MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΚΥΡΙΑΚΗ
13
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΣΥΝΑΥΛΙΑ X
Adagio στο Μέγαρο: Μεγάλη Τετάρτη με το Ρέκβιεμ του Άντριου Λόυντ Ουέμπερ από την ΚΟΑ
Από 16/04/2025 έως 16/04/2025
Alice Cooper: Ο rock 'n roll θρύλος στο Rockwave Festival
Από 11/07/2025 έως 11/07/2025
Athens Rocks: Οι Kings of Leon για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Από 05/07/2025 έως 05/07/2025
Beth Gibbons: Η μαγική φωνή των Portishead στην Αθήνα
Από 20/07/2025 έως 20/07/2025
Ejekt Festival 2025: O Louis Tomlinson ξανά στην Αθήνα
Από 09/07/2025 έως 09/07/2025
Ejekt Festival 2025: Οι Green Day για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Από 06/07/2025 έως 06/07/2025
Midnight Bach: Η βιολονίστα Ίρις Λουκά για μια κατανυκτική συναυλία στον Φιλολογικό Σύλλογο «Παρνασσός»
Από 15/04/2025 έως 15/04/2025
O Σταύρος Ξαρχάκος στο Rockwave Festival για τα 42 χρόνια από το εμβληματικό Ρεμπέτικο
Από 02/07/2025 έως 02/07/2025
Release Athens 2025: Η Kylie Minogue το καλοκαίρι στην Αθήνα
Από 18/07/2025 έως 18/07/2025
Release Athens 2025: Οι Avenged Sevenfold για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Από 07/06/2025 έως 07/06/2025
Release Athens 2025: Οι Fontaines D.C. το καλοκαίρι στην Ελλάδα
Από 27/06/2025 έως 27/06/2025
Release Athens 2025: Οι Idles έρχονται στην Πλατεία Νερού
Από 18/06/2025 έως 18/06/2025
Release Athens 2025: Οι Prodigy επιστρέφουν στην Ελλάδα
Από 04/07/2025 έως 04/07/2025
Rockwave 2025: W.A.S.P και Skyclad στο Terra Vibe για το απόλυτο heavy metal party
Από 14/07/2025 έως 14/07/2025
Rockwave 2025: Ο Michael Schenker στο Terra Republic
Από 28/06/2025 έως 28/06/2025
Rockwave 2025: Οι Blind Guardian στον Λυκαβηττό
Από 26/06/2025 έως 26/06/2025
Rockwave 2025: Οι Opeth σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Από 25/06/2025 έως 26/06/2025
Rockwave 2025: Οι Rotting Christ headliners της 2ης μέρας στο Terra Republic
Από 27/06/2025 έως 27/06/2025
Rockwave: Ο σαγηνευτικός Mario Biondi σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Από 30/06/2025 έως 01/07/2025
The Lovecraft Sextet: Η επιστροφή του σκοτεινού ήχου του Jason Köhnen στην Αθήνα
Από 02/05/2025 έως 02/05/2025
The Murder Capital στο Gagarin 205
Από 30/05/2025 έως 30/05/2025
The Stranglers: Το εμβληματικό συγκρότημα του rock 'n' roll γιορτάζει 50 χρόνια στο Ηρώδειο
Από 23/06/2025 έως 23/06/2025
Underground Youth Orchestra και Junge Philharmonie Brandenburg για μια συναυλία στο Μέγαρο
Από 27/04/2025 έως 27/04/2025
Αν σωθούν τα τραγούδια: Γιώργος Νταλάρας και Βασίλης Παπακωνσταντίνου στο Κατράκειο
Από 27/06/2025 έως 28/06/2025
Ελευθερία Αρβανιτάκη - Μάριος Φραγκούλης "πρώτη φορά" στο Rockwave Festival
Από 24/06/2025 έως 24/06/2025
Η Cat Power τραγουδά Bob Dylan - Για ένα μόνο βράδυ στο Floyd
Από 30/05/2025 έως 30/05/2025
Η Άννα Βίσση επιστρέφει στο Καλλιμάρμαρο - Sold out μέσα σε λίγα 24ωρα
Από 13/09/2025 έως 14/09/2025
Η Ανάσταση: Καμεράτα και Γιώργος Πέτρου παρουσιάζουν το αριστούργημα του Georg Friedrich Händel στο Μέγαρο
Από 14/04/2025 έως 14/04/2025
Η Βασιλική Μιχαλοπούλου για μια βραδιά στον Σταυρό του Νότου
Από 26/04/2025 έως 26/04/2025
Η Γλυκερία τη Μεγάλη Δευτέρα στο Παλλάς - Με το πιο σπαρακτικό μοιρολόι της Παναγίας
Από 14/04/2025 έως 14/04/2025
Η Κασέτα του Μελωδία για τον Μίκη Θεοδωράκη με τη Νατάσσα Μποφίλιου σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Από 14/06/2025 έως 15/06/2025
Η Λένα Πλάτωνος τον Μάιο στο Gazarte
Από 03/05/2025 έως 03/05/2025
Η Μαρίνα Σάττι στην Πλατεία Νερού για ένα εκστατικό καλοκαιρινό live
Από 25/06/2025 έως 25/06/2025
Η εκρηκτική Beth Hart στο Δημοτικό Θέατρο Λυκαβηττού
Από 22/07/2025 έως 22/07/2025
Θέατρο Παλλάς: Ο Julien Dassin για πρώτη φορά στην Αθήνα με τραγούδια του Joe Dassin
Από 25/04/2025 έως 25/04/2025
Κάτι Καίγεται 2: Συνεχίζονται οι εμφανίσεις της Νατάσσας Μποφίλιου στο VOX
