δεν συμβαίνει, τότε νιώθει ξένος. Σαν πρόσφυγας ανάμεσα σε δυο πατρίδες. Ξένες κι αυτές. Το γάλα στα ρωσικά λέγεται «μαλακό». Έτσι, περίεργα, μια άλλη ελληνική λέξη, σπαρμένη μέσα σε μια άλλη γλώσσα, δίνει εκεί, στο ξένο χωράφι, πολύ πιο άμεσα και ανάγλυφα την αίσθηση του πράγματος, απ’ ότι η αντίστοιχη που το ονοματίζει στα ελληνικά. Γι’ αυτήν ακριβώς την αίσθηση θέλει να μιλήσει «Το γάλα» του Βασίλη Κατσικονούρη και οι ήρωες του.
Κερδίστε προσκλήσεις
Η ζωή και το έργο της τραγουδίστριας Στέλλας Χασκίλ γίνονται η έμπνευση για τη μουσική παράσταση «Η άλλη Στέλλα» που γράφει και σκηνοθετεί ο Θέμης Μουμουλίδης. Ήταν η μεγαλύτερη λαϊκή φωνή της εποχής της. Από την πυρκαγιά του ‘17 στη Θεσσαλονίκη και τον διωγμό των Εβραίων, στην Αθήνα της Κατοχής, τη Σμύρνη της καταστροφής, στις πρώτες ηχογραφήσεις. Ο Τσιτσάνης, ο Καλδάρας, ο Χιώτης, η Ρόζα, ο Μπίνης. Από τα πέτρινα χρόνια του λαϊκού τραγουδιού μέχρι την άνοιξή του. Μια λαϊκή φωνή γράφει τη δική της ιστορία. Στέλλα Χασκίλ. Η ζωή και το έργο της μεγάλης ερμηνεύτριας σε μια μουσική παράσταση βασισμένη στο μυθιστόρημα της Έφης Μαχιμάρη, «Ήτανε κισμέτ». Τον ρόλο της Στέλλας Χασκίλ και τα τραγούδια της παράστασης ερμηνεύει η ηθοποιός και τραγουδίστρια Μαριάννα Πολυχρονίδη. Επί σκηνής και οι μουσικοί Αντώνης και Θοδωρής Ξηντάρης.
Κερδίστε προσκλήσεις
Ο σκηνοθέτης Μιχάλης Κοιλάκος, μαζί με τους συνεργάτες του από την ομάδα Ξανθίας, επιχειρούν στο Θέατρο Olvio μια αναμέτρηση με τις προκλητικές και ιδιοφυείς ιστορίες που συνθέτει και μας αφηγείται ο Γιάννης Κεντρωτάς, την ιστορία του «Γιοσίρου Γιαμαγκούσι». Ήρωες που απέχουν ένα βήμα από την ηλιθιότητα και άλλο τόσο από το να χαρακτηριστούν «άνθρωποι της διπλανής πόρτας», ξεκινούν ένα «αθώο» όσο και επικίνδυνο παιχνίδι, που σύντομα θα εξελιχθεί σε ένα φαύλο κύκλο αίματος. Στο κέντρο του ένας καλοκάγαθος γίγαντας ο Γιοσίρου Γιαμαγκούσι, όπου μετά τον θάνατο της μητέρας του, ψάχνει στη Λακκοσπηλιά, ένα απομονωμένο χωριό της ελληνικής επαρχίας, να βρει τον Ιάπωνα πατέρα του, ο οποίος τους είχε εγκαταλείψει όταν ήταν μωρό. Πίσω απ’ όλα αυτά, ένας ολόκληρος κόσμος λάσπης, σιωπής και απόλυτης απάθειας. Ο Κεντρωτάς στήνει ένα παζλ σχέσεων, ιδεών και μικρών προσωπικών ιστοριών, οι οποίες, διαπλεκόμενες μεταξύ τους μεταμορφώνονται σε τραγικά γεγονότα. Το ήσυχο, αχανές και ομοιόμορφο τοπίο της Λακκοσπηλιάς κρύβει κάτω από ένα παχύ στρώμα λάσπης, πολλές εκπλήξεις και ο θεατής είναι εδώ για να τις ξεθάψει μία προς μία. Το «Γιοσίρου Γιαμαγκούσι» ξεκινώντας από μια απλή, σε πρώτη ματιά κοινότοπη, συνθήκη, αναδεικνύεται σε ένα εφιαλτικό και γεμάτο παγίδες, ταξίδι στη σκοτεινή πλευρά της ελληνικής κοινωνίας.
