Δυνατό σκηνοθετικό ντεμπούτο για την ισπανίδα Κάρλα Σιμόν που τιμήθηκε με δύο βραβεία στο φεστιβάλ Βερολίνου και τρία Γκόγια από την Ισπανική Ακαδημία Κινηματογράφου.
Δυνατό σκηνοθετικό ντεμπούτο για την ισπανίδα Κάρλα Σιμόν που τιμήθηκε με δύο βραβεία στο φεστιβάλ Βερολίνου και τρία Γκόγια από την Ισπανική Ακαδημία Κινηματογράφου.
Το καταραμένο έργο του Φερέρι πάνω στην αυτοκαταστροφική προσωπικότητα του Τσαρλς Μπουκόφσκι.
Βασισμένο στο ομώνυμο best seller του νομπελίστα Έρνεστ Χέμινγουεϊ το φιλμ αποτελεί ένα χαρακτηριστικό δείγμα χολιγουντιανού έπους της δεκαετίας του '50 του Henry King. Με τους Γκρέγκορι Πεκ, Αβα Γκάρντνερ Σούζαν Χέιγουορντ.
Ιστορίες γαλαζοαίματων με φόντο τη βασιλεία του Λουδοβίκου ΙΕ και την μακρόχρονη αντιπαλότητα Ισπανίας και Γαλλίας.
Μια άτυχη στιγμή στην καριέρα του Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ, από τους πιο σημαντικούς δημιουργούς του μοντέρνου αμερικανικού σινεμά.
Η σχέση ενός πατέρα και της κόρης του στην Ελλάδα της κρίσης και των διαδηλώσεων από το Χρίστο Γεωργίου («Μικρό έγκλημα»).
Βραβείο Πρωτοεμφανιζόμενου Σκηνοθέτη στο Φεστιβάλ Βενετίας και Βραβείο Lux του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην ταλαντούχα Αμάντα Κέρνελ.
Γουντιαλενικό χρώμα σε μια σπιρτόζικη και έξυπνη γαλλική κομεντί που αποτελεί σκηνοθετικό ντεμπούτο του Νικολά Μπεντός.
Η ταινία που απέσπασε το πρώτο βραβείο της κριτικής επιτροπής στο πρόσφατο φεστιβάλ γαλλόφωνου κινηματογράφου της Αθήνας είναι βασισμένη πάνω σε νουβέλα της Μαργκερίτ Ντιράς.
Μυθοπλαστική αναπαράσταση των τελευταίων χρόνων της ζωής του Κάιζερ Γουλιέλμου Β στηριγμένη στο μυθιστόρημα του Άλαν Τζαντ.
Βραβευμένη στις Νύχτες Πρεμιέρας με τη Χρυσή Αθηνά η ταινία της κινέζας Κλόε Ζάο είναι ένα βραδυφλεγές δράμα με ήρωα έναν καουμπόι των ροντέο.
Βραβείο ερμηνείας για τον Καμέλ Ελ Μπάσα στο Φεστιβάλ Βενετίας αλλά και υποψηφιότητα στην κατηγορία του ξενόγλωσσου Όσκαρ για την ταινία του Ντουεϊρί.
Βραβείο της FIPRESCI στο τμήμα UN CERTAIN REGARD του Φεστιβάλ Καννών για μια σκληρή ταινία βασισμένη σε πραγματικά γεγονότα.
Το νέο φιλμ της σκηνοθέτιδας που μας έδωσε πριν από λίγα χρόνια τον «Εγωιστή γίγαντα» είναι ένα βραδυφλεγές οικογενειακό δράμα.
Βραβείο Κοινού στο Panorama του Φεστιβάλ Βερολίνου αλλά και στο τμήμα Ανοιχτοί Ορίζοντες του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης.
Πέντε βραβεία Σεζάρ -ανάμεσα σε αυτά και εκείνο της καλύτερης σκηνοθεσίας- για το φιλμ του Ντιποντέλ που βασίζεται στο μυθιστόρημα του Πιέρ Λεμέτρ.
