
Εντολή αποκατάστασης του τρόπου εκτέλεσης της κατασκευής σήραγγας της γραμμής 4 του Μετρό, δόθηκε στην κοινοπραξία που εκτελεί το έργο, αμέσως μόλις έγινε αντιληπτό ότι διανοίχθηκε σήραγγα 160 μέτρων, εκτός της μελέτης, σύμφωνα με ενημέρωση που παρείχε νωρίτερα σήμερα στη Βουλή, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος.
Τα «προβλήματα ασφάλειας στην κατασκευή της σήραγγας της γραμμής 4 του Μετρό», ήταν το αντικείμενο επίκαιρης ερώτησης του βουλευτή του ΚΚΕ Χρήστου Κατσώτη, που συζητήθηκε χθες (17/3) στη Βουλή.
Ο βουλευτής του ΚΚΕ είπε ότι «για πάνω από 6 μήνες, και εν γνώσει της “Ελληνικό Μετρό ΑΕ”, η κοινοπραξία ΑΒΑΞ- GHELO- ALSTOM προχώρησε την εκσκαφή για 150 μέτρα κατά παράβαση της μελέτης, την ίδια ώρα που καθημερινά δύο βάρδιες εργαζομένων κατεβαίνουν στη σήραγγα και εντός της ζώνης επιρροής της εκσκαφής βρίσκονται οδικές αρτηρίες, νοσοκομεία και κρατικές υποδομές».
Διαβάστε περισσότερα στο Reporter.gr