Το Δάσος, του David Mamet σε σκηνοθεσία Θοδωρή Αμπαζή στο Θέατρο ΕΛΕΡ
Το αριστουργηματικό και σπάνια παρουσιαζόμενο έργο του David Mamet, «Το Δάσος», έρχεται στη σκηνή του θεάτρου Ελένη Ερήμου (ΕΛΕΡ), σε σκηνοθεσία Θοδωρή Αμπαζή.

Το αριστουργηματικό και σπάνια παρουσιαζόμενο έργο του David Mamet, «Το Δάσος» («The Woods»), σε σκηνοθεσία Θοδωρή Αμπαζή έρχεται στη σκηνή του θεάτρου Ελένη Ερήμου (ΕΛΕΡ).
Με τη σκηνοθετική ματιά να εστιάζει στη λεπτομερή αποτύπωση της υπαρξιακής αναζήτησης και του αδιεξόδου της επικοινωνίας, η παράσταση εξερευνά το πολυδαίδαλο «δάσος» των ανθρώπινων σχέσεων. Ο Mamet, απομακρυνόμενος από τον κλασικό ρεαλισμό, δημιουργεί ένα ποιητικό και σχεδόν υπερβατικό σύμπαν, όπου οι λέξεις αποκτούν ρυθμική και επαναληπτική δύναμη, εναλλάσσοντας το πραγματικό με το φαντασιακό, το είδωλο με την αντανάκλασή του.

Στο επίκεντρο της ιστορίας βρίσκεται ένα ζευγάρι – η Ρουθ (Δήμητρα Χατούπη) και ο Νικ (Δημήτρης Γκοτσόπουλος) – που περνά μία νύχτα γεμάτη εντάσεις στο οικογενειακό εξοχικό του άντρα, βαθιά μέσα στο δάσος. Από το δειλινό έως το επόμενο πρωί, το έργο διατρέχει τρεις σκηνές, όπου οι χαρακτήρες συγκρούονται, αποκαλύπτοντας φόβους, επιθυμίες και βαθιά ριζωμένες ανασφάλειες. Καθώς το πρωινό φως διαλύει τα «μάγια» της νύχτας, η σχέση τους επαναδιαπραγματεύεται, φέρνοντας στο φως τη λεπτή γραμμή μεταξύ συμφιλίωσης και απόλυτης ρήξης.
Η μουσική – άλλοτε ζωντανή και άλλοτε ηχογραφημένη – λειτουργεί ως οργανικό κομμάτι της αφήγησης, συνομιλώντας με τη σκηνική δράση και ενισχύοντας τη δραματικότητα των στιγμών. Η παράσταση προσεγγίζει το ζεύγος με μια μετα-στριντμπεργκική ματιά, εξερευνώντας τι σημαίνει η σύγκρουση όταν είναι πλέον πολύ αργά.
Το «Δάσος» του Mamet δεν είναι απλώς ένα δράμα σχέσεων, αλλά ένα στοχαστικό εγχείρημα πάνω στην έννοια της ανθρώπινης μοναξιάς και της αδυναμίας σύνδεσης, πέρα από τη ρεαλιστική απεικόνιση μιας ερωτικής κρίσης. Είναι μια υπαρξιακή κατάδυση στο όνειρο και την υποσυνείδητη επιθυμία, που αναδεικνύει το «δάσος» ως μεταφορά για τον πυρήνα της ανθρώπινης αναζήτησης: την προσπάθεια κατανόησης και αποδοχής του Άλλου.

Η παράσταση είναι κατάλληλη για θεατές άνω των 18 ετών.
Υπό την αιγίδα και με χρηματοδότηση του Υπουργείου Πολιτισμού.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


- Αθήνα