Από 12/04/2025 έως 10/05/2025
Μ. Δευτέρα στο ΚΠΙΣΝ: Πασχαλινή Συναυλία με την Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ
Από 14/04/2025 έως 14/04/2025
Μαζί: Θανάσης Πολυκανδριώτης και Στέφανος Κορκολής στο Θέατρο Παλλάς για καλό σκοπό
Από 05/05/2025 έως 05/05/2025
Ο Ibrahim Maalouf σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για το επετειακό Rockwave
Από 10/06/2025 έως 11/06/2025
Ο Jerome Kaluta στο Κύτταρο Live Stage
Από 30/04/2025 έως 30/04/2025
Ο King Diamond στο Rockwave Festival 2025
Από 10/07/2025 έως 10/07/2025
Ο Ludovico Einaudi για μια μοναδική συναυλία στο Καλλιμάρμαρο
Από 26/09/2025 έως 26/09/2025
Ο Mark Eitzel έρχεται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Από 04/05/2025 έως 05/05/2025
Ο Matteo Bocelli το καλοκαίρι στο Θέατρο Βράχων
Από 13/06/2025 έως 13/06/2025
Ο Max Richter, ο αρχιτέκτονας του μουσικού συναισθήματος του 21ου αιώνα στο Ηρώδειο
Από 01/07/2025 έως 01/07/2025
Ο Morrissey επιστρέφει στην Αθήνα - Το καλοκαίρι στο Release Athens 2025
Από 16/07/2025 έως 16/07/2025
Ο Robbie Williams το 2025 στο Καλλιμάρμαρο
Από 02/10/2025 έως 02/10/2025
Ο Αλκίνοος Ιωαννίδης στο Rockwave Αθήνας και Θεσσαλονίκης
Από 13/06/2025 έως 20/06/2025
Ο Διονύσης Σαββόπουλος στο επετειακό Rockwave - Δύο ιστορικές εμφανίσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Από 14/06/2025 έως 21/06/2025
Ο Μίλτος Πασχαλίδης γιορτάζει "30 χρόνια τραγούδια" με δύο συναυλίες στο Θέατρο Βράχων
Από 03/06/2025 έως 04/06/2025
Ο Ροντ Στιούαρτ για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Από 13/12/2025 έως 13/12/2025
Ο Σταύρος Σιόλας στο Θέατρο Τέχνης με «Της Άρνης το Νερό» και άλλα μουσικά μονόπρακτα
Από 07/04/2025 έως 29/04/2025
Ο Σωκράτης Μάλαμας το καλοκαίρι στο Γήπεδο Ριζούπολης
Από 15/06/2025 έως 15/06/2025
Ο Τομ Τζόουνς για πρώτη φορά στην Αθήνα
Από 21/06/2025 έως 21/06/2025
Ο θρύλος της σύγχρονης τζαζ Kamasi Washington στο City Theater
Από 29/04/2025 έως 29/04/2025
Οι Blues Pills για τρεις συναυλίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Από 24/04/2025 έως 26/04/2025
Οι Cypress Hill στο Rockwave 2025
Από 13/07/2025 έως 13/07/2025
Οι Dream Theater γιορτάζουν 40 χρόνια πορείας στο Release Athens 2025
Από 23/07/2025 έως 23/07/2025
Οι Gojira στο Release Athens 2025
Από 19/07/2025 έως 19/07/2025
Οι Hooverphonic στην Ελλάδα για τα 25 χρόνια του The Magnificent Tree
Από 16/04/2025 έως 17/04/2025
Οι Immortal Onion παρουσιάζουν τον νέο τους δίσκο στο Piraeus Club Academy
Από 26/04/2025 έως 26/04/2025
Οι Kiasmos έρχονται στην Ελλάδα για μία σπάνια εμφάνιση
Από 25/05/2025 έως 25/05/2025
Οι La Femme επιστρέφουν στην Αθήνα για ένα ατελείωτο πάρτυ
Από 24/05/2025 έως 24/05/2025
Οι London Grammar στο Release Athens 2025
Από 11/07/2025 έως 11/07/2025
Οι Murder Capital στο Gagarin 205
Από 30/05/2025 έως 30/05/2025
Οι Nightstalker παρουσιάζουν τον νέο τους δίσκο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Από 11/04/2025 έως 09/05/2025
Οι Public Enemy επιστρέφουν στην Ελλάδα μετά από 17 χρόνια
Από 22/07/2025 έως 22/07/2025
Οι Savatage εγκαινιάζουν το Rockwave της Θεσσαλονίκης
Από 28/06/2025 έως 28/06/2025
Οι Warhaus στο Gagarin 205
Από 15/05/2025 έως 15/05/2025
Οι θρυλικοί Mogwai επιστρέφουν στην Αθήνα
Από 09/10/2025 έως 09/10/2025
Οι θρυλικοί Spiritualized έρχονται το καλοκαίρι στον Λυκαβηττό
Από 29/05/2025 έως 29/05/2025
Παύλος Παυλίδης, Κ. Βήτα, Super Stereo στο Release Athens 2025
Από 21/06/2025 έως 21/06/2025
Συναυλία αλληλεγγύης από τον Ζείδωρον για την υποστήριξη της οργάνωσης Humanity Greece
Από 04/05/2025 έως 04/05/2025
Των τραγουδιών τα μυστικά: Αργυρώ Καπαρού, Θανάσης Βούτσας, Ελένη Καρτελιά στον Φιλολογικό Σύλλογο Παρνασσός
Από 26/04/2025 έως 26/04/2025
Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2025: Η Arca για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Από 31/05/2025 έως 31/05/2025
Συμφωνική μουσική

