MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΣΑΒΒΑΤΟ
15
ΜΑΡΤΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
EIΔΑΜΕ / ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

«Μαμά στα κρυφά»: Η γεύση που πήραμε από τα πρώτα επεισόδια της νέας ρομαντικής κομεντί της ΕΡΤ

Η σειρά κατέφτασε στους δέκτες μας το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε και όπως όλα δείχνουν ως ώρας, θα γίνει η νέα μας τηλεοπτική συνήθεια.

Μιλένα Αργυροπούλου | 15.03.2025

Αρχές Μαρτίου. Και εκεί που όλοι σκεφτόμαστε πως η φετινή τηλεοπτική σεζόν έχει ‘ανοίξει όλα τα χαρτιά’ της-με τις προτιμήσεις των τηλεθεατών να έχουν φυσικά διαμορφωθεί ανάλογα-μια ολόφρεσκη παραγωγή έρχεται να ανατρέψει τα δεδομένα και να διεκδικήσει κι αυτή το δικό της fan club. Και όχι τίποτα άλλο, αλλά το αξίζει και δικαιωματικά. Ο λόγος για το «Μαμά στα Κρυφά», που ήδη από το τρέιλερ μας κίνησε την περιέργεια και τελικά τα δύο πρώτα επεισόδια κατόρθωσαν να ξεπεράσουν τις προσδοκίες μας.

Με ωραίες ερμηνείες, συγκινητικά μηνύματα και αμέτρητες δόσεις χιούμορ που συνοδεύουν τα αλλεπάλληλα ευτράπελα η σειρά διαθέτει όλο το ‘πακέτο’ για να καθιερωθεί ως η αγαπημένη συντροφιά του τηλεοπτικού κοινού στο τέλος κάθε εβδομάδας.

Νίκη Λάμη, Τζένη Θεωνά και Άννα Μενενάκου

Μια γεύση από όσα είδαμε στα πρώτα επεισόδια

Η Λίζα Βάλβη (Τζένη Θεωνά) είναι μητέρα δύο παιδιών και πτυχιούχος νομικής που ψάχνει απεγνωσμένα για δουλειά. Ο άντρας της σκοτώθηκε σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα μόλις έναν χρόνο πριν και έκτοτε όλα τα οικογενειακά βάρη έχουν πέσει πάνω της. Βρισκόμενη μάλιστα προ εκπλήξεως ανακαλύπτοντας ότι ο σύζυγός της είχε υποθηκεύσει το σπίτι τους, ο κλοιός γύρω της στενεύει ακόμη περισσότερο. Τα υπέρογκα έξοδα από τη μια και η διαχείριση της ψυχολογίας δύο παιδιών που έχουν στερηθεί τόσο πρόσφατα την πατρική στοργή από την άλλη της προκαλούν αφόρητη συναισθηματική πίεση. Ώσπου έπειτα από μία σειρά επαγγελματικών συνεντεύξεων που πραγματοποιεί-στις οποίες να σημειωθεί ότι απορρίπτεται κατά βάση λόγω του ότι είναι μητέρα-μια εκ πρώτης όψεως ‘αναποδιά’ τη φέρνει στο κατώφλι του δικηγορικού γραφείου του Πάνου Στεφανίδη (Αντίνοος Αλμπάνης).

Η Τζένη Θεωνά με τον μικρό της γιο, Αλέξη (Ραφαήλ Καραογλάνης)

Καθότι όμως ο Πάνος Στεφανίδης είναι ένα απαιτητικό και κακότροπο αφεντικό που δεν θέλει επ’ ουδενί υπαλλήλους με παιδιά, η Λίζα θα αναγκαστεί να πει ψέματα για την οικογενειακή της κατάσταση, προκειμένου να προσληφθεί. Και ενώ φαινομενικά δεν μοιάζει να μπορεί να αντεπεξέλθει στον χώρο αυτό-όπου επικρατεί μονίμως μία κατάσταση πανικού-η ευαισθησία και τα ευγενικά της αισθήματα θα δώσουν νέα πνοή στο εργασιακό της περιβάλλον και δεν θα αφήσουν ασυγκίνητο ακόμη και τον σκληρόκαρδο εργοδότη της, του οποίου τα καλά κρυμμένα μυστικά βλέπουμε να βγαίνουν σιγά σιγά στην επιφάνεια.

