Ερωτικές φαντασιώσεις σε συσκευασία κωμωδίας και με τον Ντανιέλ Οτέιγ μπροστά αλλά και πίσω από την κάμερα.
Ερωτικές φαντασιώσεις σε συσκευασία κωμωδίας και με τον Ντανιέλ Οτέιγ μπροστά αλλά και πίσω από την κάμερα.
Ίσως οι γάλλοι να το έχουν παρακάνει με τη φαρσοκωμωδία αλλά όπως λένε κάποιοι «το κοινό έχει πάντα δίκιο»…
Για πρώτη φορά στους ελληνικούς κινηματογράφους μια παραγνωρισμένη ταινία του Κεν Λόουτς που παρά το ειδικό θέμα της ανήκει σίγουρα στις πιο απολαυστικές του Βρετανού δημιουργού…
Ο άνθρωπος-ορχήστρα της μοντέρνας γαλλικής κωμωδίας Ντάνι Μπουν υπογράφει άλλη μια ταινία που έσπασε ταμεία στη χώρα του.
Άλλη μια γαλλική ρομαντική φαρσοκωμωδία που απευθύνεται προφανώς στο πλατύ κοινό.
Βαλκανική μαύρη κωμωδία που απέσπασε το βραβείο Κοινού στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης 2017.
Η νέα ταινία του ισπανού σκηνοθέτη Πάμπλο Μπέργκερ που γνωρίσαμε το 2013 με την θαυμάσια «Χιονάτη» του είναι μια μεταφυσική κωμωδία καταστάσεων.
Ιταλική μαύρη κωμωδία πάνω στο θέμα της επιβίωσης ελέω κρίσης αλλά και κεραυνοβόλου έρωτα…
Ισπανική κωμωδία, που σημείωσε επιτυχία στη χώρα της, με θέμα το επεισοδιακό ταξίδι μιας όχι και τόσο συνηθισμένης οικογένεια και φόντο την αντιπαλότητα Μπάρτσα- Ρεάλ!
Σπουδαίο καστ, με προεξάρχοντες τους Ούμα Θέρμαν και Τιμ Ροθ, σε μια μετριότατη ταινία με ανύπαρκτο βρετανικό χιούμορ.
Το σκηνοθετικό δίδυμο των «Αθικτων» σε μια νέα κοινωνική κωμωδία γύρω από τα παρασκήνια ενός γαμήλιου πάρτι.
Επανέκδοση μιας κλασικής ιταλικής κωμωδίας των 60ς με πρωταγωνιστές τους δύο κορυφαίους σταρ του Ιταλικού κινηματογράφου, τη Σοφία Λόρεν και τον Μαρτσέλο Μαστρογιάνι.
Γαλλική ρομαντική κωμωδία εποχής με φόντο τους ναπολεόντειους πολέμους και πρωταγωνιστή τον Ζαν Ντιζαρντέν («The Artist»).
Βραβευμένη στο φεστιβάλ του Κάρλοβι Βάρι ταινία, φτιαγμένη με μερικά από τα πιο αγνά και γευστικά υλικά!
Η ταινία που έγινε η πιο μεγάλη εμπορική επιτυχία της χρονιάς στην Αργεντινή είναι μια κωμωδία που θυμίζει… Ελλάδα!
Μετά από το «Θεέ μου τι σου κάναμε», ο Κριστιάν Κλαβιέ επιστρέφει με μια ακόμη κωμωδία γεμάτη οικογενειακά μπερδέματα.
Η Έιμι Σούμερ κλείνει το μάτι σε άντρες και γυναίκες που νομίζουν ότι ξέρουν τι εστί… ομορφιά!
Ο καναδός Τζέισον Ράιτμαν των «Ραντεβού στον αέρα» και «Juno» αποφασίζει να τολμήσει και να διατυπώσει τις χαρές αλλά και τις σκληρές αλήθειες της μητρότητας…
Από τις μεγαλύτερες βρετανικές κωμωδίες όλων των εποχών που έφτασε μέχρι τις υποψηφιότητες των Οσκαρ.
Ο Ομάρ Σι συνεχίζει τις παραλλαγές του ρόλου του στους «Άθικτους» που του χάρισε φήμη και χρήμα.
Σκηνοθετικό ντεμπούτο του Βασίλη Χριστοφιλάκη, που τιμήθηκε με το βραβείο της Διεθνούς Ενωσης Κριτικών Κινηματογράφου (Fipresci) για την καλύτερη ελληνική ταινία στο περσινό φεστιβάλ Θεσσαλονίκης.
Μετά το «Μαμά… γύρισα» ο Ερίκ Λαβέν και η Αλεξάντρα Λαμί επιστρέφουν με μια ακόμα κωμωδία παρεξηγήσεων.
Η σεναριογράφος του «Pitch Perfect» Κέι Κάνον φτιάχνει μια οικογενειακή κωμωδία για το χάσμα των γενεών και τις βραδιές αποφοίτησης!
Ο σταρ του ισπανόφωνου κινηματογράφου, Εουχένιο Ντερμπέζ, συναντά την αμερικανίδα Άννα Φάρις σε μια αισθηματική κωμωδία που αντλεί έμπνευση από το 1987.
Γαλλική κωμωδία που παίζει με τα κλισέ και τις νευρώσεις της οικογένειας.
Η πολιτική σάτιρα του Kee Thuan Chye, «Κάθαρση τώρα!», ανεβαίνει από το Σάββατο 21 Απριλίου 2018 στο Θέατρο Αγγέλων Βήμα, σε σκηνοθεσία Μαργαρίτας Δαλαμάγκα-Καλογήρου.
Ένας διάσημος κόμικ ήρωας από το Βέλγιο γνωρίζει την κινηματογραφική δεύτερη καριέρα του.
Οι σεναριογράφοι του «Αφεντικά για Σκότωμα» αναλαμβάνουν τη σκηνοθεσία μιας έξυπνης κωμωδίας που ποντάρει στην απήχηση των επιτραπέζιων παιχνιδιών μεταξύ φίλων.
Το παρασκήνιο που ακολούθησε μετά από το θάνατο του Στάλιν οδήγησε στη δημιουργία του graphic novel πάνω στο οποίο βασίστηκε η μαύρη κωμωδία του Αρμάντο Ιανούτσι.
Η θρυλική ατάκα του Θόδωρου Πάγκαλου τώρα και τίτλος σε κινηματογραφική ταινία. Δεν έγινε φυσικά δημοσιογραφική προβολή. Λογικό…
Για δεύτερη χρονιά, επιστρέφει το έργο «Οι καρέκλες» του Ιονέσκο, σε σκηνοθεσία Ζαν - Πωλ Ντενιζόν, στο Θέατρο Εκστάν στα Πατήσια.
O Τζέιμς Φράνκο υμνεί ένα αυθεντικό «δημιουργό» της έβδομης τέχνης, τον Τόμι Γουάιζο, ο οποίος με την ταινία του «The Room» κατέκτησε τον τίτλο του «Πολίτη Κέιν των κακών ταινιών».
Η πρώτη ταινία «The Bachelor» είχε ξεπεράσει τα 100.000 εισιτήρια στην ελληνική αγορά, άρα η δημιουργία του σίκουελ ήταν δεδομένη.