Καμεράτα και Γιώργος Πέτρου παρουσιάζουν δύο συμφωνικά έργα του Μίκη Θεοδωράκη στο Μέγαρο

Με την ευκαιρία του εορτασμού 100 χρόνων από τη γέννηση του μεγάλου Έλληνα συνθέτη Μίκη Θεοδωράκη, η Καμεράτα Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής και ο Γιώργος Πέτρου παρουσιάζουν στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, την ιστορική συναυλία «Μίκης Θεοδωράκης: Η αρχή και το τέλος».

Monopoli Team

Αυτή τη φορά, το αγαπημένο αθηναϊκό σύνολο και ο σπουδαίος Έλληνας αρχιμουσικός με το έντονο ερμηνευτικό στίγμα, ο οποίος διαπρέπει στις μεγαλύτερες αίθουσες συναυλιών και σε εμβληματικά λυρικά θέατρα της Ευρώπης, στρέφουν το ενδιαφέρον τους στο πρώτο και στο τελευταίο συμφωνικό έργο του μεγάλου δημιουργού: στην Αποκάλυψη (Ωδή στον Μπετόβεν) για αφηγητή, χορωδία και ορχήστρα εγχόρδων (1945) σε κείμενο του συνθέτη, και στο κύκνειο άσμα του, τη Ραψωδία για βαρύτονο και ορχήστρα εγχόρδων (2009) σε ποίηση Διονύση Καρατζά. Τα μέρη για βαρύτονο στη Ραψωδία ερμηνεύει ο Τάσος Αποστόλου. Αφηγητής στο έργο Αποκάλυψη, ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης. Λαμβάνουν μέρος οι Χορωδίες της ΕΡΤ και του Δήμου Αθηναίων.  