Μαμά στα Κρυφά

Τζένη Θεωνά και Αντίνοος Αλμπάνης

Το γέλιο που εναλλάσσεται με συγκίνηση

Γελάσαμε πολύ. Και θα γελάσουμε και στην πορεία, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Διότι η τύχη σε πολλές περιπτώσεις δεν είναι με το μέρος της Λίζας. Εκεί που η πλειονότητα των καταστάσεων δεν είναι υπέρ της, εκεί είναι που ξαφνικά έρχεται στο προσκήνιο και μια άλλη αναποδιά ή ένα ακόμη ευτράπελο-από έναν απροσδόκητο λεκέ στο σακάκι της γειτόνισσας μέχρι ένα ξυπνητήρι που δεν χτύπησε ποτέ. Μέχρι και το γεγονός ότι το μόνο που αποτελεί εμπόδιο στο να πιάσει δουλειά είναι η μητρότητα. Όλο αυτό όμως το αντιμετωπίζει με χιούμορ και γι’ αυτό και για εμάς γίνεται ευχάριστο σαν θέαμα. Γιατί σίγουρα μόνο ως εξωτερικοί παρατηρητές μπορούμε να γελάσουμε με κάτι τέτοιο-αν συνέβαιναν αυτά στη δική μας τη ζωή, δεν νομίζω να είχαμε τέτοια αντίδραση. Αλλά αυτό είναι μία άλλη ιστορία.

Καλά βέβαια μπορεί να γελάμε, ωστόσο κάτι πολύ σημαντικό δεν διέφυγε της προσοχής μας. Και αυτό δεν είναι άλλο από την αποτύπωση της σκληρής πραγματικότητας για τη θέση της γυναίκας σήμερα-ιδίως στον εργασιακό χώρο αλλά και γενικά. Γιατί μια γυναίκα στον 21ο αιώνα να πρέπει να ‘προσποιηθεί’ για να διεκδικήσει έναν αξιοπρεπή μισθό και μια θέση εργασίας; Γιατί η γονεϊκότητα αποτελεί ακόμη ‘ταμπού’ και μια γυναίκα δεν μπορεί πολύ απλά να διεκδικεί ισάξια τόσο τον τίτλο της μητέρας όσο κι αυτόν της εργαζόμενης; Η Τζένη Θεωνά, λοιπόν, μια τέτοια γυναίκα καλείται να ενσαρκώσει. Τη γυναίκα που παλεύει με τα στερεότυπα και που παράλληλα κρίνεται για την εμφάνισή της-αν αυτή είναι πιο casual ή ατημέλητη-ενώ υφίστατο εν αγνοία της κοροϊδία από τον τελευταίο άνθρωπο που θα περίμενε κανείς: τον άντρα της. Που τώρα πια, καθότι αυτός είναι νεκρός, καλείται εκείνη να βγάλει τα ‘σπασμένα’.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΗ πιο αγαπημένη μας τηλεοπτική villain δεν είναι πια εδώ12.09.2018

Η Λίζα όμως δεν θα το βάλει κάτω. Ξέρει τι σημαίνει ανθρωπιά και αυτήν την αύρα θα φέρει και στο ‘απρόσωπο’ δικηγορικό γραφείο. Με γνώμονα την αλληλεγγύη και όχι το κέρδος θα αντιμετωπίσει ευαίσθητες δικαστικές υποθέσεις με τον δικό της μοναδικό τρόπο. Κι αυτό από τη μια θα την κάνει να κερδίσει τον σεβασμό και την εκτίμηση των γύρω της, εμάς από την άλλη να συγκινηθούμε με τις ανθρώπινες ιστορίες που θα δούμε.

Μαμά στα κρυφά Επεισόδια 1-2-3-4: Πρεμιέρα Σάββατο 8/3

Ένα υπέροχο καστ που τα ‘δίνει’ όλα

Κάθε χαρακτήρας μας έδωσε τα πρώτα ‘σημάδια’ του και περιμένουμε να ξεδιπλωθεί. Το βέβαιο είναι πως όλες σχεδόν τις ερμηνείες τις αγαπήσαμε και με το παραπάνω. Για τη Τζένη Θεωνά, τι να πει κανείς; Απολαυστική από την αρχή μέχρι το τέλος με τη διαρκή νευρικότητα και την αμηχανία που τη διακατέχουν. Ο Αντίνοος Αλμπάνης ισορροπεί επιτυχώς ανάμεσα σε ένα σκληρό και ένα ευαίσθητο πρόσωπο- το δεύτερο ευελπιστούμε να του το ‘ξεκλειδώσει’ η νέα υπάλληλός του. Άλλωστε από τα λιγοστά δείγματα που φάνηκαν είναι ένας άνθρωπος με θλιβερό οικογενειακό παρελθόν, βαθιά τραυματισμένος. Ναι, τα τραύματα δεν λείπουν από τους ήρωές μας. Η έφηβη Αφροδίτη, η κόρη της Λίζας, καλείται να διαχειριστεί απανωτές αλλαγές στη ζωή της: την απώλειά του μπαμπά της, την αλλαγή σχολείου με φθηνότερα δίδακτρα, το νέο σκίρτημα που θα της φέρει η γνωριμία με τον νεαρό Απόλλωνα, την αντιδραστικότητα που επιφέρει η ίδια η ηλικία της. Και η Εμμέλεια Πρίντεζη στέκεται επάξια στις απαιτήσεις αυτού του ρόλου.

