Βασισμένη σε πραγματική ιστορία, η ταινία δείχνει τις ερωτικές περιπέ-τειες ενός συγγραφέα, του Καμίλο και ενός φίλου του, του Ζοζέ-Αουγκού-στο, οι οποίοι ερωτεύονται δύο αδερφές. Παρόλο που ο Ζοζέ-Αουγκούστο προτιμά τη Μαρία, παντρεύεται τη Φανί.
Βασισμένη σε πραγματική ιστορία, η ταινία δείχνει τις ερωτικές περιπέ-τειες ενός συγγραφέα, του Καμίλο και ενός φίλου του, του Ζοζέ-Αουγκού-στο, οι οποίοι ερωτεύονται δύο αδερφές. Παρόλο που ο Ζοζέ-Αουγκούστο προτιμά τη Μαρία, παντρεύεται τη Φανί.
Η ταινία είναι μεταφορά του ομώνυμου βιβλίου της Αουγκουστίνα Μπέ-σα-Λουίς, το οποίο με τη σειρά του είναι μια πορτογαλική εκδοχή του αρι-στουργήματος του Φλομπέρ, Μαντάμ Μποβαρί. Είναι γυρισμένη στη βό-ρεια αμπελουργική περιοχή του ποταμού Δούρου. Ο Ολιβέιρα σκιαγραφεί την επαρχιώτη στενομυαλιά ενάντια στην ελευθεριότητα της Έμα.
Στο λυκόφως της αποικιοκρατίας το 1974, στην πορτογαλική αφρικανική αποικία της Αγκόλα, κάποιοι στρατιώτες αναστοχάζονται το νόημα της πα-τρίδας και τη «μάταιη δόξα της διαταγής». Μέσα από τις αναμνήσεις τους, απεικονίζονται τα βασικά γεγονότα της πορτογαλικής ιστορίας.
Ο Αλφόνσο, θυμάται τον προ πολλού πεθαμένο πατέρα του και την καταγωγή του από ένα φτωχό χωριό εκεί κοντά. Αποφασίζουν να επισκεφτούν το χωριό, και η επανασύνδεση του Αλφόνσο με τη θεία του συνδυάζεται με τις αναπο-λήσεις του Μανοέλ για το συγκριμένο μέρος της βόρειας Πορτογαλίας
Ενας χωρισμενος αθεος ζωγραφος πληροφορειται οτι η μητερα του ειναι πιθανον να ανακυρηχθει αγια.
Μια νεαρή κοπελα, η Marion, έχοντας βαρεθεί τη ζωή που κάνει κλέβει 40.000$ από το αφεντικό της και κατευθύνεται προς την Καλιφόρνια, όπου μένει ο εραστής της, Sam. Κουρασμένη καταλήγει στα μισά του δρόμου σε ένα motel. Ιδιοκτήτης και διευθυντής είναι ένας ήσυχος νεαρός ο Norman Bates.
Ισλαμικός εξορκισμός ή ψυχοτροπική φαρμακευτική αγωγή; Το «Κατέρχεσθαι μετά των Αγγέλων», που βασίστηκε σε 18 μήνες επιτόπιας έρευνας με ασθενείς και θεραπευτές, εξερευνά δύο φοβερά διαφορετικές λύσεις για το ίδιο πρόβλημα, την περίπτωση, δηλαδή, Δανών Μουσουλμάνων που κατέχονται από αόρατα πνεύματα, τα «jinn».
Στην Ιρλανδία του 18ου αιώνα, ένας ασυνείδητος νεαρός μονομαχεί για την καρδιά μιας ξαδέλφης του και νικά. Αυτό θα τον οδηγήσει στο Δουβλίνο, όπου και στρατολογείται από τον εγγλέζικο στρατό.
Ένας μποξέρ και μια ιδιωτική «χορεύτρια» βρίσκονται μαζί, αφού αυτός την σώζει από το σκληρό αφεντικό της. Όμως, ο τελευταίος έχει ακόμα να προσθέσει μια πολύ σκληρή «κουβέντα».
Κατά τη διάρκεια του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου μια ομάδα στρατιωτών αρνείται να συνεχίσει μια επίθεση που θεωρείται απ`όλους απίθανη. Οι ανώτεροί τους αποφασίζουν να τους τιμωρήσουν παραδειγματικά.
Η Ριβιέρα κυκλοφορεί σε επανέκδοση την ταινία του Στάνλεϊ Κιούμπρικ, Το Χρήμα της Οργής.