Καμεράτα ©Akriviadis

Ο Μίκης Θεοδωράκης θεωρούσε τον εαυτό του κατ’ εξοχήν συμφωνιστή…

… και το συμφωνικό του έργο ως τη σημαντικότερη παρακαταθήκη της μουσικής του προσφοράς.

Η πρώτη παγκόσμια εκτέλεση της Αποκάλυψης (Ωδής στον Μπετόβεν) πραγματοποιήθηκε από τον Γιώργο Πέτρου και την Καμεράτα το 2018 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, παρουσία του συνθέτη, ο οποίος είχε δηλώσει ότι εκείνη η παρουσίαση ήταν «το μεγαλύτερο δώρο που θα μπορούσε να του κάνει κανείς», καθώς το συγκεκριμένο έργο ήταν το μοναδικό που δεν είχε ακούσει ποτέ ο συνθέτης ερμηνευμένο ζωντανά.

Μετά την πρώτη εκτέλεση της Αποκάλυψης, το 2018, ο συνθέτης έκανε κάποιες αλλαγές στο κείμενο του 1945, οι οποίες θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά στη συναυλία της 18ης Μαρτίου.

Η γλαφυρή αφήγηση του Μίκη Θεοδωράκη για την Αποκάλυψη

Μια λησμονημένη παρτιτούρα που έφερε στο φως ο Γιώργος Πέτρου το 2018

«Γιατί “Αποκάλυψη” και γιατί “Μπετόβεν”; Γιατί την ίδια εποχή αποκαλύφθηκαν μέσα μου, ως προς την Τέχνη, η Συμφωνική Μουσική και, ως προς τον Φιλοσοφικό Διαλογισμό, τον πατριωτισμό και την κοινωνία, η Αντίσταση και ο Μαρξισμός.

Παράλληλα σφραγίστηκε υπαρξιακά και για πάντα η μπετοβενική διάσταση της Τέχνης της Μουσικής.

Το 1942 υπήρξε για μένα σταθμός. Πρώτον, άκουσα για πρώτη φορά συμφωνική μουσική (την Ενάτη του Μπετόβεν). Δεύτερον, ανέπτυξα την θεωρία μου “Για τη Συμπαντική Αρμονία”, που έμελλε να γίνει ο οδηγός σε όλη μου τη ζωή (Σκέψη και Δράση). Και τρίτον, άρχισα τη σύνθεση του πρώτου χορωδιακού-συμφωνικού μου έργου με τον αρχικό τίτλο “Συμφωνία αρ. 1”, τον οποίο μετέτρεψα αργότερα σε “Αποκάλυψη”, για να την ξεχωρίσω από την “Πρώτη συμφωνία” (1948-1953).

Η “Αποκάλυψη” τελείωσε στις 31 Ιανουαρίου του 1945, γιατί στο μεταξύ μεσολάβησαν κορυφαία γεγονότα που με απομάκρυναν από τη σύνθεση. Όμως η εγγραφή μου στο Ωδείο Αθηνών, στην τάξη Αρμονίας, Αντίστιξης και Φούγκας με καθηγητή τον Φιλοκτήτη Οικονομίδη, το φθινόπωρο του 1943, διαδραμάτισε αντιθέτως καταλυτικό ρόλο στη διαμόρφωση του έργου, που είναι άλλωστε εμφανής.

Το έργο αυτό το παρουσίασα στον Δάσκαλό μου που ήταν διευθυντής της Κρατικής Ορχήστρας αλλά και της Χορωδίας Αθηνών, των οποίων μέλος ήμουν κι εγώ. Προς μεγάλη μου έκπληξη, μου ανακοίνωσε ότι το προγραμμάτισε για το φθινόπωρο του 1945! Και μου ζήτησε να ετοιμάσω τα υλικά, δηλαδή τις πάρτες των μουσικών και των χορωδών. Πλην όμως, λίγο αργότερα με κάλεσε στο γραφείο του, για να με ρωτήσει τι έκανα στα Δεκεμβριανά. Δηλαδή στις μάχες μεταξύ του ΕΛΑΣ και των Άγγλων, που διήρκεσαν από τον Δεκέμβριο του 1944 έως τις αρχές του Ιανουαρίου του 1945. Κάποιος φαίνεται ότι με “κάρφωσε”, γνωρίζοντας ασφαλώς ότι ο Οικονομίδης έπνεε μένεα κατά των κομμουνιστών, που όπως μου είπε και ο ίδιος “είχαν κάψει το σπίτι της αδελφής του”.