Κερδίστε προσκλήσεις
Η «Τζούλια», το νέο θεατρικό έργο βασισμένο στην «Δεσποινίδα Τζούλια» του Αυγούστου Στρίντμπεργκ, σε σκηνοθεσία και κείμενο του Τάσου Ιορδανίδη και πρωταγωνίστρια την Ευσταθία Τσαπαρέλη, παρουσιάζεται για 2ο κύκλο παραστάσεων στο θέατρο Άλφα – Ληναίος – Φωτίου. Σ’ ένα ιστορικό θέατρο της Πατησίων, τον Μάρτιο του 2024, όπου σε λίγες μέρες έχει πρεμιέρα ο «Άμλετ». Το θέατρο έχει μετατραπεί σε εργοτάξιο, γίνονται ηλεκτρολογικές και κατασκευαστικές σκηνογραφικές εργασίες. Σκόνη και μπερδεμένα καλώδια παντού. Η σκηνογράφος, ο ηλεκτρολόγος και η υπεύθυνη του θεάτρου, βρίσκονται εκεί. Μετά από λίγο καταφθάνει η θιασάρχις, σκηνοθέτις και πρωταγωνίστρια (στο ρόλο του Άμλετ) της παράστασης. Απόψε θα έπρεπε να βρίσκεται στην τιμητική βραδιά για τον πατέρα της, κι όμως, θα είναι στο θέατρο, που ανήκει εδώ και χρόνια στην οικογένεια της. Θα είναι στο θέατρο γιατί μια βραδιά σαν κι αυτή πριν από κάποια χρόνια… Η πάλη των κοινωνικών τάξεων -οι ομοιότητες και οι διαφορές τους-, το αδηφάγο πρόσωπο των μέσων μαζικής ενημέρωσης, η έννοια της φιλίας, η τοξικότητα των ανθρώπινων εξαρτητικών σχέσεων, ο κοινωνικός ρατσισμός, η χρήση ουσιών, η προδοσία, ο έρωτας στη διάσταση του πόθου, η δυσκολία του ανθρώπου να αγαπήσει, η βαθιά του ανάγκη να αγαπηθεί, το ανικανοποίητο του είδους μας. Όλα αυτά τα θέματα τίθενται κάτω από τη σκιά του υποβόσκοντος κεντρικού θέματος. Αμαρτίες γονέων παιδεύουσι τέκνα…
Κερδίστε προσκλήσεις
Το Θέατρο Σημείο μεταμορφώνεται σε σκηνικό έρωτα και κοσμογονίας με τη νέα παράσταση της Χριστίνας Ματθαίου, «αστΕΡΩΣκονη». Μια παράλληλη αφήγηση: από τη μια η ιστορία του σύμπαντος, από την άλλη ο έρωτας στην Ελλάδα ανά τα χρόνια. Η «αστΕΡΩΣκονη» είναι συνταρακτικές ιστορίες έρωτα και πάθους. Γνωστοί λογοτεχνικοί και θεατρικοί έρωτες, ερωτικές επιστολές, ιστορίες έρωτα από την ελληνική παράδοση και τα δημοτικά τραγούδια, αληθινές ιστορίες έρωτα του 20ου αιώνα που εκμυστηρεύτηκαν ντόπιοι σε νησιά και ορεινά χωριά της Ελλάδας, ιστορίες του σήμερα, δικοί μας έρωτες, δικοί σου έρωτες. Η «αστΕΡΩΣκονη» είναι ένας τρόπος να ξανακουστούν οι φωνές που χάθηκαν στο παρελθόν. Μια κλεφτή ματιά στη μετουσίωση του ερωτικού λόγου μέσα στα χρόνια. Πώς θα ήταν να βιώσεις τον έρωτα όπως τον έζησαν οι πρόγονοί σου;
