Ιταλική κωμωδία που απέσπασε το βραβείο πρωτότυπης ιστορίας στο φεστιβάλ του Μπάρι και διαγράφει μεγάλη εμπορική καριέρα (πάνω από 2.5 εκατομμύρια θεατές τις πρώτες βδομάδες προβολής του) στη γείτονα χώρα.
Ιταλική κωμωδία που απέσπασε το βραβείο πρωτότυπης ιστορίας στο φεστιβάλ του Μπάρι και διαγράφει μεγάλη εμπορική καριέρα (πάνω από 2.5 εκατομμύρια θεατές τις πρώτες βδομάδες προβολής του) στη γείτονα χώρα.
Το «Hangover» συναντά το «Πολύ μεγαλές κακίες» και η Scarlett Johansson συναγωνίζεται με την Kate McKinnon και τη σέξι Zoë Kravitz στο ποια θα πει τις καλύτερες κωμικές ατάκες.
Σίκουελ της μεγάλης προπέρσινης εμπορικής επιτυχίας με τους ακριβώς ίδιους συντελεστές, βασισμένο στη παραδοσιακή λογική του «μαζί δεν κάνουμε και χώρια δεν μπορούμε»...
Κωμικό νεονουάρ με τον Μπρους Ουίλις να δίνει μια αυτοσαρκαστική παράσταση πατώντας στο ένδοξο παρελθόν του, από το «Αυτός, αυτή και τα μυστήρια» μέχρι τον «Τελευταίο επιζώντα» και το «Πολύ σκληρός για να πεθάνει».
Τρεις οσκαρικοί γερόλυκοι σταρ (Μόργκαν Φρίμαν, Μάικλ Κέιν, Άλαν Άρκιν) δίνουν πνοή σε μια απλοϊκή και αφελή κωμωδία που μόλις και διασώζεται χάρη στην εμπειρία και την κλάση τους.
Και μόνο για την παρουσία του Τόνι Σερβίλο, του σημαντικότερου ίσως σύγχρονου ιταλού ηθοποιού αρκεί για να δει κάποιος το φιλμ. Πόσο μάλλον από τη στιγμή που πρόκειται για ένα έξω καρδιά φιλμ με αληθινή φινέτσα.
Και μόνο για την παρουσία του Τόνι Σερβίλο, του σημαντικότερου ίσως σύγχρονου ιταλού ηθοποιού αρκεί για να δει κάποιος το φιλμ. Πόσο μάλλον από τη στιγμή που πρόκειται για ένα έξω καρδιά φιλμ με αληθινή φινέτσα.
Μετά την επιτυχία του «Babysitting», αλλά και του σίκουελ του «Όλα θα Πάνε Στραβά», ο σκηνοθέτης Φιλίπ Λασό, αποφάσισε να υλοποιήσει μία ιδέα που χρόνια είχε στο μυαλό του με αποτέλεσμα να σαρώσει και πάλι τα γαλλικά ταμεία.
Μετά την επιτυχία του «Babysitting», αλλά και του σίκουελ του «Όλα θα Πάνε Στραβά», ο σκηνοθέτης Φιλίπ Λασό, αποφάσισε να υλοποιήσει μία ιδέα που χρόνια είχε στο μυαλό του με αποτέλεσμα να σαρώσει και πάλι τα γαλλικά ταμεία.
Από τους παραγωγούς της μεγάλης ισπανικής εισπρακτικής επιτυχίας «Spanish Affair» άλλη μια κωμωδία που τσακίζει το ισπανικό box-office με πάνω από 1.500.000 εισιτήρια (το καλύτερο «άνοιγμα» στην Ισπανία για το 2017) και συνεχίζει!
Από τους παραγωγούς της μεγάλης ισπανικής εισπρακτικής επιτυχίας «Spanish Affair» άλλη μια κωμωδία που τσακίζει το ισπανικό box-office με πάνω από 1.500.000 εισιτήρια (το καλύτερο «άνοιγμα» στην Ισπανία για το 2017) και συνεχίζει!
Χωρίς την παρουσία των δύο εκλεκτών γαλλίδων ηθοποιών πιθανότατα το φιλμ του Μαρτέν Προβόστ («Το χάρισμα της Σεραφίν») να το είχε φάει το μαύρο σκοτάδι.
Χωρίς την παρουσία των δύο εκλεκτών γαλλίδων ηθοποιών πιθανότατα το φιλμ του Μαρτέν Προβόστ («Το χάρισμα της Σεραφίν») να το είχε φάει το μαύρο σκοτάδι.
Αργεντίνικο ριμέικ των «Αθικτων» προσαρμοσμένο στη λατινοαμερικάνικη πραγματικότητα.
Αργεντίνικο ριμέικ των «Αθικτων» προσαρμοσμένο στη λατινοαμερικάνικη πραγματικότητα.
Σπουδαίος κωμικός ο Ντάνι Μπουν, πρωταγωνιστεί σε μια από τις μεγαλύτερες εμπορικές επιτυχίες της χρονιάς στη Γαλλία και πλάθει έναν από τους πιο ανθρώπινους...Σκρουτζ της σύγχρονης εποχής.