Του απάντησα ότι υπήρξα μέλος του ΕΛΑΣ και ότι πολέμησα στην πρώτη γραμμή επί 33 μέρες! Πρόσθεσα μάλιστα ότι, εάν διάβαζε προσεκτικά το έργο, θα έβλεπε ότι, αναζητώντας τον Θεό, τον ανακάλυπτα τελικά στο πρόσωπο του Εργάτη. Στους προλετάριους όλων των εθνών!

Όπως ήταν φυσικό, ο άνθρωπος κόντεψε να πάθει έμφραγμα από το μεγάλο θυμό του. Μεταξύ πολλών άλλων, μου φώναξε ότι “δεν θέλει να με ξαναδεί μπροστά του” και μου πέταξε κατάμουτρα το αντίγραφο της μουσικής μου σύνθεσης. Αυτή ήταν η γένεση και ο θάνατος του έργου αυτού, που έμεινε κυριολεκτικά θαμμένο τόσα χρόνια, μέχρι που ο φίλτατος διευθυντής της εξαίρετης Ορχήστρας Καμεράτας, κ. Πέτρου, επανέλαβε την ρήσιν “Δεύρο έξω”, και έτσι νεκραναστημένο, το παρουσιάζει στην συναυλία της 12.10.2018!

Ο τίτλος “Αποκάλυψη” περιγράφει τον αγωνιώδη αγώνα των “εύθραυστων” εφήβων για την κατανόηση του αινίγματος της ζωής, που ξεκινά από την αναζήτηση του Θεού. Ένα κομμάτι μου τον αναζήτησε στον χώρο της Φιλοσοφίας με τη θεωρία της Συμπαντικής Αρμονίας, ένα άλλο, στον τομέα της Τέχνης, ξεκινώντας από το φιλόδοξο και δύσκολο εγχείρημα της σύνθεσης του πρώτου συμφωνικού μου έργου με μοναδικά ακούσματα την “Ωδή στην χαρά” και ανταποδίδοντας με ανεξήγητη τόλμη και αυτοπεποίθηση την δική μου “Ωδή στον Μπετόβεν”. Ας μην ξεχνάμε ότι αναφέρομαι στην ελληνική επαρχία της δεκαετίας του 1930-1940 με τελευταίο σταθμό την Τρίπολη της Αρκαδίας (1940-1943), όπου ήταν παντελώς άγνωστη η συμφωνική μουσική.

Όμως, με την κήρυξη του πολέμου το πνευματικό και ιδεολογικό μου οπλοστάσιο άρχισε να μεταμορφώνεται μέσα μου. Από τον ακραίο φιλοσοφικό ιδεαλισμό, γνώρισα και ενστερνίστηκα τελικά τον Μαρξισμό, που με οδήγησε να πορευτώ από την ιδεολογία στην πράξη, δηλαδή στην ένταξή μου στο ΕΑΜ-ΕΛΑΣ. Σ’ αυτό, μεγάλο ρόλο διαδραμάτισε και η οικογένειά μου με τη μεγάλη και δραματική φόρτιση, με τη μητέρα μου από τον Τσεσμέ της Μικράς Ασίας και θύμα της μεγάλης εθνικής μας καταστροφής και τον πατέρα μου Κρητικό, απόγονο σειράς αγωνιστών από το 1800 ως το 1912, τότε που και ο ίδιος, σε ηλικία 16 ετών κατατάχτηκε εθελοντής και τραυματίστηκε σοβαρότατα στο Μπιζάνι, το Φρούριο που προστάτευε τα Γιάννενα.

Όμως η τελική μεγάλη στροφή που καταγράφει το έργο, έγινε κατά τη διάρκεια της Μάχης του Δεκέμβρη. Όλες τις μέρες της μάχης, το κουβαλούσα πάνω μου και στη μάχη αυτή ουσιαστικά ολοκληρώθηκε. (Τον Γενάρη του 1945 το καθαρόγραψα μέσα σε συνθήκες τρομακτικής παρανομίας). Τελικά, ο Θεός μού αποκαλύφθηκε στο πρόσωπο του Εργάτη!