Κερδίστε προσκλήσεις
«Το επάγγελμα της μητρός μου», μια θεατρική διασκευή του Θανάση Παπαγεωργίου πάνω στο ομώνυμο διήγημα του Μποστ, παρουσιάζεται στο Θέατρο Στοά. Πρόκειται για τη θεατρική διασκευή στο ομώνυμο διήγημα του Μποστ που ανέβηκε με επιτυχία τον προηγούμενο χειμώνα, με την Εύα Καμινάρη να ερμηνεύει τον ρόλο της μητέρας και τον σκηνοθέτη τον ρόλο του συζύγου. Στοά και Μποστ θεωρούνται δύο αλληλένδετα στοιχεία στην ελληνική σκηνή αφού επτά φορές ανέβηκαν στο θέατρο αυτό με τεράστια καλλιτεχνική και εμπορική επιτυχία έργα του μοναδικού σατιρικού μας συγγραφέα. Τώρα, ένας καινούργιος Μποστ έρχεται να προστεθεί σ’ αυτή την αλυσίδα μποστικών κειμένων με ένα έργο που βασίστηκε πάνω σε ένα διήγημά του που γράφτηκε το 1961 για την ‘Καθημερινή’ στην οποία εργαζόταν τότε. Το διήγημα αυτό έγινε η αιτία της απόλυσής του Μποστ από την Ελένη Βλάχου, εκδότρια της Καθημερινής, η οποία μόλις το διάβασε θεώρησε ότι ο Μποστ είχε ξεπεράσει κάθε όριο ευπρέπειας. Η απάντηση του συγγραφέα ήταν «η κ. Βλάχου έχασε το χιούμορ της»… «Το επάγγελμα της μητρός μου» ανέβηκε από τον Θανάση Παπαγεωργίου για πρώτη φορά το 2003 ως μονόλογος στις εκδηλώσεις της Πολιτιστικής Ολυμπιάδας για να παρουσιαστεί πολλά χρόνια αργότερα διασκευασμένο σε θεατρικό έργο.
Κερδίστε προσκλήσεις
Έντεκα χρόνια μετά την πρώτη του παρουσίαση ο μονόλογος «Διάδρομος» που έγραψε η Ευσταθία, ανεβαίνει με νέα ματιά προσαρμοσμένος για άνδρα ηθοποιό. Ο φουτουριστικός μονόλογος με στοιχεία μαύρης κωμωδίας, όπως τον χαρακτηρίζει η συγγραφέας, παρουσιάζεται στη νέα του μορφή με τον τίτλο «Διάδρομος 2» σε σκηνοθεσία της Μάνιας Παπαδημητρίου με τον Δημήτρη Χαβρέ στο θέατρο Arroyo. Ο «Διάδρομος 2» είναι, στην ουσία, ένα έργο υπαρξιακού προβληματισμού δοσμένου μέσα από την ιδιαίτερη ποπ αισθητική της Ευσταθίας -που άλλωστε χαρακτηρίζει και σχεδόν όλο το έργο της- ως μία έκφραση ενός σύγχρονου ανθρώπου που αγωνιά να βρει τα πατήματά του στο χάος της ψηφιακής μη-πραγματικότητας.
