Ένας αφοσιωμένος ποδηλάτης διασχίζει μες στη νύχτα το παγερό δάσος. Η πρόκληση είναι να ξεκινήσει η επόμενη μέρα όμορφα και έγκαιρα.
Ένας αφοσιωμένος ποδηλάτης διασχίζει μες στη νύχτα το παγερό δάσος. Η πρόκληση είναι να ξεκινήσει η επόμενη μέρα όμορφα και έγκαιρα.
Ένας παππούς εξηγεί στον εγγονό του ότι θα πρέπει να αναλάβει τη φροντίδα του ανθόκηπού του, όταν αυτός πεθάνει.
Η ζωή μπορεί να γίνει ανυπόφορη, ειδικά όταν είσαι παιδί. Και δεν είναι πάντοτε εύκολο να μιλάς στους γονείς ή στους φίλους σου για τα προβλήματά σου. Ευτυχώς, το «Κιντερτελεφόν», η τηλεφωνική γραμμή βοήθειας για τα παιδιά στην Ολλανδία, τείνει ευήκοον ους.
Η ζωή μας μοιάζει με ισορροπία πάνω σε τεντωμένο σχοινί. Κάποιες φορές φοβόμαστε ότι χάνουμε την ισορροπία μας. Όταν είμαστε χαρούμενοι και ενθουσιασμένοι ξεχνάμε ότι περπατάμε πάνω σε σχοινί.
Ένα μικρού μήκους πειραματικό ντοκιμαντέρ κινουμένου σχεδίου, που δημιουργήθηκε στη βάση της ηχογραφημένης συζήτησης ανάμεσα σε μια μητέρα, την Τζοάνα, και την 3χρονη κόρη της, την Άλις, που αναρρώνει από καρκίνο στο νεφρό.
Μια επαγγελματίας μποξέρ τραυματίζεται στο ρίνγκ και ξεκινάει μια δύσκολη προσπάθεια αποκατάστασης. Η κόρη της, η Λούνα, κάνει σκοπό της ζωής της να πιστέψει στη μητέρα της, ακόμη κι όταν η ίδια η μητέρα δεν μπορεί να πιστέψει στον εαυτό της.
Η ταινία αφηγείται την ιστορία της 6χρονης Ρονγκ, ενός κοριτσιού που ζει στην Τσεχία ως μετανάστης. Μεγαλώνοντας η Ρονγκ έχει πολλές δυσάρεστες εμπειρίες, που σχετίζονται με τη βιετναμέζικη καταγωγή της και το γεγονός ότι μοιάζει διαφορετική απ’ τα υπόλοιπα παιδιά. Είναι σιωπηλή και περνάει το περισσότερο χρόνο της με το ψάρι της, την πιο κοντινή […]
Πού πάει ο ήλιος όταν νυχτώνει; Γιατί είναι τα αβγά τόσο σημαντικά για τους ανθρώπους; Μα γιατί δεν με παίρνει ο αδερφός μου για κάλαντα μαζί του; Ποιος είναι τέλος πάντων ο κύριος Αλ Ζαΐμ που ακολουθεί τον παππού παντού;»
Στην ανεμοδαρμένη και συννεφιασμένη παραλία, η γιαγιά προσεύχεται, η μαμά φωνάζει, οι αδελφές αδιαφορούν, ο Lucas είναι μόνος. Ο παππούς ήταν περίεργος τύπος, τώρα είναι νεκρός. Μια αποτυχημένη, κλονισμένη οικογένεια έρχεται να σταθεί απέναντι στην απεραντοσύνη της φύσης και το βάρος του πένθους της
Ένας πόθος καταδικασμένος για πάντα στη σκιά. Μια αγάπη που δεν τολμάει να πει το όνομά της. Κορμιά που μόλο που κατοικούν τον ίδιο πίνακα δεν πρόκειται να συναντηθούν ποτέ.
Ο Άλεξ, ένας Σουηδός με ελληνικές ρίζες, έχει αποφασίσει να αποκαλύψει το μεγάλο του μυστικό: ότι είναι ομοφυλόφιλος. Το να το μοιραστεί με την οικογένειά του θα αποδεικνυόταν καταστροφικό.
Ένα μείγμα πραγματικότητας και μυθοπλασίας για τη νυχτερινή ζωή στην πλατεία Ομονοίας και τις γύρω περιοχές. Τα πρόσωπα και τα γεγονότα που εμφανίζονται στην πλατεία στήθηκαν και κινηματογραφήθηκαν με τους πραγματικούς χαρακτήρες που στοιχειώνουν την περιοχή και που συμφώνησαν να αναπαραστήσουν αυτό που ζουν κάθε βράδυ.
Νύχτα με πανσέληνο. Στρατιωτικό φυλάκιο ο χώρος. Δύο στρατιώτες σε σχέση δεσμοφύλακα εν ώρα υπηρεσίας και κρατούμενου. Δύο κόσμοι ξεχωριστοί. Ο ένας βιωματικός, ο άλλος με ευαισθησίες και υπαρξιακές ανησυχίες.
Η απρόσμενη επίσκεψη ενός ταλαιπωρημένου, άστεγου και άρρωστου νεαρού αναβιώνει το παρελθόν και ανατρέπει με τραγικό τρόπο την ήρεμη και τακτοποιημένη ζωή ενός τραπεζικού.
Η Ελισάβετ Βακαλίδου γεννήθηκε αγόρι στην Αλεξανδρούπολη. Λίγο πριν κλείσει τα δεκαπέντε της, εκδιώχθηκε από το χωριό της —τις Φέρρες— και ήρθε στην Αθήνα όπου άρχισε να εκδηλώνει τη σεξουαλικότητά της. Αμέσως οι γονείς της την έκλεισαν στο αναμορφωτήριο, όπου έμεινε τριάμισι χρόνια. Μετά το αναμορφωτήριο, σε ηλικία δεκαεννιά χρονών, μπάρκαρε στα καράβια. Το “σκασε […]
Ενα γκέι ζευγάρι, μια γυναίκα που μπαίνει στη ζωή τους, η αποφυγή των συναισθημάτων και η ζήλεια που θα τρυπώσει και θα φέρει αναπάντεχες ανατροπές και αλήθειες.
Στο Τρώες υμνεί τον Κ.Π. Καβάφη (1991, βραβείο Teddy Πανόραμα Μπερλινάλε 1990).
Το Caught looking (βραβείο Teddy Πανόραμα Μπερλινάλε 1991), στο οποίο διερευνά τα όρια των σεξουαλικών φαντασιώσεων με όχημα την ομότιτλη πλατφόρμα εικονικής πραγματικότητας.
Για την Vaysha το παρόν είναι αόρατο, ακόμα κι όταν έχει τα μάτια της ορθάνοιχτα. Το αριστερό της μάτι βλέπει μόνο το παρελθόν, ενώ το δεξί βλέπει μόνο το μέλλον.