Η αληθινή ιστορία της Μαρίας Μαγδαληνής με τη Ρούνι Μάρα στο ρόλο, τον Χοακίν Φίνιξ ως Χριστό και την Αριάν Λαμπέντ ως… «κακιά» αδελφή της ηρωίδας.
Ο ανερχόμενος Ξαβιέ Λεγκράν πριν από 4 χρόνια είχε φτάσει στην οσκαρική πεντάδα των φιλμ μικρού μήκους εκείνης της χρονιάς με το «Just before losing everythin» που αφηγούνταν μια ιστορία ενδοοικογενειακής βίας. Όπως ακριβώς συμβαίνει και με το «Μετά το χωρισμό».
ο σκηνοθετικό δίδυμο που μας είχε δώσει το προ τριετίας «Salvo» καταπιάνεται εκ νέου με τη Μαφία όμως αυτή τη φορά έχει διαφορετική αφετηρία.
Βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου σκηνοθέτη στο Φεστιβάλ του Σαν Σεμπαστιάν για τη βοηθό του Μίκαελ Χάνεκε, Μαρίν Φρανσέν.
Βραβείο καλύτερης σκηνοθεσίας στο τμήμα Ορίζοντες και Λιοντάρι του Μέλλοντος στο 72ο Φεστιβάλ Βενετίας για το ελπιδοφόρο ντεμπούτο του Κορμπέτ.
Χρυσή Σφαίρα Ξενόγλωσσης Ταινίας για τη δημιουργία του Φατίχ Ακίν αλλά και βραβείο στις Κάνες για την Νταϊάν Κρούγκερ που δίνει μια ανεπανάληπτη ερμηνεία.
Τέσσερις οσκαρικές υποψηφιότητες- ανάμεσα τους μια διπλή, β' γυναικείου ρόλου και τραγουδιού για την καταπληκτική Μέρι Τζ. Μπλάιτζ- στο αντιρατσιστικό δράμα της Ντι Ρις.
Η πρωτοτυπία του φιλμ που βασίζεται σε πραγματικό γεγονός είναι πως έχει για πρωταγωνιστές τους ίδιους ανθρώπους που έζησαν την παραλίγο τραγωδία. Μην φανταστείτε πάντως πως αυτό ωφελεί το φιλμ…
Ο ούγγρος σκηνοθέτης Κορνέλ Μουντρούτσο μετά από το «Λευκό Θεό» επιχειρεί μια τολμηρή πολιτική αλληγορία αλλά χωρίς ικανοποιητικό αποτέλεσμα.
Ο Μισέλ Φράνκο («Μετά τη Λουτσία») αφηγείται μια ιστορία γυναικείων σχέσεων όπου το κλειδί είναι η ίδια η ζωή.
Ο έρωτας της ντίβας του Χόλιγουντ των 50ς Γκλόρια Γκράχαμ με το νεότερο της βρετανό ηθοποιό Πίτερ Τέρνερ.
Κομψό, εγκεφαλικό, απαιτητικό, αλλά πάνω από όλα σαγηνευτικό και παράξενο: αυτό είναι το νέο φιλμ του Πολ Τόμας Άντερσον που ξανασυνεργάζεται με τον Ντάνιελ Ντέι Λιούις μια δεκαετία μετά από το επίσης αριστουργηματικό «Θα χυθεί αίμα».
Βραβείο Καλύτερης Ταινίας στο τμήμα «Ένα Κάποιο Βλέμμα» του Φεστιβάλ Καννών 2017 για τον ιρανό δημιουργό Μοχάμαντ Ρασούλοφ
4 βραβεία στις Χρυσές Σφαίρες (καλύτερη δραματική ταινία, Α' γυναικείος ρόλος σε δραματική ταινία, Β' ανδρικός ρόλος και καλύτερο σενάριο) για μια από τις καλύτερες ταινίες της χρονιάς που είναι βέβαιο πως θα πρωταγωνιστήσει και στα Οσκαρ.