Η επαγγελματίας φωτογράφος Ρεμπέκα είναι ταυτόχρονα τρομοκρατημένη κι ενθουσιασμένη από όσα περιβάλλουν μια γυναικεία ομάδα αυτοκτονίας, όπου οι γυναίκες πρώτα εξαγνίζονται και ύστερα ζώνονται βόμβες προς τον θάνατο.
Η επαγγελματίας φωτογράφος Ρεμπέκα είναι ταυτόχρονα τρομοκρατημένη κι ενθουσιασμένη από όσα περιβάλλουν μια γυναικεία ομάδα αυτοκτονίας, όπου οι γυναίκες πρώτα εξαγνίζονται και ύστερα ζώνονται βόμβες προς τον θάνατο.
Ένας αγωνιζόμενος φωτογράφος του δρόμου στη Βομβάη, όπου πιέζεται από τη γιαγιά του να παντρευτεί, πείθει μία ντροπαλή ξένη να κάνει την αρραβωνιαστικιά του. Το ζεύγος αναπτύσσει μια σύνδεση που τους μεταμορφώνει με τρόπους που δεν περίμεναν.
Η μνήμη ως κατασκευή και ως εσωτερικός παλμός. Η Σπένδω, στα όρια της αυτοκτονίας, ξαναζεί τη ζωή της, την ανασυνθέτει και ελευθερώνεται από αυτή. Η μελαγχολία ρέει και γεμίζει το χώρο. Με χρόνους παράλληλους. Οι ώρες συνυπάρχουν και συμπλέκονται. Ο κόσμος, σαρκοβόρος μηχανισμός
Η ζωή ενός φιλότιμου και φουκαρά βιοπαλαιστή που αγωνίζεται καθημερινά για να επιβιώσει.
Ο Ιάσων Φιλίππου μόλις έχει απολυθεί από το στρατό κι επιστρέφει στη Ρόδο. Στο μπαρ του πλοίου γνωρίζεται με έναν επαγγελματία ζιγκολό, τον Κώστα Μακρή, και λίγο αργότερα στο κατάστρωμα του πλοίου με μια παντρεμένη πλούσια Ροδίτισσα, τη Μάρθα Φωκά, η οποία τον καταγοητεύει. Στο νησί, δεν αργούν να συναντηθούν και να ζευγαρώσουν, ενώ η […]
Οι δύο ληστές Butch Cassidy (Paul Newman) και Sundance Kid (Robert Redford) μετά από ληστεία σε τρένο με χρηματαποστολή, πηγαίνουν στη Βολιβία, καθώς τα περιθώρια έχουν στενέψει γι`αυτούς.
Καλιφόρνια, 1909. Ο ινδιάνος Γουίλι Μπόι επιστρέφει στον καταβολισμό μετά από χρόνια δίπλα στους λευκούς. Θα καταφέρει να ανανεώσει τη σχέση του με τη Λόλα, αλλά ο πατέρας της έχει ισχυρούς ενδοιασμούς. Σε έναν καβγά, ο Γουίλι σκοτώνει σε άμυνα τον πατέρα της Λόλα.
Ο νεαρός χίππης, Arlo Guthrie επισκέπτεται τον πατέρα του, τον διάσημο αριστερό ακτιβιστή και τραγουδιστή Woody Guthrie που ζει τις τελευταίες του ημέρες στο νοσοκομείο.
Ένα μικρό παιδί πέφτει θύμα αδίστακτων απαγωγέων που ζητούν λύτρα από τον επιχειρηματία πατέρα του. Το παιδί πρέπει να επιστρέψει στο σπίτι το συντομότερο καθώς είναι άρρωστο και του χορηγείται ειδική φαρμακευτική αγωγή.
Ο Σαρλό τρελαίνεται από τους αγχωτικούς ρυθμούς εργασίας σ’ ένα μεγάλο εργοστάσιο, συλλαμβάνεται από παρεξήγηση ως ηγέτης μιας διαδήλωσης, ερωτεύεται μια καταζητούμενη ορφανή κοπέλα και προσπαθεί μαζί της να βρει την ευτυχία. Μία από τις καλύτερες ταινίες του Chaplin,που στιγματίζει την ανεργία, την απανθρωπιά αλλά και τη μηχανοποίηση της κοινωνίας και διαδραματίζεται στην περίοδο του […]
Οι ζωές μιας ομάδας απελπισμένων εμπλέκονται καθώς διαγωνίζονται σε ένα εξουθενωτικό μαραθώνιο χορού.