Σπουδαίος κωμικός ο Ντάνι Μπουν, πρωταγωνιστεί σε μια από τις μεγαλύτερες εμπορικές επιτυχίες της χρονιάς στη Γαλλία και πλάθει έναν από τους πιο ανθρώπινους...Σκρουτζ της σύγχρονης εποχής.
Σπουδαίος κωμικός ο Ντάνι Μπουν, πρωταγωνιστεί σε μια από τις μεγαλύτερες εμπορικές επιτυχίες της χρονιάς στη Γαλλία και πλάθει έναν από τους πιο ανθρώπινους...Σκρουτζ της σύγχρονης εποχής.
Αφελής γαλλική κωμωδία με τον Ζαν Ρενό σε ρόλο κομπιναδόρου που σκαρφίζεται την τέλεια απάτη.
Ο Μπρουνό Ντιμόν, ο αγαπημένος προβοκάτορας των Κανών που έχει βρεθεί αρκετές φορές υποψήφιος για Χρυσό Φοίνικα (μια από αυτές είναι και η «Οικογένεια Βαν Πέτεγκεμ») ξαναχτυπά, με την πρώτη του μαύρη κωμωδία!
Πρόκειται για την ταινία που έκανε περιζήτητο στους κύκλους των σινεφίλ το όνομα του ανερχόμενου τότε ανεξάρτητου αμερικανού Τζιμ Τζάρμους
Το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2017 παρουσιάζει το σατυρικό δράμα "Κύκλωπας" του Ευριπίδη στο Μικρό Θέατρο Αρχαίας Επιδαύρου, 21 και 22 Ιουλίου 2017 στις 21.30.
Τα ιερά και όσια της ρομαντικής κομεντί θίγει ο Στεφάν Ρομπελίν του «Κι αν ζούσαμε όλοι μαζί;» καταφέρνοντας να είναι την ίδια στιγμή αστείος και δραματικός μαζί.
Μεγάλη εμπορική επιτυχία του Paco León (ο οποίος είναι από τους διασημότερους κωμικούς της γενιάς του στη Ισπανία) που λέει και κυρίως δείχνει τα πάντα γύρω από το σεξ στις σχέσεις!
Η σπουδαία Καρίν Βιάρ της «Οικογένειας Μπελιέ» κάνει ότι μπορεί για να προσδώσει στο συμβατικό φιλμ λίγη ανθρωπιά και τρυφερότητα αλλά είναι τόσο μόνη...
Η ταινία που κέρδισε το πρώτο βραβείο στο 18ο Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου είναι μια feelgood – αλλά και ρηχή - δραμεντί που ποντάρει στο εκτόπισμα του σταρ Ζεράρ Ντεπαρντιέ.
Μια καυστική σάτιρα που ήταν υποψήφια για το Χρυσό Λέοντα στο Φεστιβάλ Βενετίας όπου ο πρωταγωνιστής Όσκαρ Μαρτίνεζ (Ιστορίες για Αγρίους) κέρδισε το Βραβείο Ανδρικής Ερμηνείας.
Γνωστό το σχήμα: γκρινιάρης και ξεροκέφαλος γέρος (τον υποδύεται ο Μπράιαν Κοξ) ταλαιπωρεί τη νεαρή «νοσοκόμα» του αλλά στο τέλος γίνονται φίλοι...
Από την εποχή του «Spiderman» (του Sam Raimi με τον Tobey Maguire όπου υποδυόταν το διευθυντή της εφημερίδας που εργάζεται ως φωτογράφος ο Πίτερ Πάρκερ) ο ξεχωριστός κύριος J. K. Simmons είχε δείξει ότι η κωμωδία του πάει πολύ...
Τρυφερή κι ανθρώπινη κομεντί που στηρίζεται στην απλότητα της ιστορίας και τις ρεαλιστικές ερμηνείες του πειστικού πρωταγωνιστικού δίδυμου.
Ο Omar Sy συνεχίζει τις άστοχες επιλογές μετά από το θρίαμβο των «Αθίκτων» και αναρωτιόμαστε πότε θα βάλει φρένο...
Ο σκηνοθέτης/σεναριογράφος και δύο εκ των πρωταγωνιστών του «Θεέ μου, τι σου Κάναμε;» επιστρέφουν με μια ακόμη κωμωδία που δεν την λες και... ξεκαρδιστική!
Τυπική πατρική αγωνία που λαμβάνει διαστάσεις εφιάλτη σε μια κωμωδία που τα λέει χύμα και τσουβαλάτα!
Αποτυχημένη διασκευή αλά ελληνικά μιας ιταλικής κωμωδίας με τρόπο που εκθέτει ανεπανόρθωτα τους δημοφιλείς συντελεστές της και ειδικά τον Θοδωρή Αθερίδη που υπογράφει το φιλμ.
Μέτρια συνέχεια της προ 13ετίας πετυχημένης κωμωδίας που μας πρωτοσύστησε τον πιο εξαθλιωμένο Άι Βασίλη της μεγάλης οθόνης.