Κερδίστε προσκλήσεις
Η Μιχαέλα Αντωνίου παρουσιάζει το νέο της θεατρικό έργο «Μαθήματα οικιακής οικονομίας» στη Θεατρική Σκηνή Αντώνη Αντωνίου, σε σκηνοθεσία Θανάση Χαλκιά. Η Ειρήνη και η Δανάη παραδίδουν «Μαθήματα οικιακής οικονομίας». Δύο γυναίκες, μία μητέρα και η κόρη της, αναμοχλεύουν το παρελθόν προσπαθώντας να βρουν τις αιτίες που οδήγησαν στο αινιγματικό παρόν. Στήνουν πάνω στη σκηνή την ιστορία τους, μια ιστορία τριών διαφορετικών γενεών γυναικών που ξεκινά στις αρχές του εικοστού αιώνα και φτάνει μέχρι το σήμερα. Μια οικογενειακή ιστορία, από αυτές που εκτυλίσσονται κεκλεισμένων των θυρών και που τις γνωρίζουν λίγοι, εκτός κι αν τύχει να φτάσουν να γίνουν πρωτοσέλιδα. Μπορούν να διορθωθούν τα λάθη που διαπράξαμε; Μπορούν να αρθούν τα αδιέξοδα; Μπορούν να μεταφερθούν οι βαθύτερες εμπειρίες μας; Κι άλλα πολλά ερωτήματα… Η διαιώνιση της πατριαρχίας, η υποκρισία της αστικής τάξης, τα ερωτηματικά του έρωτα, τα αδιέξοδα της οικογένειας είναι κάποια απ’ τα θέματα που θίγονται σε μια παράσταση για την ελευθερία του πνεύματος και του σώματος, την έμφυλη βία και την καταπίεση.
Κερδίστε προσκλήσεις
Η «Αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα» της Άλκης Ζέη ανεβαίνει για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο Μεταξουργείο. Η Γιασεμή Κηλαηδόνη ερμηνεύει έναν συγκλονιστικό μονόλογο για την ιστορία μιας γενιάς που στις ταραγμένες δεκαετίες του νεοελληνικού βίου (1940-1970) επέλεξε, με βαρύ τίμημα, να αλλάξει τον κόσμο. Η κεντρική ηρωίδα, η «αρραβωνιαστικιά», καταφεύγει στη μνήμη. Αυτός είναι ο μόνος δρόμος για να αφηγηθεί την εμπειρία της αλλά και την εμπειρία της γενιάς της, προσπαθώντας να βρει το νόημα της Ιστορίας. Σ’ όλη αυτή την διαδρομή, η ηρωίδα αναπλάθει εμπειρίες από την προπολεμική Ελλάδα, από τη δικτατορία της 4ης Αυγούστου, από την Κατοχή, την Αντίσταση, τον Εμφύλιο, τη μετεμφυλιακή περίοδο και τη Χούντα των Συνταγματαρχών, αλλά και από τα σύγχρονα κοινωνικά προβλήματα (μετανάστευση, πολυπολιτισμικές κοινωνίες κ.ά.). Να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη φορά που το εμβληματικό αυτό μυθιστόρημα παρουσιάζεται επί σκηνής. Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Φώτης Μακρής.
Κερδίστε προσκλήσεις
Η συγκλονιστική «Αγγέλα Παπάζογλου» με την Άννα Βαγενά, ένας μονόλογος βασισμένος στο βιβλίο του Γιώργη Παπάζογλου «Ονείρατα της άκαυτης και της καμένης Σμύρνης», παρουσιάζεται στο Θέατρο Μεταξουργείο. Η παράσταση βασίζεται στις μνήμες της σπουδαίας Μικρασιάτισσας, της Αγγελικής Παπάζογλου, γυναίκας του ρεμπέτη Βαγγέλη Παπάζογλου, όπως τις διηγήθηκε στον γιο της Γιώργη Παπάζογλου, ο οποίος και τις κατέγραψε. Μέσα από τις αφηγήσεις της περνά η ιστορία της Σμύρνης, τότε που οι Έλληνες κυριαρχούσαν στη ζωή της, με τις μαγευτικές ομορφιές της. Στη συνέχεια, η Αγγέλα αφηγείται την καταστροφή, τον ξεριζωμό, την εγκατάσταση των προσφύγων στην πατρίδα Ελλάδα, τον αγώνα που έδωσαν για να προκόψουν και να ριζώσουν στην Ελλάδα, φέρνοντας μαζί τους το φως της Μικρασίας, τον πολιτισμό της και την ψυχή της.