Κωνσταντίνος Πεσλής στον ρόλο του Απόλλωνα και Εμμέλεια Πρίντεζη στον ρόλο της Αφροδίτης

Να μην παραλείψουμε φυσικά ότι ο μικρός γιος της Λίζας, ο Αλέξης, ‘έκλεψε’ την καρδιά μας με την αθωότητα και την αφέλειά του. Όσο για τις κυρίες της παρέας, τα λόγια είναι περιττά. Λαμπερές και επιβλητικές παρουσίες. Η Νίκη Λάμη στον ρόλο της γραμματέας Νόρας-πιστή συμμάχου της Λίζας-η Άννα Μενενάκου στον-αντιπαθητικό αν μη τι άλλο-ρόλο της Μάρθας και η Νικολέττα Καρρά στον ρόλο της Πέρλας, της  μυστηριώδους γειτόνισσας της Λίζας, ολοκληρώνουν το παζλ της ιστορίας μας με τον ιδανικότερο τρόπο.

Νικολέττα Καρρά στον ρόλο της Πέρλας

Ευτυχώς δεν θα περιμένουμε πολύ ακόμη για τη συνέχεια. Το Σαββατοκύριακο έφτασε. Ραντεβού λοιπόν κάθε Σάββατο και Κυριακή στις 20:00 για να διαπιστώσουμε μέχρι πού μπορεί να φτάσει η γυναικεία δύναμη… μπορεί αυτή να κρύβεται καλά αλλά ξέρει να εκπλήσσει τους πάντες!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΜπήκαμε στα γυρίσματα του «Ριφιφί» και μάθαμε όσα θες να ξέρεις για τη νέα σειρά της COSMOTE TV12.09.2018

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

«Μαμά στα Κρυφά»: Κάθε Σάββατο και Κυριακή στις 20:00 στην ΕΡΤ1

Πρωταγωνιστούν:
Τζένη Θεωνά (Λίζα Βάλβη), Αντίνοος Αλμπάνης (Πάνος Στεφανίδης), Νικολέττα Καρρά (Πέρλα), Άννα Μενενάκου (Μάρθα), Νίκη Λάμη (Νόρα), Ευγενία Δημητροπούλου (Νίνα, σύζυγος Πάνου), Θανάσης Ισιδώρου (Ιάκωβος), Αντιγόνη Δρακουλάκη (Ελένη Παπανικολάου), Κατερίνα Μισιχρόνη (Έλσα Αθανασιάδου), Χάρης Γρηγορόπουλος (Γεώργιος Νικολάου) Κωνσταντίνος Πεσλής (Απόλλωνας), Εμμέλεια Πρίντεζη (Αφροδίτη, κόρη της Λίζας), Παντελής Παπαδόπουλος (Στέφανος Στεφανίδης), Ραφαήλ Καραογλάνης (Αλέξης, γιος της Λίζας)

Σκηνοθεσία
Νίκος Ζαπατίνας

Σενάριο
Πάνος Αμαραντίδης

Όσα θέλετε να ξέρετε για τη σειρά

  • Τα γυρίσματα της σειράς άρχισαν τον Δεκέμβριο και θα ολοκληρωθούν
    στα μέσα Ιουνίου.
  • Η δράση εκτυλίσσεται σε διάφορες περιοχές της Αττικής: το δικηγορικό
    γραφείο είναι στη Νέα Ιωνία. Το σπίτι της Πέρλας και της Λίζας
    βρίσκεται στον Άλιμο, ενώ το σπίτι του Πάνου στην Κηφισιά. Το
    γηροκομείο στεγάζεται στη Γλυφάδα και οι σκηνές του σχολείου
    γυρίζονται στη Λεόντειο, στη Νέα Σμύρνη. Γυρίσματα γίνονται και σε
    πολλούς εξωτερικούς χώρους (μαρίνα, δρόμοι, πάρκα κ.ά.).
    Σε κάθε επεισόδιο συμμετέχουν 15 με 20 άτομα σε guest ή
    βοηθητικούς ρόλους.
  • Η ονομασία της σειράς είναι δημιούργημα της ΕΡΤ.  Η original σειρά/
    format λέγεται «Non Dirlo Al mio Capo» («Μην το πεις στο αφεντικό
    μου»).
  • Η σειρά, όταν προβλήθηκε στην Ιταλία, ήταν σταθερά μέσα στις δύο πρώτες θέσεις στους πίνακες τηλεθέασης.
Περισσότερα από Cine News