Το «Μην Πετάξεις Τίποτα» είναι σκηνοθετικό ντεμπούτο της βρετανίδας Λούνα Κάρμουν και έχει ως θέματη σχέση μιας μητέρας με τη10χρονη κόρη της
Το «Μην Πετάξεις Τίποτα» είναι σκηνοθετικό ντεμπούτο της βρετανίδας Λούνα Κάρμουν και έχει ως θέματη σχέση μιας μητέρας με τη10χρονη κόρη της
Η αληθινή ιστορία δυο δίδυμων γυναικολόγων, που μοιράζονταν τα πάντα, μέχρι και τις γυναίκες τους, και η πορεία τους προς τη σχιζοφρένεια.
Νεαρό κορίτσι από εργατική οικογένεια κουβαλά στη μνήμη, και κυρίως στο σώμα της, τα σημάδια από μια φωτιά που συνέβη υπό μυστηριώδεις συνθήκες στην παιδική της ηλικία. Τη μέρα που γνωρίζει την Φλόρενς, η έλξη μεταξύ τους είναι αυτόματη.
Ολοι ζουν την ίδια εποχή, στην ίδια πόλη. Μερικές φορές, οι δρόμοι τους διασταυρώνονται. Παρόλα αυτά, δεν γνωρίζουν πως τυχαίοι άνθρωποι αλλάζουν τη ζωή τους…
Η πρωταγωνίστρια Μαρία Βάσκεζ κλέβει την παράσταση στο βραβευμένο σκηνοθετικό ντεμπούτο του ισπανού Άλβαρο Γκάγκο.
Η νεαρή Άιντα εξαφανίζεται χωρίς να αφήσει κανένα ίχνος. Προσπαθώντας να ξεδιαλύνουν το μυστήριο της εξαφάνισής της, ο πατέρας και ο αδελφός της κρατούν τον φίλο της σε ένα άδειο διαμέρισμα, ανακρίνοντάς τον ξανά και ξανά για τη φύση της σχέσης τους και τις τελευταίες της κινήσεις.
Σερβία, 1996. Την ώρα που στη χώρα μαίνονται οι διαδηλώσεις εναντίον του καθεστώτος Μιλόσεβιτς, ο 15χρονος Στέφαν θα χρειαστεί να πραγματοποιήσει την πιο δύσκολη επανάσταση από όλες. Πρέπει να έρθει αντιμέτωπος με την πολυαγαπημένη του μητέρα, εκπρόσωπο Τύπου και συνένοχο της διεφθαρμένης κυβέρνησης εναντίον της οποίας εξεγείρονται οι φίλοι του.
Μια σειρά φόνων ταράζει τα λιμνάζοντα νερά μιας παράκτιας κωμόπολης στην Κίνα. Υπό την πίεση των ανωτέρων του για την άμεση διαλεύκανση του μυστηρίου, ο νεαρός αστυνομικός που αναλαμβάνει την υπόθεση φτάνει στην πολυπόθητη σύλληψη. Μήπως, όμως, ο πραγματικός ένοχος εξακολουθεί να βρίσκεται εκεί έξω;
Διευθυντής πρωτοποριακής γερμανικής κλινικής ζει με την οικογένειά του σε μια υπέροχη βίλα στην καρδιά του ψυχιατρείου. Η γυναίκα και οι τρεις γιοί του συνυπάρχουν καθημερινά με τους νεαρούς τρόφιμους που μπαινοβγαίνουν στο σπίτι τους, σε μια εύθραυστη συνθήκη απόλυτης αποδοχής.
Ενα πληγωμένο παιδί ερχεται αντιμέτωπο με έναν πληγωμένο ενήλικα και περιμένει να δει ποιος θα το βάλει πρώτος στα πόδια. Ο Καντίρ έχει μόλις χάσει τον αδερφό του, ενώ ο Λουίς προσπαθεί να ξεχάσει ότι έχει χάσει τον γιο του. Θα γνωριστούν μια κρύα νεοϋορκέζικη νύχτα στο Μετρό, όταν ο πρώτος θα προσπαθήσει να ληστέψει […]
Τη δεκαετία του ’90, μια νεαρή ανύπαντρη μητέρα μεταναστεύει με τον μικρό της γιο από την Κορέα στον Καναδά, σε μια προσπάθεια να του χαρίσει μια καλύτερη ζωή από αυτήν που άφησε πίσω. Καθώς πασχίζουν να προσαρμοστούν στα ειδυλλιακά «λευκά» προάστια, θα έρθουν αντιμέτωποι με το ρατσισμό σε κάθε τους βήμα.