Κερδίστε προσκλήσεις
Ο Βλαντ, που πυροβολήθηκε στα επεισόδια που ακολούθησαν την ανατροπή του δικτάτορα ζει, ακόμη, με δύο σφαίρες σφηνωμένες στο κορμί του κι έχει μια ιστορία να αφηγηθεί. Ο Λουτσιάν, με το αινιγματικό και ένοχο παρελθόν του, διευθύνει έναν εκδοτικό οίκο και αναζητά μαρτυρίες ανθρώπων που έζησαν στα περιθώρια της Ιστορίας και «φαντασιώθηκαν την επανάσταση». Η Αντρία, που μόλις έχασε την μητέρα της, ψάχνει -ως πολιτική επιστήμονας και ως κόρη- απαντήσεις. Αποτολμά να ανοίξει τον φάκελο των Μυστικών Υπηρεσιών που αφορά στους γονείς της κι έρχεται αντιμέτωπη με αλήθειες που θα κλονίσουν κάθε της βεβαιότητα. Με βιτριολικό χιούμορ και αδιάπτωτο σασπένς, μέσα από μια σειρά αποκαλύψεων και ανατροπών, οι ζωές των τριών θα διασταυρωθούν… Ο σκηνοθέτης Κωνσταντίνος Μάρκελλος και η ηθοποιός Ελένη Στεργίου, ιδρυτικά μέλη των This Famous Tiny Circus theater group, ταξίδεψαν με τον συνεργάτη τους Πέτρο Μακρή στο Βουκουρέστι και κατέγραψαν, στην κάμερα και στο χαρτί, μαρτυρίες πολιτών που έζησαν τις στερήσεις, τον φόβο, την ανασφάλεια και την λογοκρισία του καθεστώτος Τσαουσέσκου. Οι συγκλονιστικές αφηγήσεις τους έγιναν το έδαφος για να γεννηθεί το τέταρτο θεατρικό έργο του Κωνσταντίνου Μάρκελλου, το οποίο, όπως και τα τρία προηγούμενα, ακροβατεί ανάμεσα στο ιστορικό ντοκουμέντο και την μυθοπλασία.
Κερδίστε προσκλήσεις
Ένα εμβληματικό έργο της νεοελληνικής λογοτεχνίας της σπουδαίας Διδώς Σωτηρίου ανεβαίνει για πρώτη φορά επί σκηνής, στο Θέατρο Noūs – Creative space, σε σκηνοθεσία και θεατρική διασκευή της Νάντιας Δαλκυριάδου. Το βιβλίο της Διδώς Σωτηρίου βασίζεται σε αυτοβιογραφικό υλικό και έχει ως κεντρικό θέμα τη σύλληψη, τις δύο δίκες και την εκτέλεση του Νίκου Μπελογιάννη με την κατηγορία της κατασκοπείας. H ιστορία ξεκινά όταν η Διδώ Σωτηρίου μέσα σε συνθήκες παρανομίας έρχεται σε επαφή με τον Μπελογιάννη με τον οποίο διατηρεί σχέση η αδερφή της Έλλη Παππά. Γρήγορα όμως η Διδώ Σωτηρίου παραμερίζει τη μυθιστορηματική αφήγηση και προχωράει στην δημοσιογραφική κάλυψη της δίκης, με πρακτικά, επιστολές και άρθρα εφημερίδων της εποχής. Έξι αυτόπτες μάρτυρες της ιστορίας μας μεταφέρουν από τις ανέμελες κουβέντες και τις πολιτικές διαφωνίες ως τις υπόγειες φυλακές, τους δρόμους της Αθήνας, τις αίθουσες δικαστηρίων και τις εκτελέσεις.
