Ξαναπροβάλλεται η κορυφαία κωμωδία του Χάουαρντ Χοκς σε πλήρη αποκατεστημένη έκδοση
Ξαναπροβάλλεται η κορυφαία κωμωδία του Χάουαρντ Χοκς σε πλήρη αποκατεστημένη έκδοση
Στο υπό σοβιετική κατοχή Αφγανιστάν, ένα χαμίνι οδηγείται σε ορφανοτροφείο για να βρει εκεί τη φιλία, την ιδεολογική κατήχηση, τον έρωτα. Κι όποτε τα πράγματα δυσκολεύουν, γίνεται ήρωας των δικών του Bollywood φαντασιώσεων.
Είναι η αποτύπωση του Πολέμου σαν την έκφανση της ανθρώπινης μετάλλαξης, η καταγραφή της στιγμής και του «μετά» όταν πια η αποκτήνωση έχει σάρκα και οστά αφήνοντας πίσω της τον Λόγο.
Στον απόηχο μιας διόλου νηφάλιας ροκ πρόβας, ο Ερλ, ο Ζικ κι ο Ντικ καταναλώνουν αμέτρητη ποσότητα φούντας και αλκοόλ μέχρι που αναπόφευκτα οι καφρίλες ξεκινούν. Στην πορεία της νύχτας ο Ντικ θα χάσει τη ζωή του και οι δύο φίλοι του θα κάνουν τα πάντα για να μην μάθει κανείς το πώς πέθανε.
Ένας γκάνγκστερ κυνηγημένος από τον υπόκοσμο και την αστυνομία, μια αινιγματική γυναίκα με τα δικά της μυστικά.
Μια ερωτική σχέση αρχίζει, φουντώνει και σβήνει, όχι απαραίτητα με αυτή τη σειρά. Έξι επεισόδια από τη ζωή ενός νεαρού ζευγαριού, έξι σκηνές από ένα οικείο ειδύλλιο της μεγαλούπολης.
Στην Πράγα του 1942, ένα κορίτσι εβραϊκής καταγωγής φυγαδεύεται στη σοφίτα ενός νεαρού σπουδαστή προκειμένου να ξεφύγει από τους Ναζί. Το αγόρι την περιθάλπει και την ερωτεύεται, τα σκοτάδια που παραμονεύουν εκεί έξω όμως γρήγορα θα απειλήσουν το τρυφερό τους καταφύγιο.
Σε μια Πράγα υπό γερμανική κατοχή, την οποία διαβρώνει η παράνοια, ένας μεσήλικας γιατρός καταφεύγει σε μια ύστατη χειρονομία αξιοπρέπειας, βάζοντας τη ζωή του σε κίνδυνο για να περιθάλψει έναν τραυματισμένο αντάρτη.
Μια εργασιομανής σύμβουλος επιχειρήσεων έχει κατορθώσει να κρατήσει μέχρι τώρα κρυφό το ειδύλλιο με την προϊσταμένη της, όπως και την ύπαρξη της ψυχικά εύθραυστης αδερφής της
Σε μια μικρή αγροτική κοινότητα της Ισλανδίας, μια πεισματάρα γαλακτοπαραγωγός γίνεται το μαύρο πρόβατο όταν επαναστατεί ενάντια στον διεφθαρμένο και πανίσχυρο τοπικό συνεταιρισμό.
Η ξαφνική απώλεια του γιου τους, η πολιτική του ενός απογόνου και μια σειρά από οδυνηρά οικογενειακά μυστικά που έρχονται στην επιφάνεια, παρασέρνουν ένα ζευγάρι στις τρικυμίες της ζωής, την οποία όμως πεισματικά συνεχίζουν να ατενίζουν με αισιοδοξία.
Καθώς φήμες για καρχαρίες στα ανοιχτά εξαπλώνονται ανεξέλεγκτα στην παραθαλάσσια κωμόπολη, μια πιτσιρίκα βρίσκεται να κολυμπά στα αχαρτογράφητα νερά του πόθου της για έναν νεαρό.
Δύο φιλενάδες που έχουν πολλά χρόνια να ιδωθούν συναντιούνται ξανά και βάζουν στο μικροσκόπιο όσα έχουν μεσολαβήσει στις ζωές τους
Δύο ρακένδυτοι νεαροί το σκάνε από ένα τρένο για το Νταχάου κι εμείς γινόμαστε μάρτυρες της καταδίωξής τους από τις αρχές, τους δοσίλογους, τα ένστικτα και την μνήμη τους.
Το αριστούργημα του Ερρίκου Ίψεν «Ένας Εχθρός του Λαού» έρχεται για δεύτερη χρονιά στο Studio Μαυρομιχάλη, από τις 28 Σεπτεμβρίου, σε σκηνοθεσία Φώτη Μακρή.
Το βραβευμένο έργο «Προσωπική Συμφωνία» του Ρόναλντ Χάργουρντ έρχεται, από τις 25 Σεπτεμβρίου, στο Θέατρο Κολοσσαίον, για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων, με τους Νικήτα Τσακίρογλου, Χρήστο Βαλαβανίδη και Αλέξανδρο Μπουρδούμη στους πρωταγωνιστικούς ρόλους.