Ο Μαρσέλο είναι ένας καθηγητής της φιλοσοφίας που έχει αφιερώσει τη ζωή του στη διδασκαλία. Όταν ο μέντοράς του πεθαίνει αναπάντεχα, πιστεύει πως η έδρα του τμήματός του τού ανήκει δικαιωματικά.
Μια απροσδόκητη συνάντηση ωθεί μια έγκυο δασκάλα οδήγησης να υποπτευθεί ότι ο σύζυγός της την απατά. Όταν όμως τον ακολουθεί κρυφά σε ένα άγνωστο διαμέρισμα, ανακαλύπτει κάτι απείρως πιο ανησυχητικό.
Γαλλία, 1967. Πεπεισμένη ότι θα πεθάνει το επόμενο πρωινό, η 17χρονη Φρανσουάζ πείθει την κολλητή της να το σκάσουν από το καθολικό σχολείο θηλέων, για να περάσουν την τελευταία της νύχτα σε χορό μεταμφιεσμένων που γίνεται σε μια εγκαταλελειμμένη βίλα μέσα στο δάσος.
Νεαρή δημοσιογράφος γνωρίζει από πρώτο χέρι τον περιθωριακό κόσμο των πορνοσινεμά και των sex shops της Νέας Υόρκης όταν πιάνει δουλειά ως ταμίας σε ένα τσοντάδικο. Ο τυπικά ανδροκρατούμενος και συνομωτικός αυτός κόσμος τής ασκεί τρομερή έλξη και εγείρει αθέατες ερωτικές της πλευρές, όταν όμως ένας πλούσιος θαμώνας της αίθουσας αρχίσει να της γίνεται εμμονή, […]
Μια συνεσταλμένη βωβή γυναίκα πέφτει θύμα βιασμού δύο φορές μέσα σε διάστημα μερικών ωρών. Τυφλωμένη από το μίσος και το σοκ της τραυματικής της εμπειρίας, θα μεταμορφωθεί σε αισθησιακό εξολοθρευτή άγγελο και θα ξεχυθεί στους σκοτεινούς δρόμους της Νέας Υόρκης, σκορπώντας το θάνατο σε κάθε δυνητικά απειλητικό αρσενικό που θα βρεθεί στο διάβα της
Μια συνεσταλμένη βωβή γυναίκα πέφτει θύμα βιασμού δύο φορές μέσα σε διάστημα μερικών ωρών. Τυφλωμένη από το μίσος και το σοκ της τραυματικής της εμπειρίας, θα μεταμορφωθεί σε αισθησιακό εξολοθρευτή άγγελο και θα ξεχυθεί στους σκοτεινούς δρόμους της Νέας Υόρκης, σκορπώντας το θάνατο σε κάθε δυνητικά απειλητικό αρσενικό που θα βρεθεί στο διάβα της
Σε ένα σπίτι όπου η Τίνα Τέρνερ είναι κάτι σαν προστάτιδα αγία, η Καντίς – που κάνει πρόβες για να την υποδυθεί σε ένα μιούζικαλ – υποδέχεται τον σύντροφό της, που μόλις βγήκε από τη φυλακή.
Μια μεταμφιεσμένη νεαρή αριστοκράτισσα που καταδιώκεται από διεφθαρμένους αξιωματούχους βρίσκει καταφύγιο σε ένα απομονωμένο και πιθανώς στοιχειωμένο χωριό. Όταν η ταυτότητά της αποκαλυφθεί, εκείνη και οι σύντροφοί της θα βρεθούν αντιμέτωποι με μια ορδή πολεμοχαρών αντιπάλων.
Η καθημερινότητα μιας μουσουλμανικής οικογένειας στις εργατικές συνοικίες του Αχμενταμπάντ ξεδιπλώνεται μέσα από τις τελετουργίες των μελών της. Η μητέρα γεμίζει το χρόνο της με τις δουλειές του σπιτιού, τα παιδιά παίζουν με ότι βρουν μπροστά τους, ενώ ο πατέρας περνάει τη μέρα προσπαθώντας να βρει χρήματα.