Κερδίστε προσκλήσεις
Ένα από τα σημαντικότερα κείμενα της νεοελληνικής λογοτεχνίας «Το αμάρτημα της μητρός μου», μεταφέρεται στη σκηνή και παρουσιάζεται για δεύτερη χρονιά στο θέατρο Ραντάρ, σε σκηνοθεσία και ερμηνεία Κωνσταντίνου Γιαννακόπουλου. Η ιστορία ξεκινά από τα παιδικά χρόνια του αφηγητή – Γιωργή, που σημαδεύονται από την αρρώστια της αδελφής του Αννιώς και τον απελπισμένο αλλά μάταιο αγώνα της μητέρας του να σώσει από το θάνατο, το ασθενικό της κορίτσι. Οι ενοχές της απώλειας ακολούθως, την ωθούν σε δύο αλλεπάλληλες υιοθεσίες νέων κοριτσιών, που γίνονται όμως αιτία να παραμεληθούν τα άλλα τρία ορφανά από πατέρα αγόρια της, και να στερηθούν την μητρική φροντίδα. Όταν μεγαλώνουν και γίνονται πλέον άνδρες, εξακολουθούν να μην μπορούν να κατανοήσουν αυτήν την άστοχη εμμονή, της μητέρας τους. Όταν μετά από χρόνια, επιστρέφει από τις σπουδές του στη Γερμανία, ο Γιωργής, έρχεται σε αντίθεση με την μητέρα του ως προς την διατήρηση της δεύτερης ψυχοκόρης της, γεγονός που την οδηγεί στην απόφαση, να του αποκαλύψει το τραγικό μυστικό της. Είναι το πρώτο ελληνικό διήγημα με ψυχογραφικό χαρακτήρα που καταφέρνει να ξεπεράσει τα στενά όρια της ηθογραφίας, εισδύοντας στα ψυχικά κίνητρα των πρωταγωνιστών.
Κερδίστε προσκλήσεις
Ο βραβευμένος μονόλογος της Δέσποινας Καλαϊτζίδου, «Ελένη ή Σούλα», που απέσπασε το 2015 το Α’ βραβείο συγγραφής πρωτότυπου θεατρικού έργου στον διαγωνισμό που διοργάνωσε το Greek Play Project, παρουσιάζεται στο θέατρο Μικρός Κεραμεικός. Πρόκειται για έναν ανατρεπτικό μονόλογο που συνδυάζει με μοναδικό τρόπο το καυστικό χιούμορ και την τραγικότητα. Η πιο διάσημη γυναίκα της αρχαιότητας, η Ωραία Ελένη της Τροίας, επαναπροσδιορίζεται μέσα από τη ζωή της Σούλας, μιας κομμώτριας από τη Θεσσαλία. Η Ελένη αναρωτιέται αν η μοίρα της θα ήταν διαφορετική αν δεν ήταν το σύμβολο που κατηγορήθηκε για έναν πόλεμο, αλλά μια γυναίκα της καθημερινότητας. Με αιχμηρές ατάκες και συγκινητικές στιγμές, το έργο εξερευνά τη θέση της γυναίκας μέσα στους αιώνες, αποκαλύπτοντας πώς η τραγωδία και το χιούμορ μπορούν να συνυπάρχουν αρμονικά.
Κερδίστε προσκλήσεις
Στον Μικρό Κεραμεικό παρουσιάζεται με επιτυχία ο μονόλογος ρέκβιεμ, εμπνευσμένος από το ομώνυμο έργο του Γιώργου Σκούρτη, «Ο Σαίξπηρ ζει στο καταφύγιο». Ο σκηνοθέτης Νίκος Γραμματικός και ο ηθοποιός Θοδωρής Ζουμπουλίδης μετά από μια εικοσαετή πορεία σε διεθνείς και ελληνικές παραγωγές, αναζητούν καταφύγιο… στον Μικρό Κεραμεικό. «Ο Σαίξπηρ ζει στο καταφύγιο» αποτελεί μία φωνή αγωνίας ενός αποσυρμένου από τα εγκόσμια θεατρικού συγγραφέα, αλλά παράλληλα συνενώνει και το παραλήρημα όλων των ανθρώπων που βρίσκονται σε ένα προσωπικό και υπαρξιακό τέλμα.
Αποτελεί την ομπρέλα κάτω από την οποία κρύφτηκαν οι σκέψεις και τα λόγια απόγνωσης όλων των ανθρώπων που δεν τους χώρεσε το σύστημα και δεν χωρέσαν ούτε και εκείνοι σε αυτό. Ανθρώπων που ένωσαν τις φωνές τους, που πάλεψαν μέσα σε σκότη και έρεβη για να βγουν από το ατομικό τους καταφύγιο και να περπατήσουν, αν όχι στο φως, τουλάχιστον στη δική τους χαραυγή. Ένα έργο βαθιά διαχρονικό που ανεβαίνει για πρώτη φορά στο θεατρικό σανίδι, μέσα από το οποίο ο καθένας μας θα αναγνωρίσει τις στιγμές της ζωής του εκείνες που η λοξοδρόμηση, η οπισθοχώρηση και η ηττοπάθεια μπορεί να κυριάρχησε, αλλά το πείσμα για πάλη και ζωή παρέμεινε αήττητο.