Όλοι οι άντρες θα ήθελαν να είναι στη θέση του James Mason. Στη Lolita, υποδύεται έναν μεσήλικα καθηγητή γαλλικών που στην αναζήτηση ενός δωματίου για να μείνει στην πόλη που μόλις έφθασε, νοικιάζει ένα δωμάτιο στο σπίτι μιας μιας ελκυστικής χήρας. Κατά την επίσκεψη του την πρώτη φορά στο σπίτι γνωρίζει τη δωδεκάχρονη κόρη της […]
Το Ίδρυμα Β. & Μ. Θεοχαράκη παρουσιάζει, στο πλαίσιο του θεατρικού κύκλου «Αρχαία Ιστορία επί Σκηνής», την παράσταση «Θερμοπύλες» του Γιάννη Λιγνάδη, από τις 25 Νοεμβρίου 2019, σε σκηνοθεσία Άρη Λάσκου & καλλιτεχνική επιμέλεια Δημήτρη Λιγνάδη.
Η Κατερίνα Ευαγγελάτου ανεβάζει τον «Άμλετ», το εμβληματικό έργο του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ, σε μια παραγωγή της Λυκόφως, που θα ανοίξει στις αρχές Δεκεμβρίου το κλειστό εδώ και οκτώ χρόνια «Αμφι-Θέατρο» του πατέρα της, Σπύρου Α. Ευαγγελάτου.
Η επαγγελματίας φωτογράφος Ρεμπέκα είναι ταυτόχρονα τρομοκρατημένη κι ενθουσιασμένη από όσα περιβάλλουν μια γυναικεία ομάδα αυτοκτονίας, όπου οι γυναίκες πρώτα εξαγνίζονται και ύστερα ζώνονται βόμβες προς τον θάνατο.
Ένας αγωνιζόμενος φωτογράφος του δρόμου στη Βομβάη, όπου πιέζεται από τη γιαγιά του να παντρευτεί, πείθει μία ντροπαλή ξένη να κάνει την αρραβωνιαστικιά του. Το ζεύγος αναπτύσσει μια σύνδεση που τους μεταμορφώνει με τρόπους που δεν περίμεναν.
Η μνήμη ως κατασκευή και ως εσωτερικός παλμός. Η Σπένδω, στα όρια της αυτοκτονίας, ξαναζεί τη ζωή της, την ανασυνθέτει και ελευθερώνεται από αυτή. Η μελαγχολία ρέει και γεμίζει το χώρο. Με χρόνους παράλληλους. Οι ώρες συνυπάρχουν και συμπλέκονται. Ο κόσμος, σαρκοβόρος μηχανισμός
Η ζωή ενός φιλότιμου και φουκαρά βιοπαλαιστή που αγωνίζεται καθημερινά για να επιβιώσει.
Ο Ιάσων Φιλίππου μόλις έχει απολυθεί από το στρατό κι επιστρέφει στη Ρόδο. Στο μπαρ του πλοίου γνωρίζεται με έναν επαγγελματία ζιγκολό, τον Κώστα Μακρή, και λίγο αργότερα στο κατάστρωμα του πλοίου με μια παντρεμένη πλούσια Ροδίτισσα, τη Μάρθα Φωκά, η οποία τον καταγοητεύει. Στο νησί, δεν αργούν να συναντηθούν και να ζευγαρώσουν, ενώ η […]
Οι δύο ληστές Butch Cassidy (Paul Newman) και Sundance Kid (Robert Redford) μετά από ληστεία σε τρένο με χρηματαποστολή, πηγαίνουν στη Βολιβία, καθώς τα περιθώρια έχουν στενέψει γι`αυτούς.
Καλιφόρνια, 1909. Ο ινδιάνος Γουίλι Μπόι επιστρέφει στον καταβολισμό μετά από χρόνια δίπλα στους λευκούς. Θα καταφέρει να ανανεώσει τη σχέση του με τη Λόλα, αλλά ο πατέρας της έχει ισχυρούς ενδοιασμούς. Σε έναν καβγά, ο Γουίλι σκοτώνει σε άμυνα τον πατέρα της Λόλα.
Ο νεαρός χίππης, Arlo Guthrie επισκέπτεται τον πατέρα του, τον διάσημο αριστερό ακτιβιστή και τραγουδιστή Woody Guthrie που ζει τις τελευταίες του ημέρες στο νοσοκομείο.