Το Δίχτυ–Ζάρια–Βούληση. «Κλέβει η πραγματικότητα τα όνειρά σου, κι εσύ την κλέβεις για να ονειρευτείς. Κλέβει η πραγματικότητα τη ζωή σου, κι εσύ την κλέβεις για να ζήσεις». Η πολλαπλότητα της πραγματικότητας και η συνείδηση της θνητότητας. Μία τριπλή ερμηνεία της πραγματικότητας. Τρεις εκδοχές, τρεις χαρακτήρες παγιδευμένοι σε παράλληλα σύμπαντα.
Ο Joe Buck μεταναστεύει από το Τέξας στη Νέα Υόρκη προκειμένου να αποκτήσει μεγάλη περιουσία πουλώντας ερωτικές απολαύσεις. Στη Νέα Υόρκη συναντά τον απατεωνάκο “Ratso” Rizzo, ο οποίος του «κλέβει» χρήματα με την υπόσχεση πως θα γίνει ο μάνατζέρ του. Οι δυσκολίες της ζωής σε μία απρόσωπη και σκληρή πόλη φέρνουν κοντά τους δύο άντρες, […]
Η Λαμίς και ο Γουίλσον είναι μετανάστες στη Νέα Υόρκη. Εκείνη είναι άρτι αφιχθείσα από το Λίβανο και εκείνος είναι Βραζιλιάνος που μένει παράτυπα εκεί για πάνω από 10 χρόνια
Ο Τζιοβάνι, ένας διάσημος ηθοποιός, επιστρέφει στο πατρικό του σπίτι στο χωριό μετά την αυτοκτονία του αδερφού του. Η μάνα του παραμένει φανατικά θεούσα και ο μεγαλύτερος του αδερφός είναι αδιάφορος προς τη γυναίκα του και τα παιδιά του.
Ο Φράνκο Έλικα είναι σκηνοθέτης και επιχειρεί την κινηματογραφική μεταφορά του μυθιστορήματος του Αλεσάντρο Μαντσόνι Οι αρραβωνια σμένο ι, ορόσημο της ρομαντικής ιταλικής λογοτεχνίας
Όταν γυρνούσε αυτήν την ταινία, η Σαντάλ Άκερμαν ήταν 24 χρονών. Η ταινία είναι μία όμορφα κατάφωρη αυτοβιογραφία. Η ανάπτυξη της αφήγη-σης προαναγγέλλεται από τον τίτλο της. Το «εγώ», είναι μια νεαρή γυναί-κα, εκούσια κρατούμενη σε μια κρεβατοκάμαρα. Η
H τραβεστί Μέριλιν επιδίδεται στην ειρήνευση των Βαλκανίων, προ-σφέροντας τις σεξουαλικές της υπηρεσίες σε αναρίθμητους Σέρβους.
Στα τέλη του ’70, διάσημη παραγωγός γκέι πορνό δοκιμάζεται από ερωτική απογοήτευση ενώ ένας κατά συρροή δολοφόνος αποδεκατίζει τους πρωταγωνιστές των ταινιών της.
Δυο άντρες μουσικοί ερωτεύονται μεταξύ τους. Ο εκβιασμός, η κατακραυγή και το σκάνδαλο οδηγούν την σχέση τους σε μία τραγική τροπή.