Κερδίστε προσκλήσεις
Στο Θέατρο Αλκμήνη, για τρίτη συνεχή χρονιά, παρουσιάζεται ο μονόλογος του Χρήστου Λιακόπουλου, «Προμηθέας Εσταυρωμένος», με τον ίδιο να ερμηνεύει και να εξελίσσει, μέσα στη διάρκεια των χρόνων, τον ρόλο του Προμηθέα. Τα μηνύματα του έργου είναι πολλά και σημαντικά, αγγίζουν το σήμερα και το κάνουν πιο επίκαιρο από ποτέ. Ο ακατάπαυστος αγώνας που δίνουμε όλοι μας κάθε μέρα, για ελευθερία απέναντι, πρωτίστως, στον ίδιο μας τον εαυτό και εν συνεχεία σε κάθε μορφή αυταρχικής εξουσίας… αλλά και η μέγιστη έκφραση αγάπης, που φτάνει στην αυτοθυσία, είναι οι δύο βασικοί πυλώνες του έργου.
Κερδίστε προσκλήσεις
Η νέα μουσικοχοροθεατρική παράσταση «Η Κληρονομία», σε κείμενο και σκηνοθεσία του Γιώργου Πετρούνια, παρουσιάζεται στο Θέατρο Καλλιρόης. Η ιστορία του έργου ακολουθεί δύο νέους, τον Λορέντζο και την Μπρέντα, που αγαπιούνται τρελά. Μοιράζονται ό,τι έχουν και δεν έχουν, κυρίως ό,τι δεν έχουν. Παρά τις δύσκολες συνθήκες, στις οποίες ζουν, τα βγάζουν πέρα με αξιοπρέπεια. Μια απρόσμενη και διόλου ευκαταφρόνητη περιουσία, που προσφέρεται στον Λορέντζο, ως κληρονομιά από συγγενείς που δε γνώριζε ότι είχε, επιδρά με μοναδικό τρόπο στη ζωή τους. «Το έργο πραγματεύεται την κληρονομιά (πολιτισμική, κοινωνική, οικονομική), που παραλάβαμε από τις προηγούμενες γενιές αλλά και αυτήν που θα αφήσουμε στις επόμενες. Το πολύπλοκο και ζοφερό περιβάλλον, μέσα στο οποίο ζούμε, όλοι οι κάτοικοι αυτού του πλανήτη, με τις καθημερινές δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε οι περισσότεροι, μας θέτει επιτακτικά το ερώτημα της κληρονομιάς, που θα μεταβιβάσουμε – ο καθένας μας χωριστά αλλά και σαν κοινωνικό σύνολο – στους επόμενους, στα παιδιά και στα εγγόνια της ανθρωπότητας. Όπως και οι προηγούμενες παραγωγές μας, η νέα μας θεατρική παράσταση έχει χορό, ζωντανή μουσική και τάι τσι. Η καθεμία από αυτές τις τέχνες, εμπλουτίζει το έργο με την ιδιαίτερη οπτική και υφή της», αναφέρει ο δημιουργός της Γιώργος Πετρούνιας.
Κερδίστε προσκλήσεις
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- VOX: Οι Άγαμοι Θύται συναντούν τον Γιάννη Ζουγανέλη και επανέρχονται για μια εορταστική παράσταση
- Χριστουγεννιάτικοι θρύλοι και κάλαντα: Μια μουσική βραδιά στην Ελευσίνα με την Εστουδιαντίνα και την Μάρθα Φριντζήλα
- Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης: Αφιέρωσε την πρεμιέρα της παράστασής του στον Δημήτρη Ήμελλο