Ο Παντελής Φλατσούσης, παρουσιάζει τους «στρατιώτες» στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης από 17 Φεβρουαρίου 2020
Ο γολγοθάς μιας υπαλλήλου που δουλεύει σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο του Μεξικό και ξοδεύει τη ζωή της στους ορόφους και τα δωμάτια που καλείται μέρα με τη μέρα, ώρα με την ώρα, να φροντίζει
Ένα ζευγάρι που μεταμορφώνεται σε πλήρη συγχρονισμό με την πόλη γύρω του, βλέπει παραδοσιακές σταθερές να καταρρέουν στο όνομα μιας επείγουσας οικονομικής ανάπτυξης. Στη θέση τους μένει ένα βωβό κενό, ένα συναισθηματικό χάσμα που διαρκώς μεγαλώνει.
Την ώρα που μια παρέα αστών ολοκληρώνει το ξένοιαστο πικνίκ της, μια μυστηριώδης ομάδα αντρών εμφανίζεται από το πουθενά και τους εξαναγκάζει να συμμετάσχουν σε μια σειρα από αλλόκοτα παιχνίδια.
Στη Χιλή της δεκαετίας του ’70, ο 20χρονος δράστης ενός εγκλήματος πάθους οδηγείται στη φυλακή και γρήγορα γίνεται ο προστατευόμενος εραστής ενός συγκρατούμενου που ακούει στο όνομα «Επιβήτορας».
Μεξικό, 1986. Στη σκιά ενός κατάφωτου Μουντιάλ και μιας κοινωνίας σε αποσύνθεση, ο 17χρονος Κάρλος επισκέπτεται ένα θρυλικό νυχτερινό κλαμπ όπου ανακαλύπτει την dark wave, τα ναρκωτικά και την σεξουαλική απελευθέρωση.
Οι γονείς τους είναι νεκροί. Θα έπρεπε να είναι λυπημένοι, αλλά δε μπορούν να κλάψουν. Γι’ αυτό σχηματίζουν μια μπάντα για να «τα σπάσουν».
Χρόνια αποξενωμένος με τον πατέρα του, ένας πρόσφατα αποφυλακισμένος γιος υποχρεώνεται να σεβαστεί την τελευταία επιθυμία της πρόσφατα εκλιπούσας μητέρας του και να ταξιδέψει μαζί του μέχρι την Ιρλανδία, με σκοπό να σκορπίσει εκεί τις στάχτες της.
Ανάμεσα στην περιέργεια για το πώς δίνεις ένα φιλί, τα πρώτα ερωτικά σκιρτήματα και τη μητρική απουσία που αναπληρώνει ο παππούς της, η 13χρονη Σέλβα ανακαλύπτει πως ο θάνατος είναι μια διαρκής μετάβαση που συνδέει όλα τα έμβια όντα.
Τρεις 17χρονες είναι διατεθειμένες να φτάσουν στα άκρα προκειμένου να εναρμονιστούν με τα αδυσώπητα πρότυπα ομορφιάς που επιβάλλει ο σχολικός περίγυρος.
Σε μια κωμόπολη της Παταγονίας ένα ζευγάρι μαθαίνει πως το αίτημά του για να υιοθετήσει παιδί έγινε αποδεκτό. Ο εννιάχρονος Ζοέλ φέρνει αρχικά ευδαιμονία στην οικογένεια, αλλά σύντομα σκορπίζει τον προβληματισμό όταν το σχολείο και η τοπική κοινωνία ενοχλούνται από την παρουσία του
Στις αρχές των 60s, ένα επαναστατημένο αγόρι μεγαλώνει εν μέσω μεγάλων κοινωνικών αναταραχών ερωτευμένο με ένα κορίτσι, μπλεγμένο με βίαιες συμμορίες, συνεπαρμένο από την αμερικανική κουλτούρα και ανήμπορο να αντιδράσει απέναντι στους μηχανισμούς ενός ακατανόητου κόσμου
Ένας ευσυνείδητος ιδιοκτήτης κρεματορίου έρχεται σε επαφή με το Κόμμα στα τέλη της δεκαετίας του ’30 και νομοτελειακά τροποποιεί τις εργασίες του προς όφελος του επερχόμενου ολέθρου.
ε έναν από τους ωραιότερους ρόλους του, ο Τζέρεμι Άιρονς υποδύεται έναν Πολωνό εργάτη που δουλεύει στο Λονδίνο, μαζί με τρεις συμπατριώτες του. Μόλις πληροφορείται ότι στη χώρα του έγινε πραξικόπημα, κάνει οτιδήποτε μπορεί προκειμένου να μη μάθουν τίποτα οι σύντροφοί του.
Η μουσική και τα τραγούδια του Μπρους Σπρίνγκστιν μπορούν να σώσουν μια ζωή; Σύμφωνα με την ταινία της Γκούριντερ Τσάντα («Κάντο όπως ο Μπέκαμ») ναι 100%.