Ο πατερας της Χλοης βρισκεται ενα βημα πριν την χρεωκοπια αλλα η μητερα της πιστευει πως πρεπει να συνεχισουν να εχουν επαφη με τους ευκαταστατους φιλους τους με τη βοηθεια δανεικων χρηματων. Μ` αυτον τον τροπο θα μπορεσουν να αποκαταστησουν την κορη τους. Η Χλοη εχει επαφη με εναν πλουσιο μεσηλικα γνωστο τους, τον Δριτσα, […]
Υπάρχει μια «μαύρη τρύπα» στη βιογραφία στου διάσημου σκηνοθέτη του Χόλιγουντ Νίκολας Ρέι, κάπου ανάμεσα στο 1963 και το 1967. Ύστερα από δυο αποτυχίες, ξαφνικά εγκατάλειψε τη γυναίκα του και τη κόρη του και βρέθηκε στο Βελιγράδι
Ο Γουάιτ και ο Μπίλ, τους οποίους υποδύονται ο συν-σεναριογράφος Πίτερ Φόντα και ο σκηνοθέτης της ταινίας Ντένις Χόπερ αντίστοιχα, ύστερα από μια μεταφορά ναρκωτικών, αποφασίζουν να περιπλανηθούν με τις τσόπερ μοτοσυκλέτες τους στις αμερικάνικές πολιτείες. Γνωρίζουν τον παρακμιακό δικηγόρο Τζορτζ Χάνσον , και χίπιδες που αναζητούν εναλλακτικούς τρόπους ζωής. Βιώνουν όμως και την εχθρότητα […]
Η αρχική πρόθεση του Ολιβέιρα ήταν να κάνει ένα εθνογραφικό ντοκι-μαντέρ για την τελετουργική αναπαράσταση των Παθών του Ιησού στην τοπική κοινότητα του χωριού Κουράλια της Πορτογαλίας, μια παράδοση που έχει τις ρίζες της στον 16ο αιώνα, και διαθέτει την ιδιαιτερότητα ότι τα λόγια απαγγέλλονται σαν να επρόκειτο για τραγούδι
Όταν, το 2001, ζητήθηκε από τον Ολιβέιρα να κάνει μια ταινία για τον τόπο γέννησής του, το Πόρτο, άδραξε την ευκαιρία, αλλά αντιμετώπισε το πρόβλημα ότι η πόλη ανακαινιζόταν. Μετατρέποντας τον περιορισμό σε πλεονέκτημα, κατέφυγε στις αναμνήσεις της παιδικής του ηλικίας
H ταινία εξιστορεί τις κακοτοπιές ενός τυφλού επαίτη και της κόρης του, η οποία είναι πλύστρα και κάνει όλες τις δουλειές του σπι-τιού. Ο χαραμοφάης σύντροφός της ζει από εκείνη και από το κουτί με τις ελεημοσύνες του τυφλού. Όταν το κουτί κλέβεται για δεύτερη φορά, τα γεγονότα παίρνουν δραματική τροπή.
Μια ταινία, βασισμένη σε ένα μυθιστόρημα της Τομόκα Σιμπα-σάκι, για την επίγεια μαγεία του έρωτα. Η Ασάκο, μια ντροπαλή φοιτήτρια στην Οσάκα ερωτεύεται κεραυνοβόλα τον Μπακού. Ο Μπακού είναι ένας όμορφος και μυστήριος νέος, ο οποίος μια μέρα εξαφανίζεται για τα καλά.
Θα χωρίσουν; Η Ρομίνα δεν το πιστεύει, αλλά ζει προσωρινά με τον 4χρονο γιο της στο σπίτι της μάνας της στο Μπουένος Άιρες, ενώ ο άντρας της στο σπίτι πνίγεται στη δουλειά. Η σκηνοθέτης και ηθοποιός της ταινίας στρέφει την κάμερα στον εαυτό της, για να αναζητήσει εκ νέου ποια είναι.
Οι κολλητοί φίλοι από παιδιά, ο Τζόνο και ο Σπάνερ, στο κατώ-φλι της ενηλικίωσής τους, θα πρέπει τώρα να χωριστούν. Το καλο-καίρι όμως του 1994 θα είναι ιδιαίτερο γι’ αυτούς αλλά και για τη χώρα. Η έκρηξη της σκηνής των ελεύθερων πάρτι ρέιβ και το με-γαλύτερο νεανικό κίνημα αντί-κουλτούρας διατρέχει όλη τη Βρε-τανία.
Νεαρός ιθαγενής απαρνιέται τις παραδόσεις της φυλής του και αποδρά στην πόλη, περνώντας από ένα κόσμο δοξασιών και πνευμάτων σε μια υλιστική και αφιλόξενη πραγματικότητα που τον περιθωριοποιεί.
Το Eighth Grade απεικονίζει τόσο ρεαλιστικά την εμπειρία του πρώτου σοκ της εφηβείας, από την επίμονη ακμή μέχρι την αμηχανία ενός πάρτι σε πισίνα, που θα μπορούσε να είναι ταινία τρόμου: ο αμερικανός σκηνοθέτης και σεναριογράφος Μπο Μπέρναμ εναρμονίζεται πλήρως με τον ψυχισμό ενός 13χρονου κοριτσιού, της Κέιλα, για την οποία κάθε κοινωνική επαφή, κάθε […]
Η Ελένη Παργινού επανέρχεται σκηνοθετικά με τον Βόυτσεκ του Γκέοργκ Μπύχνερ, που ανεβαίνει από 2 Δεκεμβρίου στο Θέατρο Ροές