Η Μαρία, χωρισμένη μητέρα που δεν χάνει την όρεξη της για νέες περιπέτειες, γνωρίζει και ερωτεύεται τον αντισυμβατικό Σίγκμουντ. Ο έρωτας τους καταλήγει σε γάμο από τον οποίο θα προκύψουν κι άλλα παιδιά, όμως τα πρώτα ρήγματα στην φαινομενικά ειδυλλιακή εικόνα δεν θα αργήσουν να εμφανιστούν.
Ευπρεπέστατο σκηνοθετικό ντεμπούτοΗ Λίλια Ινγκολφσντότιρ γράφει και σκηνοθετεί μια αισθηματική ιστορία που θα μπορούσε να συμβεί σε οποιοδήποτε μέρος του πλανήτη αλλά οι σκέψεις και τα συναισθήματα που προκαλούνται στο θεατή όσο τα δρώμενα εξελίσσονται, μαρτυρούν ότι η καρδιά του δράματος είναι προφανώς σκανδιναβικής καταγωγής. Η περίφημη αποστασιοποίηση των κατοίκων του ευρωπαϊκού βορρά συναντά την ωμή καταγραφή των ανθρώπινων συμπεριφορών που κυμαίνονται μεταξύ της απόλυτης ειλικρίνειας και των ψυχολογικών βασανιστηρίων. Παρότι είναι ξεκάθαρη η πρόθεση της σκηνοθέτριας στο ντεμπούτο της, να μοιράσει την πίτα των ευθυνών στους δύο πρωταγωνιστές, σταδιακά υποχωρεί αφού η αυτοκαταστροφική φύση της Μαρίας δεν της αφήνει πολλά περιθώρια. Οι συνθήκες αφήγησης στο δεύτερο μέρος θυμίζουν κορυφαία έργα του σπεσιαλίστα Μπέργκμαν, την ώρα που το ψυχολογικό πορτρέτο της ηρωίδας αποκτά κυρίαρχο ρόλο στο έργο το οποίο απέσπασε τρία βραβεία στο φεστιβάλ του Κάρλοβι Βάρι. Το ένα από αυτά δόθηκε στην εκπληκτική πρωταγωνίστρια του φιλμ, την Χέλγκα Γκούρεν.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- Θεσσαλονίκη