Το μικρού μήκους γουέστερν του Πέδρο Αλμοδόβαρ με τους Ίθαν Χοκ και Πέδρο Πασκάλ ακολουθεί μια εκ βαθέων συνέντευξη- εξομολόγηση του ισπανού δημιουργού.
Σε μια καλοκαιρινή Μαδρίτη που πυρπολείται από τη ζέστη και τα πάθη των κατοίκων της, ένας γκέι σκηνοθέτης, ο οποίος έχει συνηθίσει να τηρεί αποστάσεις από τους εραστές του, θα δει την πραγματικότητά του να καταλύεται βίαια από τον ερχομό ενός παροξυσμικού νεαρού.
Κατασχέθηκε από τις τελωνειακές αρχές στις ΗΠΑ, απαγορεύτηκε σε πολλές χώρες του κόσμου και σε αρκετές περιπτώσεις χρειάστηκε να βρει το κοινό του μέσα από προβολές σε underground αίθουσες. Κι όμως, παρά το σκάνδαλο που προκάλεσε στην εποχή του για τον εντελώς απενοχοποιημένο (και απομυθοποιητικό) τρόπο με τον οποίο αποτύπωνε τις τολμηρότητές του στην οθόνη, […]
Στο κοντινό μέλλον όλοι οι άνθρωποι έχουν συνταγματικό δικαίωμα σε μια «ολόκληρη» ζωή. Mέσω μιας πρωτοποριακής υπηρεσίας, αν κάποιος πεθάνει από αφύσικα αίτια μπορεί να επανέλθει, αρκεί να υπάρχει κάποιο back-up του μέσα στις τελευταίες 48 ώρες.
Κολλημένοι στην κίνηση κάπου στο Βερολίνο, ο ανέμελος Άρθουρ και η νευρωτική Νταϊάνα πατούν απότομα γκάζι και ξεκινούν για ένα ασταμάτητο road trip, σαν νοσταλγικές σχολικές διακοπές που δεν τελειώνουν ποτέ.
Μαρόκο, 1981. Η γιαγιά Χάτζα είναι ο φόβος και ο τρόμος της οικογένειάς της, αλλά και ολόκληρου του φτωχομαχαλά. Κατασκοπεύει τους πάντες και τα πάντα, όμως απαγορεύει ρητά στους δικούς της να βγάζουν ή να ποζάρουν σε φωτογραφίες.
Η ζωή της 25χρονης Ζου ανατρέπεται ξαφνικά, όταν μια μέρα ανακαλύπτει ότι πάσχει από μια σοβαρή ασθένεια. Ο άσωτος πατέρας της επιστρέφει σε μια απέλπιδα προσπάθεια να αντικαταστήσει τη μητρική φροντίδα, και μαζί με την κολλητή της και έναν παλιό συμμαθητή γίνονται η ασπίδα προστασίας της και μαζί ξεκινούν ένα πανέμορφο και συγκινητικό ταξίδι.
Η Νεσρίν είναι μια μεσήλικη, αστή γυναίκα που επανακάμπτει μετά από διαζύγιο. Άφησε τη δουλειά της στο γραφείο, το ίδιο και το σπίτι της στην Κωνσταντινούπολη, και ήρθε στο χωριό να ζήσει στο σπίτι που πέθανε η γιαγιά της, ώστε να γράψει ένα μυθιστόρημα και να ζήσει το παιδικό της όνειρο να γίνει συγγραφέας.
Ο σκηνοθέτης του «Rogue One» επιχειρεί να δώσει μια εμφατική περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας με θέμα την τεχνητή νοημοσύνη αλλά το αποτέλεσμα δεν τον δικαιώνει.
Το έργο-σταθμός του Μάριου Ποντίκα παρουσιάζεται, για δεύτερη χρονιά, από την ομάδα Νάμα, στο Επί Κολωνώ, μετά και την θερμή ανταπόκριση του κοινού την περασμένη σεζόν.
Οι «Ευτυχισμένες Μέρες» του Σάμιουελ Μπέκετ, παρουσιάζονται, για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων, στο Θέατρο Olvio, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Κανέλλου.
Βραβείο στις Κάνες για έναν ταλαντούχο νέο σκηνοθέτη από τη Ρουμανία
H παράσταση-μονόλογος «Σέρρα–Η Ψυχή του Πόντου», βασισμένη στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Γιάννη Καλπούζου, επιστρέφει για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων στο Μικρό Άνεσις.