Έτσι, θα έλεγα ότι η πεμπτουσία του έργου αυτού είναι ο εσωτερικός μου αγώνας που με οδήγησε από την καθαρή Φιλοσοφία στον Μαρξισμό και μάλιστα στην πιο ακραία του μορφή: τον ένοπλο αγώνα.

Καιρός όμως να μιλήσουμε για το σήμερα, όπου χωρίς να το καταλάβω και χωρίς να το έχω συνειδητοποιήσει ως τώρα, βρέθηκα φορτωμένος με 93 χρόνια μιας θυελλώδους, θα τη χαρακτήριζα, ζωής.

Εκείνο το συναίσθημα που κυριαρχεί τώρα μέσα μου είναι η μεγάλη περιέργεια. Η συγκίνηση αλλά και η λύτρωση… Και όλα αυτά τα οφείλω στους συνεργάτες της Μεγάλης Μουσικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδας “Λίλιαν Βουδούρη” με επικεφαλής την κ. Μεράκου, στον κ. Πέτρου, τον Διευθυντή της Ορχήστρας “Καμεράτα”, και σε όλους τους συντελεστές, χορωδούς, μουσικούς και ερμηνευτές, που θα δώσουν το Φιλί της Ζωής στο ξεχασμένο αυτό έργο μου.

Τους ευχαριστώ όλους και όλες από τα βάθη της καρδιάς μου».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΗ Συμφωνική Ορχήστρα του Γέιλ στο Μέγαρο Μουσικής12.09.2018

Η Ραψωδία για βαρύτονο και ορχήστρα (2009), σε ποίηση Διονύση Καρατζά, μέσα από τη ματιά του Μίκη Θεοδωράκη

«Δεν πιστεύω ότι υπάρχει μεγαλύτερη ευτυχία για έναν συνθέτη από το να έχει ένα δικό του πρωτογενές θεματικό υλικό, όπως αυτό των έργων του “Λυρικού Βίου” κι έτσι να μπορέσει να αφήσει ελεύθερη τη φαντασία και την τεχνική του στην ανασύνθεση του υλικού αυτού. Αυτό είχα ακριβώς την τύχη να κάνω από το 1995 μέχρι χτες που, με το κύκνειο άσμα μου, τη Ραψωδία για βαρύτονο και ορχήστρα εγχόρδων, έκλεισα οριστικά τον κύκλο της ενασχόλησής μου με τη μουσική σύνθεση, κύκλο που άνοιξα με τη σύνθεση της Κασσιανής (1942). Δηλαδή κράτησε 68 ολόκληρα χρόνια!

Για την περίοδο αυτής της ανακύκλωσης του “Λυρικού Βίου”, το μόνο που έχω να προσθέσω είναι ότι υπήρξε πλούσια σε ποσότητα και εξαιρετική σε ωριμότητα».

Η Ραψωδία είναι αφιερωμένη στον Γερμανό φίλο του Θεοδωράκη, Πέτερ Χάνσερ-Στρέκερ, ως ένα είδος φόρου τιμής του συνθέτη στη χώρα που ο ίδιος αποκαλεί «πατρίδα του συμφωνικού του έργου». Όπως είχε δηλώσει ο ίδιος: «Θεωρώ τον εαυτό μου έναν συμφωνιστή […] που γεννήθηκε στο Αιγαίο και […] έναν Κρητικό μελωδό που έζησε στο Παρίσι».

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Ημερομηνία: Τρίτη 18 Μαρτίου
Ώρα έναρξης: 20:30
Συμμετέχουν: Τάσος Αποστόλου | βαθύφωνος, Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης | αφηγητής, Χορωδία της ΕΡΤ | Μουσική διδασκαλία | Μιχάλης Παπαπέτρου, Χορωδία Δήμου Αθηναίων | Μουσική διδασκαλία | Σταύρος Μπερής
Σημεία Προπώλησης: 210 72 82 333, megaron.gr
Τιμή εισιτηρίου: 10 € (εκπτωτικό) • 15 € • 24 € • 30 € • 38 € • 46 € • 55 €
Πληροφορίες Χώρου: Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης, Βασ. Σοφίας & Κόκκαλη, Αθήνα. Τηλέφωνο: 210 7282000 | Email: [email protected] | https://www.megaron.gr/
Περισσότερα από ΜΟΥΣΙΚΗ
whatsup