Ένα μικρό παιδί πέφτει θύμα αδίστακτων απαγωγέων που ζητούν λύτρα από τον επιχειρηματία πατέρα του. Το παιδί πρέπει να επιστρέψει στο σπίτι το συντομότερο καθώς είναι άρρωστο και του χορηγείται ειδική φαρμακευτική αγωγή.
Ο Σαρλό τρελαίνεται από τους αγχωτικούς ρυθμούς εργασίας σ’ ένα μεγάλο εργοστάσιο, συλλαμβάνεται από παρεξήγηση ως ηγέτης μιας διαδήλωσης, ερωτεύεται μια καταζητούμενη ορφανή κοπέλα και προσπαθεί μαζί της να βρει την ευτυχία. Μία από τις καλύτερες ταινίες του Chaplin,που στιγματίζει την ανεργία, την απανθρωπιά αλλά και τη μηχανοποίηση της κοινωνίας και διαδραματίζεται στην περίοδο του […]
Οι ζωές μιας ομάδας απελπισμένων εμπλέκονται καθώς διαγωνίζονται σε ένα εξουθενωτικό μαραθώνιο χορού.
Το Δίχτυ–Ζάρια–Βούληση. «Κλέβει η πραγματικότητα τα όνειρά σου, κι εσύ την κλέβεις για να ονειρευτείς. Κλέβει η πραγματικότητα τη ζωή σου, κι εσύ την κλέβεις για να ζήσεις». Η πολλαπλότητα της πραγματικότητας και η συνείδηση της θνητότητας. Μία τριπλή ερμηνεία της πραγματικότητας. Τρεις εκδοχές, τρεις χαρακτήρες παγιδευμένοι σε παράλληλα σύμπαντα.
Ο Joe Buck μεταναστεύει από το Τέξας στη Νέα Υόρκη προκειμένου να αποκτήσει μεγάλη περιουσία πουλώντας ερωτικές απολαύσεις. Στη Νέα Υόρκη συναντά τον απατεωνάκο “Ratso” Rizzo, ο οποίος του «κλέβει» χρήματα με την υπόσχεση πως θα γίνει ο μάνατζέρ του. Οι δυσκολίες της ζωής σε μία απρόσωπη και σκληρή πόλη φέρνουν κοντά τους δύο άντρες, […]
Η Λαμίς και ο Γουίλσον είναι μετανάστες στη Νέα Υόρκη. Εκείνη είναι άρτι αφιχθείσα από το Λίβανο και εκείνος είναι Βραζιλιάνος που μένει παράτυπα εκεί για πάνω από 10 χρόνια
Ο Τζιοβάνι, ένας διάσημος ηθοποιός, επιστρέφει στο πατρικό του σπίτι στο χωριό μετά την αυτοκτονία του αδερφού του. Η μάνα του παραμένει φανατικά θεούσα και ο μεγαλύτερος του αδερφός είναι αδιάφορος προς τη γυναίκα του και τα παιδιά του.
Ο Φράνκο Έλικα είναι σκηνοθέτης και επιχειρεί την κινηματογραφική μεταφορά του μυθιστορήματος του Αλεσάντρο Μαντσόνι Οι αρραβωνια σμένο ι, ορόσημο της ρομαντικής ιταλικής λογοτεχνίας
Όταν γυρνούσε αυτήν την ταινία, η Σαντάλ Άκερμαν ήταν 24 χρονών. Η ταινία είναι μία όμορφα κατάφωρη αυτοβιογραφία. Η ανάπτυξη της αφήγη-σης προαναγγέλλεται από τον τίτλο της. Το «εγώ», είναι μια νεαρή γυναί-κα, εκούσια κρατούμενη σε μια κρεβατοκάμαρα. Η
H τραβεστί Μέριλιν επιδίδεται στην ειρήνευση των Βαλκανίων, προ-σφέροντας τις σεξουαλικές της υπηρεσίες σε αναρίθμητους Σέρβους.
Στα τέλη του ’70, διάσημη παραγωγός γκέι πορνό δοκιμάζεται από ερωτική απογοήτευση ενώ ένας κατά συρροή δολοφόνος αποδεκατίζει τους πρωταγωνιστές των ταινιών της.
Δυο άντρες μουσικοί ερωτεύονται μεταξύ τους. Ο εκβιασμός, η κατακραυγή και το σκάνδαλο οδηγούν την σχέση τους σε μία τραγική τροπή.